دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

درباره نمایشگاه تا اوایل فوریه ، موزه فرهنگ جهانی گوتنبرگ مملو از پیام های تهدیدهای بزرگ و پیام هایی با امید قوی خواهد بود. این نمایشگاه با تکیه بر اشیاء از مجموعه های گسترده موزه های فرهنگ جهانی و همچنین چندین پروژه علمی در حال انجام ، سوزناک ترین سؤال زمان ما را به خود اختصاص می دهد. همه اینها به هم وصل هستند. نحوه زندگی ما با زندگی زمین ارتباط نزدیکی دارد. سیگنال ها واضح هستند - آب و هوا در حال تغییر است ، و گونه ها در حال انقراض هستند. مصرف بیش از حد ما یکی از مشکلات است ، اما در سراسر جهان نیروهای قوی برای تغییر وجود دارد. روابط دیگری با زمین وجود دارد ، فقط به عنوان منبع نیازهای انسان. نمایشگاه طبیعت بشری از بازدید کننده دعوت می کند تا موضوعات را در دنیای درهم تنیده ما دنبال کند. ما سؤالات ناچیز می پرسیم و در عین حال به بازدید کنندگان یادآوری می کنیم که همه ما می توانیم در تغییر کمک کنیم. آن فولین ، مدیرکل موزه های فرهنگ جهانی گفت: - این در مورد بزرگترین تغییر اجتماعی است که امروز با آن روبرو هستیم. بر اساس تحقیقات علمی فعلی و همچنین مجموعه ها و اشیاء منحصر به فرد از سراسر جهان ، ما می خواهیم با دانش و دیدگاه مرتبط با اوضاع امروز همکاری کنیم و شاید حتی الهام بخش به یک روش پایدار زندگی در آینده باشیم. یکی از پروژه های تحقیقاتی علمی که به نمایشگاه کمک کرده است ، اجاره تجهیزات نمایشگاهی

MistraSustainableConsume ، یک سرمایه گذاری بزرگ در علم است که توسط Mistra ، بنیاد سوئدی تحقیقات زیست محیطی استراتژیک تأمین می شود. برنامه تحقیق دستورالعملهایی را برای چگونگی کار شرکتهای بزرگ ، سیاستمداران ، تصمیم گیرندگان و جامعه مدنی تهیه می کند تا مصرف به شیوه ای پایدار را برای ما آسانتر کند. علاوه بر این ، همکاری با انسان شناسان اجتماعی به نام Re: میراث به بررسی روابط بین انسانها و چیزها می پردازد. چه چیزی را ترمیم و مراقبت می کنیم و چه چیزی مصرف می کنیم؟ با این حال ، بخش دیگری از نمایشگاه نتایج علمی جدیدی را از یک مطالعه بین المللی در روانشناسی محیط زیست ، که قبلاً در مجله علمی Nature منتشر شده بود ، به اشتراک می گذارد. این بخش نشان می دهد که چگونه دستاوردهای انسانی و اجتماعی می تواند افراد را به سمت بهبود پیشرفت های محیطی - صرف نظر از اینکه فرد به تغییرات آب و هوا اعتقاد دارد ، برانگیزد. طبیعت بشر مشکلات بزرگی را که ما با آن روبرو هستیم نادیده نمی گیرد.

مطالعه کنید: درباره اتاق غرفه داران

مصرف انبوه جهانی را به وجود آورده است که سیستم های اساسی و حساس را تهدید می کند. لنا استامارن ، مجری نمایشگاه طبیعت بشر ، گفت: "این فقط یک داستان تاریک و غم انگیز نیست. در تمام ابتکارات ایجاد شده در سراسر جهان امید زیادی وجود دارد و امیدوارم بازدید کننده الهام گرفته شود. به عنوان مصرف کننده و شهروند ، می توانید تغییر ایجاد کنید - همه ما می توانیم از طریق انتخاباتی که انجام می دهیم در تغییر کمک کنیم. نمایشگاه طبیعت بشری از 8 فوریه 2019 تا ماه مه سال 2020 در موزه فرهنگ جهانی گوتنبرگ به نمایش گذاشته می شود. نمایشگاه به موزه مردم نگاری استکهلم منتقل می شود و از پاییز سال 2020 به نمایش در می آید.

  • ۹۸/۱۰/۲۹
  • محمد سلحشوری

درباره نمایشگاه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی