دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

مشاور کودک

مشاوران کودک و نوجوان با اختلالات روحی ، رفتاری و عاطفی کودکان و نوجوانان را درمان می کنند. آنها مسائل را تشخیص می دهند ، برنامه های درمانی ایجاد می کنند و به جوانان کمک می کنند تا با انواع چالش های موثر بر خوشبختی و ثبات برخورد کنند. مشاوران کودک در مدارس ، دفاتر خدمات اجتماعی ، بیمارستان ها ، مراکز بازداشت نوجوانان ، پناهگاه های بی خانمان ، پناهگاه های خشونت خانگی و کلینیک های سرپایی کار می کنند. آنها غالباً به کودکانی که با آسیب های فعلی یا گذشته از جمله سوء استفاده ، زورگویی و بی خانمانی مواجه هستند یاری می کنند. رشته مشاوره در حال حاضر رشد قابل توجهی را تجربه می کند. دفتر آمار کار (BLS) پیش بینی می کند که فرصت های شغلی برای مشاوران خانواده بین سال های 1395 تا 1406 38٪ رشد خواهد کرد. بیشتر افراد که به دنبال اشتغال در زمینه مشاوره کودک هستند به دلیل تمایل شدید برای کمک به کودکان وارد این زمینه می شوند. با این حال ، مشاوران حرفه ای کودک نیز حقوق راحتی کسب می کنند. برای اینکه مشاور کودک شوید ، به آموزش دانشگاهی ، تجربه بالینی و مجوز ایالتی نیاز دارید. مدرک لیسانس می تواند به افراد در شروع کار خود کمک کند. با این حال ، مشاوران کودک به طور معمول حداقل به مدرک کارشناسی ارشد احتیاج دارند.

تبدیل شدن به یک مشاور کودک

الزامات درجه اکثر مشاوران حرفه ای کودک حداقل به مدرک کارشناسی ارشد احتیاج دارند. در هر 50 ایالت ، مشاوران برای دریافت مجوز بالینی ، به مشاوران جهت اخذ مدرک دانشگاهی نیاز دارند. مشاوران کودک معمولاً در رشته مشاوره عمومی یا روانشناسی ، دارای مدرک دانشگاهی می شوند. این برنامه ها بسیار متداول تر از یک استاد تخصصی در زمینه مشاوره کودک است. اگرچه مدارک کارشناسی ارشد مشاوره کودک نادر است ، اما بسیاری از برنامه های مشاوره تمرکز در رشد کودک و نوجوان دارند. همچنین می توانید در طول تجربه بالینی مورد نیاز خود در زمینه مشاوره کودک به دست بیاورید. برای اخذ پذیرش در دوره کارشناسی ارشد در مشاوره ، باید مدرک لیسانس را از کالج یا دانشگاه معتبر بگیرید. لیسانس شما نیازی به مشاوره ندارد. بیشتر برنامه ها متقاضیان را از پیش زمینه های مختلف دانشگاهی می پذیرند. با این وجود ، اگر در یک رشته غیرمرتبط هستید ممکن است لازم باشد دوره های پیش شرط را کامل کنید. بسیاری از دانشجویان به جای یک برنامه در داخل دانشگاه ، ثبت نام در یک برنامه آنلاین را انتخاب می کنند. برخی از دانشجویان برای اخذ مدرک دکترای مشاوره کودک تصمیم می گیرند. با مدرک دکتری در مشاوره ، می توانید در سطح کالج تدریس کنید یا تحقیقات اصلی انجام دهید.

الزامات تجربه بالینی

بیشتر برنامه های مشاوره شامل کارآموزی بالینی اجباری است. به منظور اخذ مجوز ، ایالت ها معمولاً از داوطلبان می خواهند که یک تجربه بالینی تحت نظارت کارشناسی ارشد را انجام دهند. صلاحیت های دقیق بسته به ایالتی که می خواهید در آن کار کنید و نوع مجوز مورد نظر برای شما متفاوت است. بیشتر ایالت ها قبل از صدور مجوز مشاور حرفه ای کودک ، حدود دو سال یا 3000 ساعت تجربه بالینی دارند. در طول دوره کارآموزی ، شما تحت نظارت یک مشاور مجاز فعالیت می کنید. شما معمولاً در یک مرکز کلینیکی مانند یک تمرین خصوصی ، بیمارستان ، مدرسه یا کلینیک سرپایی کار خواهید کرد. برخی از دانشجویان در کلینیک دانشگاه کالج خود ، مشاوره می گیرند. در طول دوره کارآموزی ، سرپرست شما در مورد جلسات مشتری شما بحث می کند و به شما امکان می دهد سؤال بپرسید و به دنبال راهنمایی باشید. ناظر غالباً مربی می شود. در پایان کارآموزی ، سرپرست شما در ساعات بالینی مستند شده خود امضا می کند. آنها سپس مدارک را به عنوان اثبات اینکه شما شرایط لازم برای صدور مجوز یا فارغ التحصیلی را انجام داده اید ، به هیئت صدور مجوز کشور یا برنامه کارشناسی ارشد شما ارسال می کنند. دانشجویان آنلاین باید کارآموزی لازم یا مؤلفه های بالینی را بصورت حضوری انجام دهند. زبان آموزان از راه دور به طور معمول می توانند در جامعه محلی خود امکاناتی پیدا کنند. بسیاری از برنامه های مشاوره آنلاین به دانشجویان خود کمک می کنند تا بتوانند کارآموزی و سرپرست واجد شرایط را پیدا کنند. همچنین می توانید از طریق سازمان های مشاوره حرفه ای محلی یا محلی خود درخواست درخواست مکان های بالقوه را داشته باشید. در صورت امکان ، حداکثر تا شش ماه قبل از شروع کار و کارآموزی شروع کنید. شرایط مجوز و صدور گواهینامه الزامات مربوط به مجوز در ایالت متفاوت است. تابلوهای صدور مجوز به طور معمول نیاز به داشتن مدرک کارشناسی ارشد در زمینه مشاوره یا یک رشته نزدیک را دارند ، نمره قبولی در آزمون صدور مجوز دولتی و دو سال تجربه بالینی تحت نظارت پس از فارغ التحصیلی. برخی از ایالت ها برای دستیابی به مدرک کارشناسی ارشد خود از برنامه ای که توسط شورای اعتباربخشی مشاوره و برنامه های آموزشی مرتبط تأیید شده ، به مشاوران آینده نگر نیاز دارند. همه ایالت ها از شما می خواهند که یکی از اعضای شورای ملی کنکورهای معتبر را امتحان کنید. بسته به اینکه ایالت شما در آن زندگی می کنید ، می توانید آزمون ملی مشاوره بهداشت روان را انجام دهید یا آزمون ملی مشاوران برای صدور مجوز و صدور گواهینامه را بگیرید.

https://masiresabzpcc.com/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی