دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

پیوندها

۱۱ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

گرم نشدن مایکروفر یکی از مشکلات بسیار مهمی می باشد که بروز این علت به موارد بسیاری بستگی خواهد داشت. در هرخانه و آشپزخانه‌‌ای چند سالی می باشد که دستگاه مایکروفر جای خود را باز کرده است و به عنوان یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین لوازم برقی خانگی در دسترس همه‌ی افراد منزل جهت گرم کردن و یخ‌زدایی مواد غذایی می‌باشد. کیفیت و سرعت بسیار بالای این دستگاه در گرم کردن مواد غذایی سبب شده است تا انتخاب اول افرادی باشد که زمان بسیاری برای آماده‌سازی کردن غذا نخواهند داشت. از گرم نمودن نان صبحانه گرفته تا پختن پیتزا برای شام یا آماده نمودن یک کیک فوق العاده خوشمزه برای میان وعده، همه و همه با استفاده از ماکروفر امکان پذیر می باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

دلیل گرم نشدن مواد غذایی در انواع مایکروفرها چیست؟

زیاد پیش آمده است که مشتریان از گرم نکردن مناسب مواد غذایی در مایکروفر شکایت دارند. عوامل متعددی سبب پیش آمدن این مشکل در مایکروفر شده است.

با استفاده از مایکروفر در طول زمان ممکن می باشد برخی از قطعات آن دچار خراب شدن گردد و عملکرد دستگاه را با مشکل زیادی مواجه نمایند. تعمیر کردن لوازم خانگی ازجمله تعمیر مایکروفر نیازمند دانش و تخصص تعمیرات می‌باشد و باید توسط یک تعمیرکار حرفه ای و متخصص صورت بگیرد و نباید دستگاه خود را جهت تعمیرات و عیب یابی کردن به مراکز نامعتبر تحویل نمایید. مشکل گرم نکردن مایکروفر ممکن می یاشد به دلایل زیاد و مختلفی رخ بدهد و برای عیب یابی کردن آن در خانه موارد مختلفی را میتوانید مورد بررسی قرار دهید.

 

دلایل مهم داغ نشدن مایکروفر

1. سوختن ویا خرابی لامپ مگنترون یا همان لامپ اشعه

لامپ مگنترون یا لامپ اشعه قطعه فوق العاده مهمی در مایکروویو می باشد که در محیط دستگاه سبب آزادسازی و تولید کردن اشعه مایکروفر می‌گردد. مایکروفرها هرچه زمان بیشتری روشن بمانند، لامپ اشعه برای مدت بیشتری روشن باقی می‌ماند و اشعه زیادتری به مواد خوراکی و غذایی نفوذ می‌نماید.

 

2. خراب شدن ترانس

ترانس در هر مایکروفری قرار دارد که انرژی مگنترون را برای تابش و تولید نمودن امواج آن در محیط مایکروفر تامین مینماید. این دستگاه حرفه ای که از تعداد زیادی سیم‌‌پیچ‌های متعدد و خازن تشکیل شده است با تولید کردن انرژی فوق العاده بالای ولتاژ در مایکروفر به لامپ اشعه کمک می‌نماید تا وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام دهد.

 

3. خراب شدن برد مایکروفر

در مایکروفر برد یک قطعه الکترونیکی می باشد که به عنوان مغز دستگاه عمل می‌نماید. از طریق الکتریسیته این قطعه به قطعات مختلف مایکروفر دستور شروع و پایان عملکرد را خواهد داد. خراب شدن برد دستگاه سبب می‌گردد تا فرمان اشتباهی به لامپ مگنترون یا ترانس ارسال گردد و تولید و انتشار نمودن اشعه ماکروفر با مشکل روبرو خواهد شد.

 

4. خراب شدن خازن مایکروفر

یکی از قطعات مهم در مایکروفرها خازن می باشد. عملکرد صحیح و درست خازن سبب گرم کردن یکنواخت و مناسب مایکروفر می شود، برای مگنترون دیود ولتاژ و خازن را بالاتر برده تا مگنترون بتواند به بهترین نحو مواد غذایی را گرم نماید. نیم سوز یا خراب شدن خازن سبب گرم نکردن مناسب مایکروفر می گردد. از ساده ترین راه های تشخیص خراب شدن خازن مایکروفر به موارد زیر میتوان اشاره نمود :

تایمر - دکمه ها- زمان سنج و سایر قسمت های مایکروفر به درستی عمل می نمایند اما مواد غذایی گرم نمیشود.

5. سوختن یا خراب شدن دیود مایکروفر

در ماکروفر، دیود موجود برای خنثی نمودن ولتاژ با خازن عمل می‌نماید، که برای تغذیه مگنترون لازم و ضروری است. اگر دیود از کار بیوفتد و یا بسوزد، ماکروویو دیگر تغذیه نمی‌گردد و در نتیجه نمی‌تواند مواد غذایی را گرم نماید.

تبدیل توان AC را به DC با کمک دیود خروجی انجام می‌گیرد و ولتاژ را تقریبا 2 برابر می‌نماید. توسط مگنترون این ولتاژ سبب میگردد که مواد غذای شما را کاملا گرم نماید.

 

6. خراب شدن سوییچ درب مایکروفر

 

ماکروفرها دارا 3 یا 4 سوئیچ درب می باشند. برای اطمینان نمودن از بسته شدن کامل درب این سوئیچ ها طراحی شده اند و هنگام بسته بودن درب فعال میگردند. این مکانیسم ایمنی در واقع برای مایکروفر است تا هنگام باز شدن درب هیچ اشعه مضری ایجاد نکنند.

علائم مهم ضعیف شدن مایکروفر چیست؟

مواردی راکه در بالا برای شما کمک ذکر نمودیم تا عیب و ایراد مایکروفر خود را درخانه پیدا کنید البته موارد بسیار دیگری نیز وجود دارد که باید توسط متخصصان تعمیرات مورد بررسی قرار بگیرد از قبیل: بررسی نمودن شکستگی آهنربای لامپ مگنترون، خرابی یا سوختگی لوله اشعه آن و مشکلاتی مربوط به سیم کشی مگنترون.که این موارد تنها توسط تعمیرکار متخصص و حرفه ای قابل عیب یابی و بررسی می باشد.

تعمیر کردن مایکروفر کار ساده‌ای نیست و نیازمند تخصص می باشد ، بهتر می باشد از بدست گرفتن انبردست و پیچ گوشتی جهت تعمیر خودسرانه خودداری نمایید و بصورت آنلاین می توانید در کمتر از ۵ دقیقه از تعمیرگاه های معتبر درخواست تعمیرکار دهید تا بصورت رایگان پیک تعمیرخونه نسبت به دریافت مایکروفر خراب شده‌ی شما اقدام نمایند و پس از تعمیر کردن مجددا بصورت رایگان مایکروفر شما را همراه با ضمانت نامه شرکتی درب خانه تحویل نمایند.

چرا مایکروفر به خوبی غذا را گرم نمی‌کند؟

مایکروفر دستگاهی می باشد که کشف امواج و پیشرفت تکنولوژی سبب حضور آن در میان لوازم برقی آشپزخانه گردیده است. این دستگاه بی نظیر می‌تواند با کمک اشعه مایکرو در کسری از ثانیه غذای شما را با سرعت شگفت‌انگیزی بسیار داغ نماید. اشعه مایکرو نوعی موج می باشد که در طیف امواج الکترومغناطیس به طول 2450 مگاهرتز می‌رسد قرار گرفته است.

قابلیت نفوذ امواجهای مایکروفر به ذرات آب، چربی و روغن را دارند و همچنین سبب برانگیختگی ذرات و اتم‌های موجود در غذا خواهند شد و به این ترتیب مواد غذایی داخل دستگاه مایکروفر شروع به گرم شدن می‌نمایند. به همین دلیل عدم گرم شدن مایکروفر به عملکرد اشعه‌ها مربوط می باشد.

 

 

تعمیرات تخصصی ماکروفر برند بکو در منزل ویا محل مورد نظر

تعمیرات ماکروفر بکو در منزل و محل مورد نظر

بکو یک کمپانی اروپایی می باشد که از کیفیت فوق العاده و فروش بسیار بالایی در جهان برخوردار است جهت تعمیرات ماکروفر برند بکو می توانید با مرکز تعمیرات تخصصی تک لند در تهران تماس بگیرید.

تعمیرات ماکروفر کنوود در منزل و محل مورد نظر

کنوود یک شرکت ژاپنی می باشد که در شهر بزرگ توکیو ژاپن واقع گردیده است، جهت تعمیرات ماکروفر کنوود خود با  مرکز تعمیرات تخصصی ماکروفر کنوود تماس بگیرید.

