دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

پیوندها

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در تعریف ساده ی الگوی خیاطی می توانیم بگوییم که الگوی خیاطی راهنمایی برای برش لباس است که تمامی تولید کنندگان برای دوخت انواع لباس از آن استفاده می کنند. در واقع الگوها تکه کاغذهایی برش خورده هستند که ان ها روی پارچه قرار می دهیم و خطوط دور آن را رسم می کنیم و پارچه را به شکل آن برش می زنیم.

در طی سال هایی که انسان از هنر خیاطی استفاده می کند، برای این که کار خود را راحت تر کند و به استانداری در زمینه ی تولید لباس برسد از روش های مختلفی برای تولید لباس و خیاطی استفاده کرده است که هر کدام از این روش نقاط ضعف و قوت خود را داشته است.

هر کدام از روش هایی که افراد برای دوخت لباس مورد استفاده قرار می دهند الگوهای خیاطی خاص خود را دارند. برای مثال معروف ترین روش های خیاطی که شامل روش متریک، مولر ، ساده، گرلاوین و سایز بندی می شود هر کدام الگوهای خیاطی خاص خود را دارند به عنوان مثال الگویی که برای دوخت شلوار در روش مولر مورد استفاده قرار می گیرد با الگویی که برای دوخت شلوار در روش متریک مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است. تفاوت هایی که باعث می شود این روش ها از هم متمایز شوند به خاطر محاسبات و ظرافت هایی که در هر روش به کار گرفته می شود.

تاریخچه ی ساخت الگو

شاید مانند هر چیز تازه ی دیگری که وارد دنیای بشر می شود برای تان سوال باشد که اولین بار چه کسانی استفاده از الگو را پایه گذاری کردند و رواج دادند. در سال ۱۸۶۰، ویلیام جنگینگز دمورست و الن لوئیس دمورست شو لباسی که در خانه ی خود برگزار کردند و الگوهای ان فروختند. این کار موجب تحولی عظیم در عرصه ی پوشاک شد و استفاده از الگو را جایگزین روش های قدیمی کرد.

تولید الگو

تولید الگو یکی از مهم ترین مراحل در دوخت لباس است به دلیل این که الگوی خیاطی خوب می تواند خروجی لباسی خوبی به همراه داشته باشد و اگر الگوی خیاطی به خوبی برش داده نشده باشد خروجی با کیفیتی نخواهد داشت.

قالب هایی که در ساخت الگو طراحی و تولید می شوند برای دوخت لباس و صنایع دستی مورد استفاده قرار می گیرند. تولید الگو یک هنر است که می تواند توسط خیاطان با تجربه و یا در منزل نیز انجام شود یا اگر خیاط در زمینه ی تولید الگو تجربه ندارد می تواند از الگوهای آماده ای که در بازار موجود است استفاده کند.

تولید الگو بین طراحی لباس و تولید آن پلی ارتباطی ایجاد می کند که فردی که الگو را تولید می کند این هنر را دارد که یک قطعه پارچه را با منحنی های بدن انسان مطابقت دهد.

با استفاده از الگو می توان یک طرح را به لباس تبدیل کرد. جالب است بدانید که با وجود این که بدن طراحی سه بعدی دارد و دارای طول، عرض و عمق است، الگوهایی که برای تولید لباس مورد استفاده قرار می گیرند دارای طراحی مسطح هستند. اما منحنی و برآمدگی هایی که در بدن وجود دارد و باید در دوخت لباس در نظر گرفته شوند موجب نگرانی فرد الگوساز می شوند زیرا اگر الگو به درستی برش داده نشود و این منحنی ها و برآمدگی ها را در نظر نگیرد موجب می شود که لباسی که در نهایت تولید می شود لباس مناسبی نباشد. در ابتدای تولید الگو، یک الگوی اولیه تولید می شود در این الگو اندازه های بدن در نظر گرفته می شود، این الگو که گام اولیه ای برای تولید الگو مسطح است در مرحله ی بعدی الگو بر اساس یک تصویر دو بعدی یا طرح مسطح تولید می شود که در نهایت به یک طرح سه بعدی متناسب با منحنی ها و برآمدگی های بدن تبدیل می شود.

دلیل استفاده از الگوی خیاطی

همان طور که قبلا هم گفتیم یکی از دلایلی که باعث می شود بسیاری از افراد خیاطی با الگو را به خیاطی بدون الگو ترجیح دهند راحتی کاری است که استفاده از الگو در پی دارد. اما نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که تنها خیاطانی می توانند بدون الگو خیاطی کنند که تجربه و مهارت بسیار بالایی داشته باشند زیرا اگر هر گونه اشتباهی در ضمن برش پارچه توسط خیاط اتفاق بیافتد باعث می شود که پارچه به پارچه ای بلا استفاده تبدیل شود به همین دلیل توصیه می شود افراد مبتدی و افرادی که تجربه ی چندانی در زمینه ی خیاطی ندارند بدون الگو شروع به خیاطی نکنند.

استفاده از الگو این فرصت را در اختیار افراد قرار می دهد که ابتدا طرح اولیه ای روی کاغذ پیاده سازی کنند و سپس طرح روی کاغذ را روی پارچه پیاده سازی کنند، این کار باعث می شود که اگر اشتباهی در ضمن برش الگو روی کاغذ اتفاق بیافتد صدمه ای به پارچه ی اصلی نرسد.

مزایای استفاده از الگوی خیاطی
قبلا تا حدودی در مورد مزایای استفاده از الگوی خیاطی که شامل راحتی کار خیاط و صدمه نرسیدن به پارچه ی اصلی می شود صحبت کردیم، اما اگر بخواهیم مزایای استفاده از الگوی خیاطی را با دقت بیشتری مورد استفاده قرار دهیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

استفاده از الگوی خیاطی به دلیل ظرافت ها و محاسبات به کار رفته در آن باعث می شود که نتیجه ی کار ظریف تر و دقیق تر باشد.

به دلیل این که قبلا همه ی محاسبات روی الگوی خیاطی انجام شده است زمانی که خیاط از الگوی خیاطی استفاده می کند پارچه ی کمتری به هدر می رود و در نتیجه مصرف پارچه کاهش می یابد.

استفاده از الگوی خیاطی این قابلیت را دارد که قبلا از این که شروع به برش پارچه کنید هر گونه تغییری که می خواهید روی الگو پیاده کنید بدون این که به پارچه ی اصلی صدمه ای برسد.

با کمک الگو می توانید مانند خیاطان حرفه ای خیاطی کنید.

استفاده از الگو اشتباهاتی که ممکن است در زمان خیاطی به دلیل عدم تمرکز خیاط و یا اشتباه در محاسبات و یا هر گونه اشتباه دیگری که اتفاق بیافتد به حداقل برساند.

با استفاده از سایزهای اماده و یا تغییراتی که می توانید روی الگو ایجاد کنید می توانید الگو را به اندازه های مورد نظر خود تغییر دهید.

پس از مدتی که در استفاده از الگو به مهارت رسیدید می توانید الگوهای آماده ی مختلف را از سایت های همچون سیماکده تهیه کنید و هر لباسی که می خواهید را بدوزید و در این زمینه هیچ محدودیتی نداشته باشید.

به یاد داشته باشید که استفاده از الگو اصولی دارد که اگر با این اصول آشنا شوید و از آن استفاده کنید می توانید بدون این که وقت و انرژی زیادی صرف کنید لباس مدنظر خود را به بهترین شکل ممکن بدوزید.

نکته ی دیگری که باید در مورد مزایای استفاده از الگو به آن اشاره کنیم این است که استفاده از الگو باعث می شود که بتوانید لباس هایی با ظرافت و زیبا برای خود و اطرافیان خود بدوزید و همچنین به دلیل این که برخی از افراد امکان تهیه ی لباس آماده را ندارند می توانید با یادگیری اصول تولید الگو و کشیدن آن و استفاده از آن در کارهای خود درآمد بیشتری از خیاطی کسب کنید.

روش های مختلف استفاده از الگو

نکته ی بعدی که باید در مورد استفاده از الگو به آن اشاره کنیم این است که خیاطی روش های متفاوتی دارد که با توجه به محاسبات و ظرافت های مختلفی که در هر کدام از این روش ها وجود دارد الگوهای خیاطی که در هر کدام مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است.

لازم به ذکر است که می توانید از هر روشی که بخواهید برای دوخت لباس های خود و استفاده از الگو استفاده کنید زیرا اگر بتوانید الگو را بخوانید و آن را تشخیص دهید دیگر استفاده از روش های مختلف برای دوخت لباس برای تان فرقی نخواهد کرد.

روش های مختلف برش الگوی خیاطی یا به عبارتی روش های مختلف استفاده از الگو که جزو پر کاربردترین روش ها هستند عبارتند از:

روش مولر
روش مولر برای دوخت الگو در خیاطی یکی از محبوب ترین روش ها برای افراد مبتدی در شروع کار است، به این دلیل که روش مولر پیچیدگی های روش های همچون گرلاوین را ندارد. این روش که نسبت به روش های دیگری که در دنیای خیاطی مورد استفاده قرار می گیرد بهینه تر و پیشرفته تر است باعث می شود که لباس دقیقا اندازه ی تن فرد باشد و دیگر نیازی به پرو نباشد.

روش متریک
یکی دیگر از روش های استفاده از الگو یا به عبارتی یکی دیگر از روش هایی که می تواند از آن برای برش الگو استفاده کرد، روش متریک است، این روش دقیق ترین روش برش الگو در دنیای خیاطی است که محاسبات و دستورالعمل های خاص خود را دارد. استفاد از روش متری برای برش الگو کمی دشوار است اما نکته ای که باعث می شود این روش مورد استقبال افراد بسیاری قرار گیرد این است که میزان پارچه ای که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد بسیار کمتر است به عبارتی میزان پارچه ای که در این روش به هدر می رود کمتر است.

روش گرلاوین
روش دیگری که برای برش الگو وجود دارد و یکی از روش های قدیمی در دنیای خیاطی است، روش گرلاوین است. با وجود این که روش گرلاوین برای برش الگو ریزه کاری های زیادی دارد و پیچیدگی های زیادی به همراه دارد اما هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد و بسیاری از افرادی برای برش الگو از این روش استفاده می کنند.

روش ساده
روش ساده همان طور که از نام آن پیداست روشی بسیار ساده است که ظرافت و دقتی که در روش های دیگر مانند گرلاوین و متریک وجود دارد را ندارد و نیاز به ریزه کاری های خاصی نیز ندارد. به همین دلیل افرادی که به تازگی وارد حوزه ی خیاطی شده اند و تمایل به صرف وقت چندانی برای یادگیری روش های مختلف ندارند می توانند از این روش برای استفاده از الگو استفاده کنند.

روش سایز بندی
در روش سایز بندی شما دقیقا براساس الگوهای آماده خیاطی می کنید، برای مثال اگر می خواهید شلوار سایز ۳۸ بدوزید، الگوی شلوار سایز ۳۸ را روی پارچه قرار می دهید و پارچه را برش می دهید. روش سایز بندی که یکی دیگر از روش های استفاده از الگوهای خیاطی است برای افراد مبتدی در زمینه ی خیاطی یا افرادی که در زمینه ی خیاطی هیچ تجربه ای ندارند بسیار مناسب است، اما مشکلی که دارد این است که این روش تنها برای سایزهای خاصی کاربردی است.

Wikipedia:در خیاطی و طراحی مد ، الگویی به الگویی گفته می شود که قطعات لباس قبل از برش و مونتاژ بر روی پارچه ردیابی شود. الگوها معمولاً از کاغذ ساخته می شوند و در صورت نیاز به مقاومت بیشتر برای مقاومت در برابر استفاده مکرر ، گاهی اوقات از مواد محکم تری مانند مقوا یا مقوا ساخته می شوند. روند ساخت یا برش الگوها گاهی اوقات به یک کلمه Patternmaking متراکم می شود ، اما همچنین می توان آن را به صورت نوشتاری الگو (-) یا برش الگو نوشت.

منبع: http://www.rajanews.com/news/340712/%D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%B7%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

برند چیست؟

برند (Brand)یک نام، نماد، کلمه، عبارت، نشانه یا یا ترکیبی از آن هاست جهت متمایز کردن یک کالا یا خدمت از سایر کالاها و خدمات. افراد و شرکت ها برای ایجاد تمایز بین کالا و خدمت خود با کالا و خدمات دیگران از برند استفاده میکنند.

برند، می‌تواند متعلق به یک کالا یا تولیدکننده، یک خدمت یا موسسه خدماتی، یک شرکت یا سازمان و یا یک شخص، مکان، رویداد یا حتی مذهب و عقیده باشد.

عواملی وجود دارند که به شناخته شدن برند کمک میکنند. مانند: بسته بندی، نوع ارائه ی محصول، مخاطبان محصول، کیفیت آن، تبلیغات و …

 

انواع برند

برندها بر اساس آنچه که معرفی می کنند، شامل انواع مختلفی میشوند. مانند:

برند محصول: برند شدن محصول یا خدمت خاص.

برند شخصی: مانند شخص ورزشکار

برند شرکتی: مانند شرکتی که محصولات یا خدمات مختلفی دارد.

برند جغرافیایی: مثل یک شهر خاص

برند عمومی: مثل یک مراسم های حکومتی

برند فرهنگی: مثل مراسم فرهنگی

برند مذهبی: مثل یک مسجد

 

ضرورت ثبت برند

  • جلوگیری از کپی کاری
  • جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از نام تجاری شما
  • افزایش تعداد مشتریان
  • برند های خوب همیشه در ذهن و خاطر افراد باقی می مانند.

 

اقدامات لازم جهت ثبت برند

جهت ثبت برند می توانید شخصا به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه نمایید. اما انجام این کار علاوه بر اینکه ممکن است اندکی برایتان وقت گیر باشد؛ ممکن است در صورتیکه از مشاورین مربوطه برای ثبت برند مشورت نگیرید لازم باشد که چندین بار برند خود را تغییر دهید که زمان زیادی از شما میگیرد و هزینه های شما را بیشتر میکند، بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد ثبت برند دارید ابتدا با مشاورین موسسه حقوقی های ثبت تماس گرفته و از مشاوره های آن ها کمک بگیرید.

مراحل ثبت برند

 انتخاب نام برند: اولین مرحله برای ثبت برند، انتخاب نام برند است که قصد دارید با آن بین مشتریان و در بازار معروف شوید و سالها فعالیت کنید.

پس لازم است نامی را انتخاب کنید که هم جزء نام هایی نباشد که محدودیت ثبت دارند، عام نباشند یا خلاف قوانین اسلامی و عمومی نبوده و همچنین قبلا هم ثبت نشده باشند.

استعلام برند: لازم است قبل از ثبت برند، لوگو یا هر علامت تجاری دیگر آن را بررسی نمایید که آن برند قبلا ثبت شده است یا خیر؟ درصورتیکه یک نام یا یک علامت تجاری در حوزه فعالیت شما قبلا به ثبت رسیده باشد دیگر شما نمی توانید آن نام را برای خود ثبت نمایید.

استعلام برند به شما کمک میکند تا احتمال پذیرفته شدن برند شما در سامانه درصد بالاتری پیدا کند.

تکمیل مدارک لازم: پس از انتخاب و استعلام نام مورد نظرتان، لازم  است که مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند را که در پایین همین مطلب دقیق ذکر شده است تکمیل نمایید.

 

ثبت اظهارنامه علامت تجاری:  پس از اینکه مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند را آماده کردید، می بایست به وب سایت مرکز مالکیت معنوی مراجعه نمایید و در آن جا ثبت نام نموده و جهت تایید حساب کاربری گواهی امضا از دفترخانه اسناد رسمی دریافت نمایید.

پس از ثبت اظهارنامه ثبت برند در سایت مالکیت معنوی و بارگذاری مدارک و تصویر برند در آنجا باید حداقل 15 روز منتظر بمانید تا نتیجه بررسی کارشناسان اعلام شود.

مدارک لازم جهت ثبت برند

مدارکی که جهت ثبت برند نیاز است برای اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی متفاوت است. در ادامه مدارک مورد نیاز برای هر دو مورد را بیان کرده ایم.

مدارک لازم برای اشخاص حقیقی متقاضی ثبت برند:

  • کپی برابر اصل شده شناسنامه
  • کپی برابر اصل شده کارت ملی
  • کپی برابر اصل شده کارت بازرگانی ( فقط در صورتی که برند پیشنهادی لاتین باشد)
  • کپی برابر اصل شده مجوز فعالیت
  • اطلاعاتی همچون آدرس، کد پستی، آدرس الکترونیکی، شماره تلفن همراه و شماره تلفن ثابت اشخاص حقیقی

مدارک لازم برای اشخاص حقوقی متقاضی ثبت برند:

  • کپی برابر اصل شده شناسنامه تمام افرادی که در شرکت مورد نظر حق امضا دارند. مانند: مدیران، سهامداران یا شرکا.
  • کپی برابر اصل شده کارت ملی تمام افرادی که در شرکت مورد نظر حق امضا دارند. مانند: مدیران، سهامداران یا شرکا.
  • کپی برابر اصل شده مجوز فعالیت شرکت
  • کپی آگهی روزنامه رسمی که ثبت شرکت در آن آگهی شده است
  • کپی روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت
  • کپی برابر اصل شده کارت بازرگانی (در صورتی که برند پیشنهادی لاتین باشد)
  • اطلاعاتی همچون: آدرس، کد پستی، آدرس الکترونیکی، شماره تلفن همراه و شماره تلفن ثابت تمام افرادی که در شرکت حق امضا دارند.

 

 

چه برندی را نمی توان ثبت کرد؟

بعضی از برندها هستند که برای آنها مجوز ثبت صادر نمی شود. این برندها ممکن است یکی از ایرادات مذکور در ذیل را در داشته باشند:

üاگر در برند از علایم رسمی کشور استفاده شده باشد. مانند: نشان جمهوری اسلامی ایران یا آرم هلال احمر و …

üبرندهایی که از قبل ثبت شده باشند (برای این که با این مشکل مواجه نشوید بهتر است قبل از ثبت آن برند را استعلام کنید.)

üبرندهایی که بر خلاف عفت عمومی یا نظم جامعه باشند.

üبرندهایی که در آنها عباراتی منسوب به ایران همچون انقلاب یا دولت و … وجود داشته باشد.

üبرندهایی که عبارت به کار رفته در آنها به صورت کلی یا عمومی باشد مانند پارچه و …

آیا اجباری در ثبت برند وجود دارد؟

  • قانون تجارت ایران ثبت برند را جز در موارد زیر برای هیچ شرکت یا واحد تولیدی، خدماتی و تجاری اجبار نکرده است:
  • ثبت برند لوازم آرایشی که به صورت مستقیم روی پوست استفاده می شوند.
  • داروهای مخصوص مورد استفاده پزشکان
  • محصولات غذایی عرضه شده در بسته بندی یا ظروف مخصوص
  • نوشیدنی ها و آب های گازدار

 

هزینه ثبت برند

هزینه های ثبت برند باتوجه به نوع برند و چگونگی آن متفاوت می باشد. به عنوان مثال اگر در لوگو از حرف لاتین استفاده کنید لازم است که حتما کارت بازرگانی یا کارت عضویت تهیه نمایید که در این صورت هزینه های آن افزایش خواهد یافت. علاوه بر آن هزینه ثبت برند در رابطه به مقدار بیشتر طبقات بین المللی نیز متغیر میشود.

مورد دیگری که در هزینه ی ثبت برند تاثیر میگذارد، هزینه های مربوط به ثبت اظهارنامه و چاپ آگهی در روزنامه رسمی در دو نوبت می باشد در اینجا هم با توجه به نوع متن آگهی باز هم هزینه ها متغیر است. هزینه برای درخواست کنندگان خارجی که در انجام ضوابط کنوانسیون پاریس درخواست خود را به منبع ثبت تسلیم می نمایند این گونه است باید هزینه ها را با توجه به نرخ ریالی معین شده معادل نرخ رسمی پرداخت نمایند. به صورت خلاصه این هزینه ها شامل

هزینه مربوط به اظهارنامه و طبقات بیشتر

هزینه مربوط به تهیه کارت بازرگانی یا کارت عضویت در موارد خاص

هزینه های مربوط به چاپ متن در آگهی روزنامه های رسمی

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

تور قشم یکی از تورهای جذاب و دیدنی در سالهای اخیر در ایران شناخته شده است و پیرو سرمایه گذاری های صورت گرفته در این جزیره، ایجاد مراکز خرید بزرگ، هتل های مشهور و مراکز تفریحی و گردشگری متنوع افراد زیادی جهت خرید و بازدید از بزرگترین جزیره خلیج فارس به آن سفر می کنند تا تجربیات جدید و منحصر به فردی را تجربه کنند و اینکه جزیره با بیش از 1490 کیلومتر مربع مساحت دارای مکان های بکر و طبیعی در کنار مناظر بی نظیری است که در هیچ کجای دنیا نمی توانید مشابه آنها را ببینید و علاوه بر این، این مقصد در سالهای اخیر به توسعه امکانات توریستی خود همانند ساخت هتل و مراکز خرید و مجتمع های تفریحی بیاری اقدام کرده.

در ضمن شهرستان قشم دارای سه شهر درگهان، سوزا و قشم می باشد و همچنین سه جزیره هرمز، لارک و هنگام در نزدیکی قشم قرار گرفته اند که جذابیت های این منطقه را دوچندان کرده اند و رد کل جمعیت جزیره حدود 149 هزار نفر برآورده شده و جالبه بدونید جزیره حدود 1500 کیلومتر ساحل داشته و وجود همین سواحل بکر و زیبای جزیره موجب تقاضای بالای تور قشم در طول سال شده و نیز کلی مسافر جهت تماشای سواحل بکر و طبیعت بی نظیر جزیره به آنجا سفر می کنند و بهترین گزینه سفر خرید تورهای مسافرتی به این مقصد می باشد.

در ادامه با خرید یا رزرو تور قشم، بخش زیادی از دغدغه هایتان برای سفر به این جزیره توریستی برطرف خواهد شد، چرا که آژانس نامی گشت با ارائه آفرهای هیجان انگیز ویژه تور قشم می تواند برای شما امکاناتی همچون گشت شهری (در جزیره قشم)، ترانسفر فرودگاهی (فاصله فرودگاه قشم تا هتل مورد نظر)، بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر با تور قشم)، تور لیدر آشنا به جزیره قشم و معرفی مراکز خرید قشم با تخفیف های باور نکردنی را برای رفاه حال شما فراهم می کند تا اینگونه با خیال راحت از جاذبه های مقصدتان نهایت لذت را ببرید و با خاطراتی خوش و به یادماندنی از سفر به قشم بازخواهید گشت.

قیمت تور قشم لحظه آخری

همانطور که می دانید قیمت تور قشم براساس قیمت بلیط هواپیما پروازهای ایرانی (قشم ایر،ایران ایر و ماهان، زاگرس و ...)  به مقصد این جزیره و قیمت هتل و محل اقامت رزرو شده در آن متفاوت و متغییر میشود و نیز علاوه بر این دو فاکتور مهم و اساسی که تاثیر زیادی در قیمت تور قشم شما دارند، تعداد روزهای مدت اقامت در تور و فصلی که در آن به قشم سفر می کنید هم می توانند نرخ تور قشم را دچار تغییراتی قابل ملاحظه ای کنند و حتما به خاطر داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور مسافرتی نمیتواند دلیل بر بهتر بودن آن باشد، برخی از آزانس های همکار با ارائه تورهای ارزان تر و بی کیفیت فقط باعث هدر رفتن سرمایه و زمان عزیزان می شوند، پس در انتخاب آزانس هوشیار باشید ؛ در ادامه دیگر نگران قیمت تور این مقصد هم نباشید زیرا ما با ارائه تور لحظه آخری قشم و تور ارزان قیمت قشم در فصل زمستان، شرایط را به گونه ای بوجود آورده ایم تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید و خوشبختانه ما قیمت های گوناگونی برای تور قشم در سال جدید را خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب را تجربه کنید. همچنین قیمت تور قشم لحظه آخری ویژه اسفند ماه با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین (بلیط پرواز داخلی به مقصد قشم) و سایر امکانات ارائه شده متغیر خواهد بود و در آخر آژانس نامی گشت ایرانیان مجری تخصصی و مستقیم تور قشم است و از این جهت می توانید مطمئن و راحت باشید که همراه با تور ارزان به سفری خواهید رفت که با هزینه مناسبی برای شما خواهد داشت.

بهترین هتل های قشم

قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس نام گرفته و این جزیره زیبا و بی‌ مانند با طبیعت بکر و فرهنگ سنتی و جذابش این روزها از مقاصد مهم گردشگری در ایکشورمان شده و هر کس که راهی این شهر شود قطعا عاشقش می شود و بدون شک یکی از سوالاتی که برای مطرح می شود این است که کجا اقامت کنیم؟ هر چند اقامتگاه‌ های این مقصد به هتل ‌ها محدود نمی ‌گردد و انبوهی خانه محلی و اقامتگاه بومی و سنتی در این جزیره مخصوصا در روستاهای زیبای اینجا وجود دارد که همگی در نوع خودشان جذاب و هیجان انگیزند اما در این مطلب تعدادی از هتل‌ های این جزیره را به شما معرفی می کنیم چرا که یکی از بخش ‌های مورد اهمیت اقامت است و نیز برای اقامت در قشم گزینه‌ های مختلفی رو به روی شما هست مثلا هتل ‌های مختلفی با کیفیت‌ های متفاوتی در سطح جزیره به چشم می خورند و یکی دیگر از انتخاب‌ها سوئیت ‌های شخصی برای شما می باشد.

شاید یکی از متفاوت ‌ترین و جذابترین تجربه‌ ها را در اقامتگاه‌ های بومی بوده و در ادامه هتل ‌های قشم قیمت ‌های گوناگونی را دارند که از شبی 70.000 تومان شروع می ‌شود و این عدد تا شبی 400.000 هزار تومان متغیر هستند و هتل های معروف و مورد علاقه توریست ها در این شهر به قدری زیاد است که نام بردن همه آنها کار سختی است اما از بهترین و جذابترین هتل های قشم می توان به : هتل ایرمان ، هتل ارم ، هتل ساحلی طلایی ، هتل آرتا ، هتل مارینا 1 ، هتل الوند و ... اشاره نمود.

بهترین جاذبه های گردشگری قشم

شاید شنیده باشید که قشم را جزیره عجایب هفتگانه خلیج ‌فارس هم نام می برند و طبیعت شگفت ‌انگیز و اسرارآمیزش سهم بسزایی در این نام ‌گذاری داشته و دارد و نیز ژئوتوریسم، نوعی از گردشگری که کمتر درباره آن بحث و گفتگو می شود پتانسیل بالایی در جزیره دارد. همچنین ظاهر ویژه ناهمواری ‌ها که معمولا توسط جریان ‌های آب بوجود آمده اند بسیار مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است و نیز این جاذبه‌ها به ‌قدری متنوع و بکر هسند که باعث شده این مقصد یک ژئوپارک بین ‌المللی و ثبت ‌شده را به خود اختصاص بدهد و در ضمن قشم برای علاقه ‌مندان به طبیعت سراسر جاذبه و تفریح است، جنگل‌ ها، کوه ‌ها، دره‌ ها و سواحل ... همگی باعث شده ‌اند تا این شهر مقصد جذابی برای عاشقان طبیعت‌ باشد.

در ادامه توجه شما را به برخی از مناطق گردشگری این جزیره زیبا جلب می کنم، با ما همراه باشید:

جزایر ناز

از مهم ترین مکان های دیدنی این مقصد جزایر موجود در این خطه هستند که از جمله  این جزایر شگفت انگیز می توان به " جزایر ناز " اشاره نمود که دارای دیواره‌ های صخره ‌ای و وسعتی حدود 3 هکتار میباشد ؛ ویژگی‌ شگفت انگیز این جزیره، رفتن به داخل جزیره با اتومبیل یا به صورت پیاده ‌روی درست تا فاصله‌ یک کیلومتری داخل آب‌ های آن بوده که به علت شرایط جزر امکان پذیر خواهد شد و همین موضوع آنرا به یکی از جذاب‌ ترین مناطق دیدنی برای قشم گردی تبدیل کرده است.

جزیره هنگام

" جزیره هنگام " کمی دورتر از قشم قرار گرفته است؛ اما بخشی از این جزیره به شمار می رود و در فهرست اماکن توریستی و دیدنی قشم قرار گفته است و شما می توانید برای دیدن دلفین ها و بازدید از جزیره هنگام به اسکله شیب دراز یا کندالو بروید تا زیبایی ها یان را از نزدیک ببینید.

غار نمکدان جزیره قشم

غار نمکدان قشم پدیده ‌ای باورنکردنی است و همچنین طبیعتی بسیار چشم نواز که در 90 کیلومتری جزیره قرار گرفته و معروف به طولانی ‌ترین غار نمک جهان میباشد و نیز این جاذبه‌ طبیعی و بکر، در داخل کوهی گنبدی شکل بوده که بر دیواره‌ آن، می‌ توانید رگه ‌های سفید نمک و بر سطح آن جریان آب نمک را به خوبی مشاهده کنید و نیز قندیل ‌های تشکیل شده در اثر رطوبت زیاد جزیره و نفوذ آب در داخل غار صحنه ای بسیار حیرت انگیز و جذاب ایجاد کرده اند.

تنگه چاهکوه

درست در فاصله‌ 70 کیلومتری جزیره و در نزدیکی روستای چاهوی شرقی، یکی از معروف ترین جاهای دیدنی، تنگه ‌ای جذاب قرار گفته که به " تنگه‌ چاهکوه " شهرت یافته و بسیار مورد علاقه توریست های خارجی می باشد و این تنگه دارای حفره ‌ها، دالان‌ ها و اشکال حیرت ‌انگیز و عجیبی است که تماشای آن ‌ها جزو خاطرات به یادماندنی در سفر شما به اینجا محسوب می شود ؛ وجه تسمیه این تنگه به چاهکوه، به علت قرار گرفتن تعدادی چاه حفر شده در ابتدای آن می باشد.

سفر به قشم می تواند اوقات خوش و خاطرانگیزی برای شما رقم بزند.

پیشنهاد می کنم لذت سفر قشم را با همراهی نامی گشت تجربه کنید.

 

منبع: https://www.namigasht.com/tour/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%82%D8%B4%D9%85

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

موسسه حقوقی اوستا با حضور جمع کثیری از وکلای پایه یک دادگستری وکارشناسان حقوقی تصمیم به راه اندازی سامانه پاسخ گویی آنلاین گرفته است. این موسسه با ایجاد گروه وکلا متخصص در زمینه های مختلف حقوقی پس از دریافت پرونده از موکل های خود با بررسی گروهی وکلا اقدام نموده تا حصول بهترین نتیجه ممکن وکیل و موکل موسسه را حمایت خواهد نمود . در اصل حسن انجام کار و خوش قولی این موسسه را از بقیه متمایز کرده است، موسسه حقوقی اوستا که در تهران واقع شده است با وجود نیروهای مجرب و متخصص تمامی نقاط تهران را پوشش می دهد تا شمارا در این امر همراهی کند . تا انتها همراه شما هستیم .

 

خدمات موسسه حقوقی اوستا

 

1-      مشاوره حقوقی

موسسه حقوقی اوستا خدمات مشاوره حقوقی را به صورت مشاوره حقوقی حضوری ، مشاوره حقوقی تلفنی ، مشاوره حقوقی انلاین می توانند به موکلین گرامی ارائه می نماید

مشاور حقوقی کسی است که مشاوره حقوقی تخصصی و ماهر را به صورت قراردادی به اشخاص حقیقی و واقعی و یا این که حقوقی میدهد . فارغ التحصیلان حرفه حقوق علاوه بر شغل ها وکالت , قضاوت و سردفتری , میتوانند به شغل مشاوره حقوقی هم بپردازند . افراد حقیقی و واقعی و حقوقی به جهت ناآگاهی در زمینه ی مساله حقوقی برای متضرر نشدن در کارها متعدد حقوقی خویش , به مشاور حقوقی می‌توانند نیاز داشته باشند . مشاور حقوقی در حوزه‌ تخصصی خویش , به مدیران و ذی نفعان کمپانی یاری می نماید که ضمن اعتنا به مسؤولیت‌های کیفری , حقوقی , جزایی و انتظامی تصمیم هایشان , تصمیمات صحیح‌تری اتخاذ نمایند و همینطور در مواجه با مسایل حقوقی سازمانی به آن ها در حل‌وفصل مشکلاتشان کمک میرساند . امروزه در عمده شرکت‌ها و سازمان‌ها نصیب مهمی به اسم مشاور حقوقی موجود است که از یک یا این که چندین تن از کارشناسان مشاور حقوقی تشکیل‌شده شده‌است .

 

2-      طلاق توافقی

موسسه حقوقی اوستا با داشتن مجرب ترین وکلا شما را در تمام امور طلاق از جمله طلاق توافقی تا حصول نتیجه همراهی می کنند.

 

طلاق توافقی، یک عهد و پیمان دو طرفه در میان زوجین میباشد که هر دو به نتیجه جدایی طبق شرایط مورد توافق هر دو طرف می رسند، اما در فرآیند این جدایی نیز ممکن میباشد اشتباهات و اختلافاتی در پروسه قضایی، بر رمز حق و دستمزد زوجین، به وجود بیاد که در‌این مورد ها، وجود یک مشاور حقوقی حرفه ای برای مشورت کردن حقوقی خانواده و حالت طلاق می‌تواند این اختلافات را حل و مرتفع کند.

 

3-      ثبت شرکت و علائم تجاری

یکی دیگر از خدمات موسسه حقوقی اوستا در کنار ارائه خدمات مشاوره حقوقی، طلاق توافقی، وکیل ملکی و بسیاری از خدمات کوچک و بزرگ ارائه خدمات ثبت شرکت و برندمی باشد که با داشتن تیم کارشناسان و وکلا امور ثبت شرکت و علائم تجاری تمام مراحل را زیر نظر این تیم انجام میدهند و شما میتوانید بدون هیچ دغدغه ای به کسب و کار خود تمرکز کنید ما همواره در کنار شما هستیم .

وکیل کیست و چه کاری انجام می دهد ؟

وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری  اعم از حقوقی یا حقیقی  به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. و کار ها رو به عهده می گیرد .

چند نوع وکیل داریم ؟

  • وکیل دادگستری
  • وکیل مدنی
  • وکیل تسخیری
  • وکیل سازمانی
  • وکیل اتفاقی
  • وکیل معاضدتی
  • وکیل کار آموز
  • وکیل قوه قضاییه

 

 

 

لیست وظایف وکیل

  1. اجرای قوانین و موارد وکالت نامه
  2. اجرای تعهدات میان وکیل و موکل
  3. ارائه حساب وکالت و استرداد دارایی موکل
  4. ایفای تعهدات
  5. در نظر گرفتن مصلحت موکل در همه امور
  6. رعایت تعهدات برگرفته از ماهیت امانی رابطه میان موکل و وکیل
  7. حفظ اسرار موکل
  8. ارائه مشاوره به مراجعین در رابطه با موارد قانونی
  9. ارائه پرونده های مشابه برای تسهیل در امور
  10. ارائه شواهد و مدارک لازم برای دفاع از موکل
  11. تهیه و تنظیم قرادادها، پیش نویس ها و نامه برای پیشبرد امور پرونده
  12. حضور در دادگاه و دفاع از حقوق موکل

 

ارتباط با موسسه حقوقی اوستا

برای ارتباط با موسسه حقوقی اوستامیتوانید با مراجعه به سایت موسسه (https://www.avestalaw.com/)  با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و از مشاوره رایگان این مجموعه استفاده کنید و همچنین میتوانید  با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

گزینه دوم مراجعه حضوری به این موسسه می باشد که آدرس موسسه به نشانی : تهران چهارراه جهان کودک، نبش خیابان بیست و پنجم گاندی، پلاک 62 ، ساختمان 29 آفریقا ، طبقه اول، واحد C1 می باشد.

  • محمد سلحشوری