دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

پیوندها

۲ مطلب در دی ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا به همت احسان خواجوی با رسالت توسعه دانشآموزش دیجیتال مارکتینگ در ایران و آموزش حرفه ای و تخصصی کسب و کارها و کارآفرینان در حوزه بازاریابی آنلاین فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه با طراحی اولین دوره های تخصصیدوره دیجیتال مارکتینگ در ایران خیلی سریع در بین کسب و کارها و به ویژه استارت آپ ها به محبوبیت بالایی رسید و تعداد زیادی دانشجو را در کلاس های خود پذیرفت.

آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا تاکنون با برگزاری بیش از چند ده ساعت کلاس تخصصی، بیش از ۲۵۰ دوره تعداد زیادی فارغ التحصیل همچنان سردمدار دوره دیجیتال مارکتینگ در ایراناست. در راستای چشم انداز خود که پرورش متخصص بازاریابی دیجیتال است، برای حرفه ای و کاربردی تر شدن دوره های آموزشی خود همواره کوشیده و اساتید صاحب نام در صنعت دیجیتال مارکتینگ را نیز به کار گرفته است.


  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

چرا سوشیال مارکتینگ و سوشیال مدیا برای هر کسب و کاری مهم است؟

با سوشیال مارکتینگ می توانید با هر پست وبلاگ، عکس، ویدئو، توییت یا استتوس فیسبوکی که آگاهانه منتشر شده باشد، به مخاطب بیشتری دسترسی پیدا کنید ، مشتری تازه پیدا کنید، فرصت ارتباط با مشتریان خود را افزایش دهید و کاری ماندگارتر در مقایسه با سرویسهای تبلیغاتی گذرا انجام دهید. در ضمن کاربران شبکه های اجتماعی قابل تحلیل هستند و رفتارشان بلافاصله و بی واسطه در اختیار آنالیزورهای شبکه های اجتماعی قرار میگیرند و میتوانند به سرعت به بهبود عملکرد بازاریابی کمک کند.

 سوشیال مارکتینگ بازدیدکنندگان سایت شما را با کمترین هزینه افزایش میدهد. کافی است تبلیغات بر روی شبکه های اجتماعی را با هزینه های سرسام آور تبلیغات تلویزیونی و روزنامه ها مقایسه کنید تا متوجه هزینه کم تبلیغات در شبکه های مجازی شوید. بازاریابی شبکه های اجتماعی می تواند در کنار سایر تکنیک های بازاریابی اینترنتی مانند ایمیل مارکتینگ ، تبلیغات اینترنتی ، بازاریابی محتوا ، وب برندینگ ، تبلیغات کلیکی و … یکی از گزینه های جذب بازدید کننده به سایت باشد که این درنتیجه تاثیر مستقیمی بر سئو سایت و بهینه سازی سایت خواهد داشت و موتورهای جستجو را تبدیل به بازاریاب و تبلیغ کننده ی اصلی سایت و محصولات ما خواهد کرد.

بازاریابی شبکه های اجتماعی را از کجا شروع کنیم؟

طراحی سایت اولین قدم برای تبلیغ در شبکه های اجتماعی است. هدف از ورود به شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی ، توجیح مشتری و برند سازی است نه تبلیغات مستقیم و فروش! آنها برای خرید حتما باید به جایی سر بزنند و آن جا سایت شماست. بعد از طراحی سایت و تکمیل آن باید صفحات رسمی در شبکه های اجتماعی مناسب با فضای  کسب و کارتان ایجاد کنید که قرار است بازدید کننده و مشتری را به سایت شما برساند. اگر نمیدانید برای کسب و کارتان کدام شبکه اجتماعی بهتر است و بازخورد بیشتری دارد بهتر است با یک مشاور بازاریابی شبکه های اجتماعی صحبت کنید. آنها به شما خواهند گفت کدام شبکه اجتماعی را به راه اندازید تا موفقیت خود را تضمین کنید

چرا سوشیال مارکتینگ با اپلیکیشن های موبایل محبوبتر است؟

این روز ها دسترسی به بسیاری از شبکه های اجتماعی از طریق موبایل بسیار ساده تر و فراگیر تر است. این موضوع سبب شده تا در حال حاضر اجرای کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی که اپلیکیشن موبایل آنها محبوبیت بیشتری دارد موفقیت بهتر و سریعتری را در اغلب موارد به همراه داشته باشد. از نمونه موفق ترین شبکه های اجتماعی موبایل می توان به اینستاگرام ( Instagram ) اشاره نمود که یک شبکه اجتماعی کاملا موبایلی است و این روزها شاهد فعالیت برند های مطرح کشور در این شبکه ی اجتماعی هستیم. موفقیت کمپین های بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام به حدی بالاست که بازاریابی اینستاگرامی خود تبدیل به یک شاخه تخصصی از بازاریابی شبکه های اجتماعی گردیده است.

اما چرا شبکه های اجتماعی موبایلی مانند اینستاگرام موفقیت بیشتری در برابر شبکه های اجتماعی با سابقه ای مانند توییتر پیدا نموده اند؟

- یکی از علل مهم این برتری دسترسی بخش بیشتری از جامعه به شبکه های اجتماعی موبایلی است. یک حقیقت غیرقابل انکار در کشور ما و بسیاری از کشور های دیگر اینست که امروزه گوشی های تلفن هوشمند درگاه اصلی دسترسی بخش عمده ای از جامعه به اینترنت هستند

-
دلیل دیگر ، فعالیت بیشتر افرادی است که از طریق موبایل به شبکه های اجتماعی دسترسی دارند زیرا موبایل معمولا همیشه در دسترس همه ی افراد است و در هر لحظه ای می توان به صورت آنلاین نظر خود را منتشر کرد.

دلیل بعدی هم وجود دوستان و آشنایان در شبکه های اجتماعی موبایلی است آنها در شبکه های احتماعی موبایلی مانند اینستاگرام ، واتس آپ ، تلگرام و … عضو هستند و فعالیت دائمی دارند و همین موضوع سبب می شود تا پیام بازاریابی شما با افراد آشنای بیشتری به اشتراک گذاشته شود.

-
نرخ به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی توسط کاربران موبایل به صورت میانگین دو برابر کاربرانی است که از طریق کامپیوتر وارد این شبکه های شده اند و همین موضوع یکی از دلایل اصلی برای تمرکز بیشتر بر کاربران موبایل است.

- از دیگر مزایای شبکه های اجتماعی موبایلی انتقال احساس کاربران در همان لحظه رویداد است. شاید تا پیش از ارائه گوشی های هوشمند بسیاری از اتفاقات روزانه به دلیل دسترسی نداشتن به کامپیوتر در آن لحظه در شبکه های اجتماعی منتشر نمی شدند اما امروزه اغلب افراد احساسات خود را در هر لحظه در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند که این خود یک مزیت در اجرای برخی کمپین های بازاریابی است


  • محمد سلحشوری