تعمیر ماکروفر اسنوا در منزل و محل مورد نظر

اسنوا یک مارک معتبر تولید کننده‌ی محصولات خانگی در کشور ایران می باشد، این کمپانی بزرگ یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی انتخاب است، جهت تعمیرات ماکروفر برند اسنوا می توانید با مرکز تعمیرات تخصصی تک لند سرویس  تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیرات تخصصی ماکروفر کنوود

نمایندگی تعمیرات تک لند سرویس با تاکید بر دانش فنی و تخصصی تعمیرکاران و انتخاب متخصصان نمونه همواره در تلاش جهت ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و ایجاد یک بستر فوق العاده مناسب جهت رفاه حال مشتریان می‌باشد، این نمایندگی با راه‌اندازی شعب متعدد سعی در ارائه خدمات تعمیر ماکروویو کنوود در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اقصی‌نقاط تهران و حومه را داشته و دستگاه شما را به‌سرعت سرویس و تعمیر خواهد کرد؛ بنابراین تعمیرات ماکروفر کنوود خود را به نیروهای زبده ما در نمایندگی تعمیرات ماکروفر در تهران بسپارید و در زمان و هزینه‌های پرداختی صرفه‌جویی کنید؛ چراکه تعمیرکاران ما باکیفیت‌ترین خدمات را با قیمتی منصفانه مطابق با تعرفه‌های مصوبه از سوی نهاد نظارتی (اتحادیه) ارائه خواهند داد؛ همچنین به جهت اطمینان خاطر شما عزیزان کلیه خدمات و قطعات مورداستفاده توسط تکنسین دارای ضمانت‌نامه ۶ ماهه‌ای می‌باشد که در پایان فرایند تعمیر به شما عزیزان تقدیم خواهد شد، بی شک بهره‌مندی از ارائه این خدمات سبب افزایش اعتماد مشتریان و جلب رضایت آن ها خواهد شد.

 

ارائه خدمات تعمیر و سرویس‌دهی در نمایندگی تعمیرات تک لند سرویس

1) عیب‌یابی صحیح و بررسی دقیق ماکروفر

2) تعمیر و سرویس دهی ماکروفر در محل مورد نظر

3) داشتن نیروهای متخصص و با سابقه تعمیرات ماکروفر در تهران

4) نمایندگی تعمیرات ماکروفر کنوود در تهران

5) سرعت فوق العاده بالای ارائه خدمات تعمیر مایکروفرکنوود

6) به‌کارگیری قطعات اورجینال و اصلی کنوود

7) ارائه ضمانت نامه ۱۸۰ روزه تعمیرات و قطعات مایکروفرکنوود

8)تعمیرات مارک کنوود با منصفانه‌ترین نرخ مطابق با تعرفه مصوبه از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی

9) ارائه نمودن فاکتور رسمی و معتبر تعمیرات مایکروویو در تهران

10) اعزام فوری تیم تعمیرکاران متخصص ماکرووفرکنوود به منزل و محل مورد نظر

11) پشتیبانی و پیگیری به صورت شبانه روزی

12) بررسی کیفیت و نظرسنجی و همچنین رضایت مشتریان

 

دلایل اصلی مراجعه متقاضیان جهت تعمیرات تخصصی مایکروفر برند کنوود :

1)  گرم نشدن مواد خوراکی

2)  عدم باز شدن درب مایکروویو

3) خاموش شدن اتوماتیک مایکروفر بعد از چند ثانیه

4) عدم روشن شدن لامپ روشنایی مایکروویو

5) داشتن ایرادات و یا عمل نکردن درست و صحیح تایمر مایکروفر

6) تولید صدای بسیار زیاد به هنگام داغ شدن

7) عدم چرخش سولاردام یا سینی ماکروفر

8)  جرقه زدن به هنگام عملکرد مایکروفر

9)  روشن شدن اتوماتیک مایکروفر

10)  خراب شدن میکروسوییچ ها و عدم بسته شدن درب مایکروفر

11)  عدم جلو رفتن برنامه تنظیم گردیده

12)  مشاهده نمودن پیغام های خطاء و یا آور

13)  عدم روشن شدن نمایشگر و مایکروفر 

 
  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

همه ی ما حتما یکبار در مورد هوش مصنوعی شنیده ایم و به طور خیلی کلی با آن اشنایی داریم. ما می دانیم که هوش مصنوعی در پیشرفت تکنولوژی نقش چشمگیری داشته و با هدف بهبود و تسهیل شرایط زندگی انسان ها در این کره ی خاکی روی کار امده است اما شاید بسیاری از ما ندانیم که هوش مصنوعی واقعا چیست و دقیقا چه کاربردهایی دارد؟ آیا هوش مصنوعی توانایی تفکر دارد؟ آیا هوش مصنوعی همان ربات ها هستند؟ به راستی این تکنولوژی توانایی انجام چه کارهایی را دارد؟ اگر شما هم دوست دارید که بیشتر در مورد هوش مصنوعی و کاربرد آن در زندگی روزمره ی انسان ها بدانید این مقاله را دنبال کنید.

هوش مصنوعی چیست؟

احتمالا خیلی از انسان ها فکر می کنند که هوش مصنوعی فقط همان ربات های بی احساس و سخنگویی هستند که در فیلم های علمی و تخیلی نقش اصلی را بازی می کنند. افراد بسیاری بر این باور هستند که هوش مصنوعی بر سر کار امده است تا ربات هایی مشابه انسان ساخته و آن ها را جایگزین نسل بشر در اینده کند اما در حقیقت اینطور نیست. منظور از هوش مصنوعی تکنولوژی پیشرفته ای است که توانایی فکر کردن و تصمیم گیری دارد. اگرچه  این توانایی تفکر با شیوه ی اندیشمندی و تفکر انسان ها متفاوت است اما دانشمندان تلاش کرده اند که بیشترین شباهت را میان آن ها برقرار کنند و تا حد امکان هوش مصنوعی را مشابه هوش سیال در مغز انسان ها طراحی نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هوش مصنوعی به این صفحه بروید.

https://aiportal.ir/%d9%87%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%b5%d9%86%d9%88%d8%b9%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

تعریف دقیق هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی دامنه ای بسیار گسترده و انتزاعی را در بر می گیرد بنابراین نمی توان تعریفی دقیق و خلاصه برای آن ارائه نمود. اکثر دانشمندان بر این تعریف توافق دارند که هوش مصنوعی عبارت است از شکلی از تکنولوژی که می تواند مشابه انسان فکر کند، تفکر منطقی داشته باشد، متناسب با نوع موقعیت تصمیم بگیرد و مانند انسان وارد عمل شود و اقدامات عملی آن نیز نظام مند و منطقی است. بر اساس این تعریف درمی یابیم که هوش مصنوعی نه تنها در حوزه ی فرآیندهای تفکر و استدلال بلکه در رفتار و عمل نیز می تواند مانند انسان عمل کند. هوش مصنوعی تکنولوژی ای است که از طریق تفکر منطقی توانایی حل مسئله، یادگیری و اموزش دارد. برای یادگیری هوش مصنوعی به سایت پرتال هوش مصنوعی بروید.

https://aiportal.ir/

تعریف ساده ی هوش مصنوعی در نگاه مهندسی

اگر بخواهیم از منظر فناوری و مهندسی تعریفی ساده و قابل درک برای هوش مصنوعی ارائه دهیم می توان گفت که هوش مصنوعی شاخه ای از علوم رایانه ای است که تلاش می کند تا با طراحی و تولید ماشین های هوشمند، وظایفی را بر عهده بگیرد که نیازمند هوش و اقدام عملی انسانی می باشد. در حقیقت متخصصان این حوزه از طریق شبیه سازی هوش انسانی با برنامه نویسی های پیشرفته و علوم کامپیوتر ماشینی را اختراع می کنند که بتواند مانند انسان فکر کند و به جای او عمل کند بنابراین هوش مصنوعی تنها منحصر به ربات های انسان نما نیست بلکه به تمام ماشین ها و برنامه هایی اطلاق می شود که بتوانند مشابه انسان فکر کنند، تصمیم بگیرند و اقدام نمایند.

تاریخچه هوش مصنوعی

تاریخچه این تکنولوژی مدرن به سال های جنگ جهانی دوم برمی گردد. همان زمانی که آلمان ها شروع به ارسال پیام کدگذاری شده از طریق ماشین enigma کردند و انگلیسی ها به تلاش برای شکستن کدهای این هوش مصنوعی پرداختند. دانشمند انگلیسی، آلن تورینگ، ماشین bombe را با هدف رمزگشایی از کدهای enigma طراحی کرد و اینگونه شد که این دو ماشین برنامه ریزی شده پایه های علم یادگیری ماشینی یا همان machine learning را شکل دادند که یکی از زیربناهای اصلی هوش مصنوعی مدرن است. با گذشت زمان و پیشرفت سایر علوم از جمله برنامه نویسی، ریاضیات، سخت افزار و .... پایه های این تکنولوژی قوت گرفت و تبدیل به ماشین های پیچیده ی امروزی شد.

شاخه های هوش مصنوعی

همانطور که پیشتر گفته شد هوش مصنوعی تنها محدود به یک حوزه و یک نوع عملکرد نیست بلکه دایره ی بسیار گسترده و پیچیده ای را در بر می گیرد که شاخه های متعددی از آن منشعب شده اند. شاخه های هوش مصنوعی عبارتند از:

  • منطق فازی
  • یادگیری ماشینی
  • پردازش زبان طبیعی
  • شبکه عصبی
  • سیستم خبره
  • رباتیک

سطوح مختلف هوش مصنوعی کدام است؟

هوش مصنوعی متناسب با درکی که از دنیای بیرون دارد و نوع پاسخی که به آن می دهد شامل سه سطح می باشد. این سه سطح عبارتنداز:

  • هوش مصنوعی محدود

هوش مصنوعی محدود از انواع اولیه این تکنولوژی است. منظور از نوع محدود سیستم ها و ماشین های هوشمندی هستند که یک وظیفه ی خاص را بهتر از انسان ها انجام می دهند. سیستم های تشخیص چهره، سیستم های تشخیص اثرانگشت، ماشین های تبدیل خودکار گفتار به نوشتار،سیستم های هوشمند انجام فرایندهای مالی و مدیریت مالی کسب و کار، اتومبیل های خودران و بسیاری دیگر از فعالیت های اتوماتیک روزمره ی زندگی شکلی از هوش مصنوعی محدود می باشند.

  • هوش مصنوعی عمومی

هوش مصنوعی عمومی عبارت است از ماشینی هوشمند که می تواند دنیای اطراف خود را مانند یک انسان درک کند و توانایی انجام فعالیت هایی را دارد که انسان در ان محیط انجام می دهد. در حقیقت هوش مصنوعی عمومی همان ربات های انسان نمایی هستند که می توانند مانند انسان ها زندگی کنند. در حال حاضر هوش مصنوعی عمومی به طور کامل وجود ندارد اما این نوع از تکنولوژی هوش مصنوعی به سرعت در حال پیشرفت بوده و جلوه هایی از آن را می توانیم در فیلم های علمی تخیلی مشاهده کنیم.

  • سوپر هوش مصنوعی

این نوع هوش مصنوعی پا را از مرزهای تفکر و عملکرد منطقی انسان ها فراتر گذاشته و به نوعی دارای هوش فرا انسانی و ماوراء الطبیعه می باشد. اگرچه دستیابی به این نوع از هوش مصنوعی رویای تمام غول های تکنولوژی در جهان است اما هنوز هیچ مجموعه ای نتوانسته این شکل از هوش فرابشری را در قالب یک سیستم هوشمند ارائه دهد. یک سیستم هوشمند برای اینکه بتواند ادعای برخورداری از این نوع هوش را داشته باشد باید بتواند تست تورینگ را با موفقیت پشت سر بگذارد و هنوز هیچ ماشینی موفق به انجام کامل این تست نشده است.

انواع سیستم های هوش مصنوعی

دانشمندان این حوزه هوش مصنوعی را بر اساس میزان توانایی و مشابهت عملکرد ان با انسان به چهار دسته کلی تقسیم نموده اند. چهار دسته به شرح زیر می باشند:

  • ماشین های انفعالی

این نوع از هوش مصنوعی تنها برای یک سری اهداف محدود و تعریف شده کاربرد دارند و نمی توانند در هر موقعیتی درست رفتار کنند.

  • حافظه ی محدود

این نوع هوش مصنوعی می تواند از تجریبات گذشته ی خود برای تصمیم گیری در موقعیت های جدید استفاده نماید.

  • خوداگاهی

این نوع از سیستم های هوشمند نسبت به عملکرد خود اگاه و هوشیار هستند.

  • تئوری ذهن

این نوع هوش مصنوعی توانایی درک آمال ، آرزوها و نیت افراد را دارد.

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

کسانی که از مدل های مختلف لپ تاپ لنوو برای انجام امور شخصی و روزانه خود استفاده می کنند معمولاً با یک دغدغه به نام بهترین مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو رو به رو هستند.با ما همراه باشید تا ویژگی ها بهترین نمایندگی لنوو برای تعمیرات لپ تاپ لنوو را مورد بررسی قرار دهیم.

آشنایی با ویژگی های لپ تاپ لنوو

لپ تاپ های لنوو با توجه به کیفیت و کارایی بالایی که دارند، امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین کالا های دیجیتال شناخته می شوند.

شرکت لنوو با توجه به معنای اسم خود که از ایده و خلاقیت گرفته شده است، تصمیم گرفته است تا در مدل های مختلف لپ تاپ همواره به دنبال نوآوری مطابق با تکنولوژی روز دنیا باشد.

در برخی از موارد لنوو در تولید لپ تاپ ها سعی کرده است نگاهی به سمت آینده نیز داشته باشد که در مورد لپ تاپ های سری IdeaPad Yoga 13 و Lenovo Yoga 2 Pro به موفقیت هایی نیز دست پیدا کرد.

این مدل از لپ تاپ ها با نگاهی به نیاز های کاربران به تکنولوژی های آینده نیز مانند چندکاره بودن مجهز شده بودند و به راحتی کاربر می توانست این محصولات را به عنوان یک تبلت نیز مورد استفاده قرار دهد و برای تعمیرات لپ تاپ لنوو دغدغه ای نداشته باشد.

در سال های اخیر همواره لنوو به عنوان یکی از چند شرکت برتر در زمینه ی تولید و فروش لپ تاپ ها معرفی شده است.

همین موضوع نمایانگر استقبال مشتریان از محصولات لنوو بوده که البته باعث بالا رفتن اهمیت بحث پشتیبانی از محصولات شرکت را بالاتر می برد.

تعمیرات لپ تاپ لنوو

با توجه به محبوبیتی که این لپ تاپ ها در میان کاربران دارند، مراکز مختلفی در سراسر کشور برای ارائه ی خدمات و تعمیرات این محصولات اقدام نمودند.

البته کیفیت کار این مراکز با هم متفاوت می باشد اما با نگاهی به خدمات بهترین مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو می توان به راحتی معیار های کیفیت خدمات ارائه شده را سنجید.

با توجه به ساختار خاصی که لنوو در ساخت مدل های مختلف لپ تاپ خود استفاده کرده است، تعمیرات لپ تاپ لنوو را می توان یک امر کاملاً تخصصی دانست.

مرکز ما به عنوان بهترین نمایندگی لنوو با خدمات ویژه و منحصر به فردی که در زمینه ی تعمیرات لپ تاپ لنوو ارائه می کند، می تواند تمامی انتظارات مشتریان از یک مرکز مجهز و به روز را برآورده نماید.

خدمات ارائه شده در بهترین مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر سخت افزار و نرم افزار لپ تاپ ها در گذر زمان، این مرکز از یک کادر مجرب و با مهارت کامل برای قسمت تعمیرات لپ تاپ لنوو بهره می برد.

این افراد که آشنایی کاملی با سیستم ها و قسمت های مختلف هر لپ تاپ و همچنین نحوه ی برطرف نمودن اشکالات پیش آمده را دارند، می توانند در سریع ترین زمان ممکن تعمیرات لپ تاپ را به پایان برسانند.

استفاده از ابزار مناسب و تجهیزات به روز امری است که در بالا رفتن کیفیت تعمیرات لپ تاپ لنوو به این افراد کمک شایانی نموده است.

تعمیرات لپ تاپ لنوو در دو بخش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری صورت می گیرد.

مهم ترین کار برای تعمیرات این محصولات، عیب یابی در اولین مرحله می باشد که از طریق تجهیزات مرکز به راحتی انجام گرفته و باعث سریع شدن روند تعمیرات می شود.

در پایان نیز به مشتریان گارانتی تعمیر ارائه می شود تا آن ها با خیال راحت از کارایی بالای دستگاه خود بتوانند از آن در محیط های مختلف استفاده نمایند.

کاهش هزینه ها و استفاده از قطعات اصلی و اورجینال

در کنار تمامی ویژگی هایی که در بالا گفته شد، یکی از مهم ترین فاکتور ها هنگام سپردن تعمیرات لپ تاپ لنوو به این مرکز را می توان قیمت بسیار مناسب و اقتصادی تعمیرات دانست.

علاوه بر این زمانی که دستگاه مورد نظر شما دچار نقص کلی در یکی از قسمت ها شده باشد و نیاز داشته باشیم که آن قسمت را تعویض نماییم، از قطعات اصلی برای این کار استفاده می شود.

متاسفانه بسیاری از مراکز تعمیر لپ تاپ لنوو با استفاده از قطعات فرعی و غیر اورجینال که به وفور در کشورمان یافت می شود، در کنار کاهش قیمت تمام شده ی تعمیرات، کیفیت آن را نیز پایین می آورند.

استفاده از قطعات فرعی باعث می شود تا دستگاه شما پس از مدتی کارایی خود را از دست داده و با مشکلات جدی رو به رو شود.

برخی از خدماتی که در قسمت تعمیرات لپ تاپ لنوو توسط کادر مرکز ارائه می شوند عبارتند از:

برطرف نمودن تمامی مشکلات سخت افزاری و در صورت نیاز تعویض قطعات آن ها

رفع مشکلات مربوط به هنگ کردن و بالا نیامدن دستگاه

رفع مشکلات شبکه

نصب برنامه های کاربردی و آپدیت آن ها در صورت نیاز

تعمیر مادربرد دستگاه

تعمیر و یا تعویض کیبورد

رفع مشکلات مربوط به تاچ پد مدل های مختلف لپ تاپ لنوو

تعمیر و برطرف نمودن مشکلات پورت های ارتباطی

تعمیرات مربوط به شارژر، باتری و بلندگوی دستگاه با تخصصی ترین ابزار روز دنیا و …

دیگر خدمات ما در مرکز نمایندگی لنوو

تعمیرات تخصصی تبلت لنوو

تعمیرات تخصصی گوشی لنوو

 

منبع: تعمیر لپ تاپ لنوو

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

در یک دهه اخیر آرایشگاه و سالن های زیبایی زنانه یکی از پر رونق ترین انواع کسب و کارها بوده اند. علت این امر را می توان در افزایش تمایل بانوان نسبت به دریافت خدماتی فراتر از یک رنگ مو و آرایش ساده صورت دانست. خدمات زیبایی ناخن، انواع فیشال و پاکسازی پوست، کاشت و اکستنشن ابرو و مژه، تاتو صورت، گریم عروس و بسیاری دیگر از خدمات متنوع از جمله جدیدترین اقدامات صورت گرفته در آرایشگاه های زنانه می باشد که طرفداران بسیاری پیدا کرده است. آشنایی با انواع این خدمات متنوع و کیفیت هر یک از آن ها می تواند موجب انتخاب صحیح و دریافت خدمات بهتری از سوی متخصصان این حرفه گردد.

خدمات تاتو صورت در آرایشگاه زنانه

انجام خالکوبی یا همان تاتو بر روی اعضای بدن از گذشته در فرهنگ های مختلف رایج بوده است اما امروزه از تاتو بر روی صورت با هدف ترمیم و بازسازی قسمت آسیب دیده و یا افزایش زیبایی و جذابیت استفاده می شود. تاتو صورت می تواند جایگزینی مناسب و نسبتا دائمی برای آرایش موقت صورت باشد که موجب صرفه جویی در زمان و هزینه نیز می گردد. تاتو صورت شامل تاتو خط چشم، تاتو ابرو، تاتو خط لب و اسکالپ سر می باشد. تاتو ابرو با هدف ترمیم شکستگی ابرو، ایجاد رنگ و حالت دلخواه در ابرو و یا پرپشت نشان دادن انجام می شود. اسکالپ سر نیز برای افرادی مناسب است که به دلایل ارثی یا بیماری دچار ریزش مو شده و یا از کم پشتی مو رنج می برند. در این روش با ابزار مخصوص تاتو، موهای کوچک به صورت نقطه ای یا سایه در کف سر زده شده و سر شخص دارای موی پرپشت به نظر می رسد.

آموزش تاتو در آرایشگاه زنانه

تاتو صورت روشی دائم و نیمه دائم است که می تواند جایگزین مناسبی برای آرایش های موقت باشد از این رو کیفیت و زیبایی ان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تاتو انجام گرفته باید متناسب با ترکیب چهره فرد بوده و با کیفیتی دائمی انجام شود همچنین رعایت موارد بهداشتی جهت جلوگیری از ایجاد زخم و عفونت از مهم ترین و حساس ترین نکات در انجام انواع تاتو صورت است. بنابراین این عمل باید تنها توسط کسانی انجام شود که دوره های آموزش حرفه ای خالکوبی و تاتو را در مراکز معتبر آموزش تاتو صورت گذرانده و گواهی سلامت جسمی و بهداشتی را نیز دریافت کرده باشند.

آموزشگاه ها و سالن های زیبایی متعددی وجود دارند که ارائه دهنده خدمات آموزشی انواع تاتو صورت برای هنرجویان علاقه مند می باشند. در دوره های آموزش تاتو یا همان آرایش دائم و نیمه دائم، ابتدا مباحث تئوری و بهداشتی آموزش داده شده و پس از آن روند کامل طراحی تا اجرای انواع تاتو صورت تدریس می شود. این دوره ها شامل آموزش های تئوری و عملی کامل انواع تاتو صورت از جمله: آموزش هاشور و فیبروز ابرو، میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، میکروشیدینگ و همچنین نکات فنی مانند انتخاب رنگ و قلم مناسب و نحوه تنظیم فشار دست هنگام کار با قلم و سوزن تاتو می باشد.

پاکسازی پوست در آرایشگاه زنانه

داشتن پوستی سالم و زیبا یکی از عوامل اصلی زیبایی و شادابی چهره است که تقریبا تمام بانوان به دنبال آن هستند. امروزه انجام پاکسازی پوست در خانه و به روش های سنتی به دلیل مشغله زیاد برای اکثر بانوان مقدور نیست. به همین دلیل آرایشگاه های زنانه خدمات مربوط به فیشال و پاکسازی پوست را در پکیج های مختلف برای انواع پوست ارائه می دهند که طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

پاکسازی پوست عبارت است که مراحلی که در طی آن از روش ها و مواد پاک کننده مختلف برای پاک کردن پوست صورت از سلول های مرده و الودگی های بیرونی بهره می برند. پاکسازی پوست از سلول های مرده، آبرسانی و تنظیم چربی آن موجب ایجاد شادابی و طراوت در پوست شده و سلامت آن را به همراه دارد. همچنین فیشال یک روش درمانی عالی و بدون عوارض است برای بانوانی که پوستی چرب همراه با آکنه و جوش های ریز سرسفید یا سر سیاه دارند اما پاکسازی پوست تنها برای پوست های چرب نیست. کسانی که پوست نرمال یا خشک دارند نیز می توانند از پکیج های ویژه نوع پوست خشک و مختلط استفاده کرده و از داشتن پوستی شاداب لذت ببرند.

انواع پاکسازی پوست در آرایشگاه

پاکسازی پوست صورت برای انواع پوست مراحل متفاوتی داشته و شامل پکیج های مختلفی می باشد که هر یک از این پکیج ها وابسته به نوع پوست فرد شامل مواد پاک کننده و آبرسان مختلفی می باشد. پاکسازی پوست صورت در آرایشگاه های زنانه به دو نوع بدون دستگاه و با دستگاه تقسیم می شود که در ادامه به بررسی هر یک از این دو روش می پردازیم.

  • پاکسازی پوست بدون دستگاه

در این روش متخصص ابتدا نوع پوست شما (چرب، خشک یا مختلط) را از طریق لمس و با استفاده از لامپ مخصوص تشخیص داده سپس پکیج و مواد پاک کننده و آبرسان متناسب با نوع پوست را برای انجام پاکسازی انتخاب می نماید. در این روش ابتدا از انواع تونر و پد ویژه دور چشم برای تمیز کردن پوست استفاده می کنند. پوست صورت را با اسفنج خیس کاملا پاک کرده و سپس خشک می نمایند. در مرحله بعد از پیلینگ یا اسکراب متناسب با نوع پوست برای لایه برداری و آبرسانی استفاده می شود. در صورتی که فرد دارای پوستی چرب و آکنه دار باشد انواع بخور و ماسک ضد جوش برای پاکسازی جوش ها و تنظیم چربی پوست به کار برده می شود. در ادامه ماساژ صورت را انجام داده و پس از گذاشتن ماسک آرامش بخش و ضد التهاب ، استفاده از ضد آفتاب مناسب آخرین مرحله از پاکسازی پوست صورت بدون دستگاه است.

  • پاکسازی پوست با دستگاه

از این روش معمولا برای پاکسازی پوست های چرب اما بدون آکنه و جوش استفاده می شود. پاکسازی صورت با دستگاه روشی تقریبا عمیق بوده و می تواند چربی ها و آلودگی های موجود در منفذها و لایه های عمیق تر پوست را به خوبی انجام دهد. برای اجرای این روش معمولا از دستگاه گالوانیک استفاده می کنند. در این روش پس از اینکه پوست را از هرگونه مواد آرایش پاک کردند عمل پاکسازی با دستگاه را آغاز می کنند. پس از اتمام کار دستگاه، متخصص ماسک پاکسازی را بر روی پوست گذاشته و پس از برداشتن ماسک، پوست را به طور کامل ضدعفونی می نماید. با توجه به اینکه در برخی موارد استفاده از دستگاه می تواند موجب التهاب خفیف در پوست شود، از ماسک آرام بخش و ضد التهاب برای تسکین پوست صورت استفاده می کنند. در نهایت نیز عمل پاکسازی پوست صورت با دستگاه، با زدن کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب به اتمام می رسد.

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

شرکت های زیادی در زمینه تولید کامپیوتر وجود دارند و با هم در رقابت هستند و تلاش می کنند تا بهترین محصول را تولید کند در سال ۱۹۷۶ (استین شیه) به همراه همسر ۵ نفر از دوستانش در شهر تاییه کشور تایوان با ۱۱ کار کن و سرمایه ۲۵۰۰۰ دلار شرکت ایسر را تاسیس کرد.ما در این مطلب در وبلاگ ما  قصد داریم تارخچه شرکت ایسر را مورد بررسی قرار دهیم.

تاریخچه ایسر

ایسر شرکتی تایوانی با بازار بین المللی است است که در حوزه کامپیوتر و الکترونیک فعالیت می کند مرکز مدیریت این شرکت در شهر نیوتایپه در تایوان قرار دارد انواع محصولات از کامپیوترهای شخصی، دکستاپ ، لپ تاپ ،تبلت ،کامپیوترهای سرور، دستگاه های ذخیره سازی و دستگاه های واقعیت مجازی تا نمایشگر گوشی هوشمند لوازم و جانبی را تولید می کند یکی از از زیر برند های مشهور ایسر به نام predator  و با تمرکز بر کامپوتر های خصوصی بازی فعالیت میکند .

 

شرکت ایسر تا ابتدای دهه ۲۰۰۰ مدل کسب و کاری تولید داشت آنها با شروع قرن ۲۱ تصمیم گرفتند تا تمرکز خود را روی طراحی بازاریابی و فروش محصولات بگذارند به همین دلیل اکنون اکثر محصولات ایسر طبق قراردادهای تولیدی و توسط شرکت های دیگر ساخته می شود .

پس از موفقیت در عرصه محصولات اولیه نوبت به افزایش تولید رسید ایسر از سال ۱۹۸۳ وارد صنعت تولید کامپیوتر شد و محصولات برند های بزرگ آن زمان را برای فروش به شرکت های بزرگ تر تولید میکرد آنها به مرور ساختار عمومی را برای تولید محصولات به کار گرفتند یکی از مثال های موفق این روند در آن سال‌ ها بود استن در مدیریت شرکت خود از روش ‌های مدرن تری نسبت به  شرکت های شرقی آن زمان استفاده میکرد    .

در ابتدا این شرکت از مشغول تولید قطعات الکترونیکی بود و با گذشت زمان در این زمینه خیلی پیشرفت کرد و کم کم به ساخت کامپیوتر در سال ۱۹۸۱ اولین کامپیوتر خود را  با نام Microprocessor  به عنوان یک کامپیوتر آموزشی تولید و منتشر کرد با اینکه اولین کامپیوتر تولید شده از سوی شرکت ‏ آیسر بود اما خوش نامی و با کیفیت بودن سایر محصولات اش موجب گردید .

این کامپیوتر هم با استقبال گرمی از سوی کاربران مواجه شود و فروش فوق العاده داشته باشد این شرکت در سال ۱۹۸۳ دستگاه تولید قطعات کامپیوتر زد و با تولید این قطعات توانست نیاز بسیاری از سازندگان کامپیوتر را رفع کند خیلی از شرکت های بزرگ دنیا محصولات الکترونیکی خود را با استفاده از قطعات این شرکت تولید میکردند از آن خیلی راضی بودند ‌.

در این سال شرکت به یکی از بزرگترین تولید کننده های قطعات الکترونیکی و کامپیوتر معرفی شد این شرکت هر روز از پله های ترقی بالا می رفت و محبوبیتش در بین کاربران بیشتر میشد (استن شیه)در سال ۱۹۸۴ برای خریدن سهام شرکت و افزایش سهامداران شروع به ارائه ی طرح های تشویقی کرد با این کار تعداد سهامداران شرکت خیلی زود افزایش یافتند به طوری که تا سال ۱۹۸۷ سه هزار از کارکنان شرکت اش جزء سهامداران بودند .

سود شرکت هر روز بیشتر از قبل می شد تا در سال ۱۹۹۰ ارزش دلار کاهش یافت با این کاهش قیمت خیلی از محصولات در جهان کاهش پیدا کرد که کامپیوتر هم از همین دسته بود و این شرکت زیادی را متحمل شد.

طبق نظر کارشناسان ما در نمایندگی ایسر این شرکت در سال ۱۹۹۴ با تولید کامپیوترهایی با کیفیت عالی و جدید ترین سیستم عامل توانست از بسیاری از رقیب های خود جلو بیفتد و سود سالانه شرکت از ۴ میلیون به ۱۰ میلیون برسد.

بزرگترین عرضه کننده ی جهان و تولید گوشی های هوشمند

این شرکت در بهار سال ۲۰۰۸ با تولید نت بوک و فروش فوق العاده آن به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان جهان معرفی شد و توانست ۳۵ درصد از بازار جهان را از طریق فروش این نت بوک ها به خود اختصاص دهد . با فروش این نت بوک ها درامد شرکت در این دوران به ۱۶.۹ میلیارد دلار رسید .

شرکت ایسر در زمینه‌های مختلفی فعالیت کرده است و بسیار موفق بوده این شرکت در سال ۲۰۰۹ یک بخش جدید به شرکت اضافه کرد و به تولید و ساخت گوشی های هوشمند مشغول شد  اولین گوشی هوشمند که این شرکت تولید کرد Acer Liquid A1 بود که آن را در همایش موبایل شهر انگلستان معرفی کرد و تشویق همگان را برانگیخت .

در این سال در آمد شرکت به ۱۷.۹ دلار رسید این شرکت در زمینه تولید رایانه شخصی بسیار موفق بود و رایانه هایی که تولید می کرد فروش بسیار خوبی داشتند در سال ۲۰۱۰ رتبه دوم بازار جهان را به خود اختصاص داد همچنین در رتبه چهارم بهترین سازنده ی کامپیوتر قرار گرفت رفت یک سال بعد درآمد شرکت به ۱۶ میلیارد دلار رسید .

این شرکت در سال ۲۰۱۵ در رتبه ی ششمین فروشنده کامپیوتر جهان قرار گرفت.

منبع: نمایندگی acer

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

انواع نهال های با کیفیت بالا

یکی از مهمترین بخش های احداث یک باغ و یا کاشت درخت و یا مجموعه ای از درختان انتخاب نهال می باشد. شاید انتخاب نهال رابطه مستقیم ب ضرب المثل تا ثریا میرود دیوار کج داشته باشد. اگر خشت اولیه باغ که انتخاب یک نهال مناسب می باشد به درستی انجام نشود هیچ وقت در انتها نتیجه مطلوب کسب نخواهد شد.

انتخاب یک نهال مناسب و با کیفیت بالا میتواند توسط خود شخص که تجربه دارد و یا مشاوره انجام گیرد. ما قصد داریم تعداد از نهال هایی که دارای کیفیت بسیار بالا و همچنین از محل خرید اینترنتی نهال را به شما معرفی کنیم تا بیش از پیش بتوانید در کسب و کار خود موفق باشید.

خرید انواع نهال

خرید انواع نهال بسته به شرایط منطقه و بودجه شما دارد، علاوه بر بررسی شرایط جوی و زمین باید به بازار هدف نیز توجه کرد که آیا این محصول در بازار فروش دارد یا خیر، دلیل این مورد هم این است که هرچقدر شما محصول عالی و درجه یک هم تولید کنید ولی در صورت عدم فروش هیچ سودی نخواهد داشت.

در ادامه قصد داریم تعدادی از انواع نهال که هم از کیفیت بالا برخوردا هستند و هم از سود دهی بالا را به شما معرفی کنیم. این نهال ها عباتند از:

نهال هلو انجیری خونی

خرید نهال هلو انجیری خونی و یا هر نهال دیگری از حساسیت بالایی برخوردار است، انتخاب و خرید نهال با کیفیت عالی رابطه مستقیم با سود دهی نهایی دارد. تمامی عومل دیگر به نهال اولیه وابسته است، با خرید از نهالستان های معتبر همچون آکین نهال کیفیت محصول نهایی خود را تضمین کنید. خرید نهال هلو با کیفیت درجه یک در بزرگترین نهالستان غرب کشور.

https://akinnahal.com/shop/نهال-هلو/هلو-انجیری-خونی/

نهال هلو قجیر قانات

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که درخت هلو ابتدا در چین تولید و به کشور های دیگر صادر شده است. بیشتر انواع نهال هلو در چین تولید شده و درختان هلو معمولا عمر کوتاهی نسبت به سایر درختان دارند. ارتفاع این درختان متوسط رو به کوچیک میباشد، درخت هلو از نظر تنوع در دنیا بسیار زیاد میاشد. یکی از این ارقام نهال هلو قجیر قانات میباشد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-هلو/نهال-هلو-قجیر-قانات/

نهال هلو انجیری مالکی

خرید نهال هلو انجیری مالکی به دلیل رشد بسیار سریعی که دارد یک رقم اقتصادی و و سودآور محسوب میشودنهال هلو انجیری مالکی یک رقم وادراتی بوده و دارای میوه بسیار خوشمزه و با کیفیت است. ایران جزء کشور هایی است که به پرورش و صادرات این نوع میوه میپردازد. انجیری مالکی یکی از ارقام مناسب هلو  محسوب میشود که رشد بسیار سریعی دارد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-هلو/نهال-هلو-انجیری-مالکی/

نهال هلو  کاظمی

یکی از میوه های خوش طمع و آب دار تابسانی هلو میباشد. پرورش نهال هلو سود اقتصادی زیادی برای باغداران را رقم میزند. مقاومت خوب در برابر سرمایی بهاره و قد کوتاه این رقم، دلیل تبدیل به یک نهال محبوب در بین باغداران شده است. البته نسبت به سیب و گلابی مقاومت کمتری در برابر سرما داردنهال هلو کاظمی یک نهال میان رس محسوب شده و محصول تولیدی این نهال در اواسط شهریور ماه قابل برداشت است.

https://akinnahal.com/shop/نهال-هلو/نهال-هلو-کاظمی/

نهال گلابی سیبری

نهال گلابی سیبری یکی از انواع نهال گلابی پر طرفدار می باشد. یکی از مزیت های این نهال این است که میوه آنها بعد از رسیدن از درخت نمی افتد و همچنین محصولات بعد از چیده شدن تا هفت ماه در انبار قابلیت نگه داری دارند. محصول این نهال برای مصرف تازه خوری و کمپوت مناسب است.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گلابی/نهال-گلابی-سیبری/

نهال گلابی اسپادانا

خرید نهال گلابی اسپادانا به دلیل پربار بودن این نهال، در میان باغداران طرفدار بسیاری دارد. این گونه از انواع نهال گلابی تجاری می باشد. مهمترین ویژگی که این نهال دارد ساختار پیچیده تری نسبت به سایر انواع نهال های گلابی دارد. این درخت رشد عمودی بسیار زیادی دارد و مرتفع ترین گونه در میان نهال های گلابی است.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گلابی/نهال-گلابی-اسپادانا/

نهال گلابی پرتقالی

نهال گلابی پرتقالی از جدید انواع نهال گلابی می باشد. محصول این نهال به شکل گرد و شبیه سیب می باشد که گاهی به آن نهال گلابی سیبی نیز گفته می شود. گلابی پرتقالی یکی از گونه های متفاوت گلابی به شمار می رود. به دلیل آبدار بودن، طعم و عطر بی نظیر و بافت ترد گلابی پرتقالی، این نهال به عنوان یکی از نهال های محبوب در بین باغداران می باشد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گلابی/نهال-گلابی-پرتقالی/

نهال گلابی درگزی

نهال گلابی درگزی یکی از انواع تجاری و پرفروش گلابی می باشد. محصول این نهال به دلیل اینکه نسبت به گونه های دیگر درشت تر می باشد و وزن هر گلابی حدود 400 گرم می باشد؛ علاوه براین دارای طعم بی نظیر آن بسیار بازار پسند می باشد. این گلابی ماندگاری بالایی دارد و تا شش ماه پس از چیده شدن قابلیت نگهداری در انبار را دارد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گلابی/نهال-گلابی-درگزی/

نهال گلابی قرمز آنجو

نهال گلابی قرمز آنجو یک گونه کاملا متفاوت از سایر گونه های گلابی است. محصول این نهال گلابی که دارای پوست قرمز می باشد که با نام های نهال گلابی خونی، نهال گلابی فرانسوی یا نهال گلابی رد آنجو نیز شناخته می شود. ظاهر و رنگ متفاوت این گلابی، آن را به یک محصول تجاری تبدیل کرده است.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گلابی/نهال-گلابی-آنجو/

نهال گلابی شاه میوه

نهال گلابی شاه میوه یکی از انواع تجاری و پرفروش انواع نهال در ایران می باشد. محصول این نهال کیفیت بسیار بالایی دارد و نسبت به گونه های دیگر بسیار شیرین تر و درشت تر است. بنابراین یکی از ارقام بسیار پرطرفدار و بازار پسند گلابی می باشد که برای باغداران دارای سود تجاری بالایی می باشد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گلابی/نهال-گلابی-شاه-میوه/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

یکی از مهم ترین دغدغه های مشتریان در هنگام خرید محصولات مختلف از جمله سرفیس ها، بحث تعمیرات سرفیس می باشد. اینکه تعمیرات تخصصی سرفیس در چه مراکزی و با چه کیفیتی انجام می شود می تواند مشتریان را برای خرید یک محصول ترغیب و یا منصرف نماید.

با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های یکی از بهترین مراکز نمایندگی مایکروسافت سرفیس آشنا نماییم.

تعمیرات سرفیس

همانطور که می دانید سرفیس ها به عنوان محصولاتی که با هدف ترکیب لپ تاپ ها و تبلت ها به بازار ارائه شده اند، شناخته می شوند.

همین موضوع باعث شده است تا ساختار این محصولات نسبت به لپ تاپ ها و تبلت ها تفاوت هایی داشته باشد.

بنابراین می توان گفت تعمیرات این محصولات یک امر بسیار تخصصی بوده و مراکزی که در این زمینه فعالیت می کنند باید از ابزار های مناسب برای تعمیر این محصولات استفاده نمایند.

متاسفانه بسیاری از مراکز فقط نام تعمیرات تخصصی سرفیس را یدک کشیده و در واقع در میان خدمات آن ها هیچ نشانی از تعمیرات تخصصی این محصولات مشاهده نمی شود.

به همین دلیل است که بیشتر سرفیس ها بعد از مراجعه به این مراکز دچار نقص های فنی بیشماری می شوند.

تعمیرات تخصصی سرفیس ها با بهترین و به روزترین ابزار

مرکز ما به عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیرات سرفیس ها سعی کرده است با ارائه ی خدماتی بی نظیر تمامی دغدغه های کاربران سرفیس ها را از بین ببرد.

زمانی که یکی از کاربران مدل های مختلف سرفیس مایکروسافت با مشکلاتی در زمینه ی استفاده از این محصولات برخورد می نماید و به این مرکز مراجعه می کند، می تواند از خدمات مختلفی از جمله مشاوره در این زمینه بهره مند شود.

تیم مشاوره ای مرکز تمامی راهنمایی های لازم جهت آشنایی کاربران با مراحل مختلف تعمیرات و همچنین قیمت تعمیرات در هر مرحله را به آن ها ارائه می کنند.

استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و همچنین ابزار و تجهیزات مناسب باعث شده است تا تیم فنی مرکز بتواند در سریع ترین زمان عیب و نقص محصولات را پیدا کرده و برای تعمیرات سرفیس اقدام نماید.

استفاده از مجرب ترین کادر برای بالا بردن کیفیت تعمیرات

یکی از مهم ترین ویژگی های بهتری مرکز تعمیرات سرفیس ها را می توان استفاده از یک کادر فنی با تجربه و ماهر دانست.

این افراد که جز متخصصین این حوزه می باشند با تمامی ویژگی های فنی و ساختاری سرفیس ها آشنایی داشته و می توانند با دقت بالا این محصولات را تعمیر نمایند.

همانطور که در بالا اشاره شد، استفاده از تجهیزات به روز توانسته است این افراد متخصص را در زمینه ی تعمیرات بسیار یاری و کمک نماید.

در هنگام تعمیرات سرفیس ها و زمانی که یکی از قطعات این محصولات به دلایل مختلف نیاز به تعویض پیدا می کند، تیم فنی مرکز از قطعات اصلی و اورجینال برای اینکار استفاده می کند تا دستگاه بتواند کارایی اصلی خود را حفظ نماید.

تعمیرات سرفیس ها در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود و پس از عیب یابی اولیه، هر سرفیس به بخش مربوطه برای تعمیرات ارجاع داده می شود.

پس از پایان تعمیرات، مرکز برای تضمین کیفیت بالای خدمات ارائه شده، گارانتی معتبر تعمیر به مشتریان خود ارائه می نماید.

این گارانتی معتبر در واقع می توان دغدغه  های مشتری برای ارزش اقتصادی بالای هزینه ای که برای تعمیرات تخصصی سرفیس ها پرداخت نموده است را به مشتری نشان دهد.

خدمات این مرکز در زمینه ی سرفیس ها

سرفیس های مایکروسافت در مدل های مختلفی به بازار ارائه شده اند که تعمیر هر مدل نیازمند شناخت کامل از تمامی ویژگی های این مدل می باشد.

سرفیس ها با توجه به قدرت حمل بالایی که دارند معمولاً با مشکلات مختلفی از جمله ضرب دیدگی و یا آبخوردگی رو به رو می شوند که می تواند باعث نقص های ثانویه در آن ها نیز شود.

صفحه نمایش این محصولات هر چند از محافظ بسیار قوی بهره مند می باشد اما در صورت عدم مراقبت صحیح می تواند دچار مشکل شود که البته به راحتی در این مرکز قابل تعمیر است.

قلم سرفیس ها از دیگر اجزایی است که با توجه به کاربری بالا معمولاً با نواقصی همراه می شود که باید برای تعمیر آن از تعمیرات سخت افزاری مرکز ما استفاده نمود.

از دیگر اجزای سرفیس ها که در تعمیرات سرفیس درصد بالایی را به خود اختصاص داده است می توان به باتری و شارژر این محصولات اشاره نمود.

از دیگر خدمات سخت افزاری تعمیرات سرفیس ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

تعمیر برد

تعمیر و یا تعویض دوربین و اسپیکر

تعمیر پاور

تعمیر و تعویض فلت

تعمیر و تعویض رم و هارد دستگاه

بازیابی و بکاپ از اطلاعات

رفع مشکلاتی مانند هنگ کردن و بالا نیامدن دستگاه، آپدیت نرم افزار و نصب آن ها، آپدیت سیستم عامل و .. از جمله خدماتی هستند که در قسمت تعمیرات نرم افزاری سرفیس ها به مشتریان ارائه می شوند.

منبع: تعمیرات سرفیس

 

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

تامین قطعات لپ تاپ دل به صورت اصل و اورجینال یکی از مهم ترین خدمات ویژه نمایندگی دل است که برای حفظ کارایی دستگاه شما ارائه می شود.

البته مهم ترین موضوع در این باره می تواند صرفه جویی های اقتصادی از این طریق باشد که باعث می شود تا کاربران با استفاده از این قطعات اصلی باعث جلوگیری از خراب شدن دیگر قطعات شده و هزینه های بالا را متحمل نشوند.

تامین قطعات لپ تاپ دل به صورت اورجینال

لپ تاپ دل مانند دیگر لپ تاپ های موجود در بازار از قطعات و لوازم جانبی سخت افزاری مختلفی تشکیل شده است که می تواند با توجه به نوع کارایی در قسمت های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

علاوه بر قطعات و لوازم جانبی، لپ تاپ های دل از قسمت های سخت افزاری مختلفی تشکیل شده اند که ممکن است در اثر موارد مختلف دچار خرابی شوند.

در صورتی که هر کدام از قطعات مورد نظر بعد از خراب شدن قابل تعمیر نباشند می توانید برای کارایی دوباره دستگاه از قطعات جدید بر روی آن ها استفاده نمایید.

البته در صورتی که قطعه مورد نظر ارزش و توجهیه اقتصادی برای تعمیر نداشته باشد نیز بهتر است برای تامین قطعات لپ تاپ دل اقدام نمود.

همانطور که می دانید قطعات فرعی به راحتی در سراسر کشور و فروشگاه های مختلف وجود دارند و متاسفانه بسیاری از کاربران بدون شناخت از این قضیه برای استفاده از این قطعات بر روی دستگاه خود صرفاً به دلیل قیمت کمتر اقدام می نمایند.

این موضوع می تواند ناشی از عدم شناخت و آگاهی کافی در این زمینه باشد که البته ضرر و خسارت های جبران ناپذیری را به بار خواهد آورد.

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال که در نمایندگی دل به خوبی می توانید آن ها را پیدا کنید می تواند بر کارایی و دوام دستگاه شما تاثیر داشته باشد.

اهمیت استفاده از قطعات اصلی و اورجینال

در تامین قطعات لپ تاپ دل با توجه به ساختار ویژه ای که این لپ تاپ ها دارند، اصل و اورجینال بودن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

تمامی قطعات لپ تاپ های دل مانند شارژر، قاب نمایشگر، باتری، نمایشگر، کیبورد، هارد، رم، مادربرد، لولا، فلت، شاسی و … در این مرکز در اختیار مشتریان و کاربران قرار می گیرد.

استفاده از هر کدام از این این قطعات به صورت اصلی و اورجینال نیاز هر کدام از مدل های لپ تاپ شما می باشد.

به طور مثال و برای درک آگاهی بهتر از اهمیت تهیه لوازم جانبی اصلی تصور کنید شارژر لپ تاپ شما دچار مشکل و خرابی شده و قابل تعمیر نیز نمی باشد که در این صورت باید برای تعویض آن اقدام نمایید.

در صورتی که به دلیل کاهش هزینه ها و یا به دلیل عدم آگاهی یک شارژر فرعی را برای لپ تاپ خود خریداری نمایید، بعد از مدتی شاهد کاهش کارایی شارژر خواهید بود.

این خراب شدن شارژر بر روی باتری دستگاه نیز اثر گذاشته و باعث می شود تا باتری نیز پس از مدتی خراب شود.

در واقع با خرید یک شارژر اصل در مدت زمان کوتاهی هم باید هزینه ای را برای خرید شارژر جدید بپردازید و هم اینکه باتری لپ تاپ خود را تعویض نمایید.

در صورتی که تامین قطعات لپ تاپ دل به صورت اصل و اورجینال هیچکدام از این مسائل را در پی نخواهد داشت و شاهد کارایی و دوام محصول مانند روز ابتدایی آن هستیم.

علاوه بر این سایر قسمت های مختلف دستگاه از نظر سخت افزاری مانند مادربرد، نمایشگر، کیبورد و … باید حتما توسط لوازم اصلی تعویض شوند تا کارایی آن ها و دیگر قسمت هایی که با آن در ارتباط هستند دچار خرابی و نقص نشوند.

تامین قطعات لپ تاپ دل با کمترین قیمت

لپ تاپ های دل به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های برند دنیا در مدل های مختلفی به بازار ارائه می شوند و دارای نرخ قیمت های متفاوتی هستند.

آنچه که مشخص و مبرم است این است که لپ تاپ های دل از نظر ارزش اقتصادی در سطح بالایی قرار دارند و این یعنی شما با خرید یک لپ تاپ دل قطعا محصول با کیفیتی که از نظر هزینه ها نیز بسیار به صرفه می باشد را خریداری نموده اید.

کاربران لپ تاپ های شرکت دل به خوبی می دانند که لوازم جانبی این محصولات نیز باید با قیمت مناسب در اختیار آن ها قرار بگیرد و شاید در برخی از موارد همین کار باعث شود تا به اشتباه از برخی از قطعات فرعی استفاده نمایند.

تامین قطعات لپ تاپ دل نیز توسط این مرکز با کمترین و مناسب ترین هزینه ها انجام می شود تا این ارزش اقتصادی برای کاربران لپ تاپ های دل به خوبی حفظ شود.

بنابراین اگر به فکر حفظ کارایی و دوام لپ تاپ دل خود هستید حتما از خدمات ویژه مرکز در تامین قطعات لپ تاپ دل استفاده نمایید تا بتوانید در کنار آن به صرفه جویی اقتصادی نیز برسید.

منبع: تعمیرات دل

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

برای آموزش صفر تا صد شبکه لازم است یک دید کلی از مهارت های لازم برای ورود به بازار کار شبکه داشته باشید.

جهت تخصص پیدا کردن در حوزه شبکه کامپیوتر باید دوره های مختلف آموزش شبکه را فرا بگیرید و شاخه دلخواه خود در زمینه خدمات شبکه را انتخاب کنید. پس از کسب مهارت های لازم، می توانید در سازمان های مختلف مشغول به کار شده و مسئولیت مرتبط با حرفه خود را بر عهده بگیرید. راه اندازی شبکه و اداره آن توسط متخصصان شبکه در موسسات و سازمان ها امری ضروری است. به عبارتی، خدمات شبکه کامپیوتری به عنوان یکی از زیرشاخه های فناوری اطلاعات، در دنیای امروز بسیار کاربردی بوده و نیاز روز افزون به وجود متخصصان شاخه های مختلف این زمینه احساس می شود.

علاقه مندان شبکه کامپیوتر می توانند با شرکت در دوره های آموزش صفر تا صد شبکه توانایی های لازم در این حوزه کارآمد را کسب کنند و در سازمان های مختلف مشغول به کار شوند. در این مقاله مراحل مختلف یادگیری شبکه را به طور خلاصه برای شما شرح داده ایم و می توانید با دوره های اصلی یادگیری شبکه آشنا شوید. (برای اطلاع از سر فصل های آموزش شبکه و شاخه های مختلف آن به سایت رایان پشتیبان مراجعه کنید) علاوه بر آن به معرفی انواع شبکه و تعدادی شغل پردرآمد مرتبط با شبکه نیز پرداخته ایم. از شما دعوت می کنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید.

مراحل یادگیری شبکه
برای یادگیری شبکه باید ابتدا مراحل مقدماتی را بگذرانید و سپس با یادگیری پیش نیاز ها، در دوره های مهم و گسترده تر شبکه شرکت کنید و در گرایش مورد علاقه خود تخصص کسب کنید. هر چقدر آموزش ها را ادامه داده ودوره های کابردی تر و گسترده تری فرا بگیرید، مهارت و آمادگی بیشتری برای ورود به بازار کار شبکه کسب می کنید. سه دوره اصلی یادگیری شبکه شامل +network، مایکروسافت و سیسکو می شود که برای بهینه سازی کار خود مستلزم به تسلط بر آن ها هستید. برای برخورداری از آموزش صفر تا صد شبکه ( ورود به بازار کار) می توانید دیگر دوره های یادگیری شبکه از جمله امنیت شبکه را شرکت کنید.

مرحله اول، آموزش +network
اولین مرحله یادگیری شبکه، +network است که مفاهیم ابتدایی و پایه شبکه را پوشش می دهد. این دوره آموزشی شبکه کامپیوتر، پیش نیاز دیگر دوره ها است. برای مثال یاد می گیرید سوییچ شبکه چیست و در راه اندازی شبکه چه نقشی دارد و همچنین با انواع پورت ها، کابل ها و نحوه عملکردشان آشنا می شوید. آموزش این دوره یک دید کلی به شما می دهد تا بتوانید با شناخت بهتری وارد کار شبکه شوید.

مرحله دوم، آموزش مایکروسافت
بعد از یادگیری کامل +network می توانید وارد یکی از دوره های مقدماتی مایکروسافت (MCSA یا MCSE) شوید. در این دوره نیز مفاهیم پایه و مهم مایکروسافت همچون خدمات NAT ،DHCP ،RADUIS ، Routing، VPN و ... را یاد می گیرید. متخصان این حوزه توصیه می کنند که برای آموزش صفر تا صد شبکه (ورود به بازار کار) حتماً این دوره را پس از +network فرابگیرید.

مرحله سوم، دوره مجازی سازی
یکی از مهم ترین مراحل آموزش شبکه، دوره مجازی سازی شبکه است که یکی از به روزترین و کاربردی ترین علم های دنیا به شمار می رود. خدمات مجازی سازی این امکان را فراهم می کند که بتوانید از منابع مهم سخت افزاری سرورها استفاده بهینه ای داشته باشید. شرکت های مهمی مانند Microsoft ،Citrix و VMware در این حوزه فعالیت می کنند و محصول تولید می کنند. یادگیری مفاهیم مرتبط با مایکروسافت از دوره های کارآمد آموزش شبکه است.

مرحله چهارم آموزش سیسکو
سیسکو از معروف ترین مراحل آموزش صفر تا صد شبکه است که شامل چندین دوره مهم می شود. شما در این دوره ها در مورد راه اندازی شبکه و مدیریت آن آموزش می بینید. مدیریت راترها، سوئیچ ها و پروتکل های شبکه و... از سرفصل های اصلی سیسکو هستند. با گذراندن این دوره ها، سرویس های CCIE، CCNP، CCNA و CCDA را فرا می گیرید.

مرحله پنجم آموزش لینوکس
یکی از دوره هایی که پس از سیسکو می توانید شرکت کنید که یکی از شاخه های خدمات شبکه کامپیوتر به شمار می رود، لینوکس و دوره های مربوط به open source است. اگرچه این خدمات، دارای فرصت های شغلی کمتری نسبت به دیگر خدمات شبکه است اما برای فراگیری آموزش های مربوط به امنیت شبکه، اهمیت دارد.

مرحله ششم، آموزش امنیت شبکه
ششمین مرحله از یادگیری آموزش صفر تا صد شبکه جهت ورود به بازار کار، دوره های امنیت شبکه است. یادگیری این دوره ها نیازمند درک گسترده و عمیق مفاهیم شاخه های مختلف شبکه است. همچنین باید یک شناخت نسبی در زمینه لینوکس و سیسکو داشته باشید.

مرحله هفتم، آموزش رایانش ابری Cloud Computin
یکی از جدیدترین مباحث مرتبط به شبکه که می توانید یادبگیرید، دوره های رایانش ابری است که یادگیری آن نیازمند علم گسترده ای است و باید دوره های زیادی گذرانده باشید.

موسسه رایان پشتیبان با زمینه تجربه کاری بالا در حوزه شبکه کامپیوتر، دوره های مختلف آموزش صفر تا صد شبکه ( ورود به بازار کار) را ارائه می دهد که می توانید در این دوره ها شرکت کنید و برای ورود به بازار کار شبکه آمادگی لازم کسب کنید.

 

انواع شبکه را بشناسید
یکی از مباحثی که در آموزش شبکه یاد می گیرید، آشنایی با انواع شبکه و کاربرد های آن است که شما را برای ورود به بازار کار شبکه آماده می کند. در ادامه انواعی از شبکه را به شما معرفی می کنیم.

شبکه  های شخصی PAN – Personal Area Network
شبکه های شخصی یا PNA ساده ترین و کوچکترین نوع شبکه است که زمینه را برای انتقال اطلاعات بین سیستم های مختلف از جمله کامپیوتر، گوشی موبایل و تبلت فراهم می کند. ابزارهای راه اندازی شبکه خانگی یا شخصی می تواند یک مودم یا لپتاپ و همچنین پرینتر، تلفن، موبایل و... باشد.

شبکه های محلی LAN – Local Area Network
شبکه های محلی یا LAN یکی از پرکاربردترین شبکه های کامپیوتر هستند که با کسب آموزش صفر تا صد شبکه می توانید آن را راه اندازی کنید. در اجرای این شبکه، اینترنت و Wi-Fi دو تکنولوژی پایه و مهم هستند. به این صورت که تعدادی کامپیوتر و دیگر دستگاه ها با ولتاژ کم، برای انتقال دیتا و اشتراک گذاری منابع، در فاصله های کوتاه به هم متصل می شوند .

شبکه  های محلی بی سیم WLAN – Wireless Local Area Network
شبکه محلی بی سیم، دو یا چند سیستم را با فناوری ارتباط بدون سیم همچون WiFi متصل می کند و عملکردی مانند شبکه های محلی دارد که محدوده هایی چون دانشگاه، مدرسه، ساختمان های اداری، کارگاه های کامپیوتر و... را پوشش می دهد. در آموزش صفر تا صد شبکه با عملکرد شبکه های بی سیم آشنا می شوید.

شبکه  های منطقه ای CAN – Campus Area Network
شبکه منطقه پردازی از شبکه های محلی گسترده تر بوده اما به اندازه شبکه های شهری بزرگ نیست و در کسب و کار های کوچک، مدارس و یا دانشگاه ها عمومیت دارند.

شبکه  های شهری MAN – Metropolitan Area Network
شبکه های شهری، شبکه های تقریبا گسترده ای هستند که از ارتباط چند شبکه کوچک تشکیل می شوند. این شبکه، برقرای ارتباط های سریع از طریق فیبرهای نوری را فراهم می کند و کارایی بسیاری دارد.

شبکه  های گسترده WAN – Wide Area Network
شبکه های WAN پیچیده تر از شبکه های قبلی است و می تواند سیستم های مختلف که در فاصله های طولانی از هم قرار دارند را به هم متصل کند. مانند ارتباط سیستم های یک کارخانه با انبار ها و مراکز مختلف آن که در شهر های مختلف قرار دارند. تسلط کامل بر روی مباحث آموزش صفر تا صد شبکه به شما کمک می کند بتوانید راه اندازی و مدیریت چنین شبکه هایی را بر عهده بگیرید.

شبکه  های سیستمی SAN – System-Area Network
این شبکه ها، سیستم های مختلف را به صورت خوشه ای(سرور به سرور) و با سرعت بالا به هم متصل می کند تا مانند یک سیستم واحد عمل کنند.

شبکه  های محلی نوری غیرفعال POLAN – Passive Optical Local Area Network
شبکه های POLAN یک فناوری پیشرفته هستند که می توانند جایگزین شبکه های محلی که رایج هستند و بر مبنای سوئیچ عمل می کنند باشد.

شبکه های خصوصی مؤسسات تجاری EPN – Enterprise Private Network
این شبکه ها مخصوص کسب و کار های خصوصی است که جهت اتصال مطمئن شرکت و موسسه تشکیل می شوند تا داده های خود را در سیستم های شبکه رد و بدل کنند. با آموزش صفر تا صد شبکه و به خصوص کسب مهارت در زمینه امنیت شبکه می توانید در این موسسات استخدام شوید.

شغل های مرتبط با شبکه را بشناسید
همانطور که گفتیم، یادگیری شبکه شما را آماده ورود به بازار کار شبکه می کند. فرصت های شغلی مختلفی در زمینه خدمات شبکه برای دانش آموختگان این حوزه فراهم است که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.

معماران شبکه
معمار شبکه درواقع، خدمات مربوط به طراحی و پیکر بندی شبکه را انجام می دهد و اینترانت ها، شبکه های محلی و شبکه های سراسری را مدیریت می کنند. با مدرک کارشناسی و تجربه 5 سال به بالا می توانید معمار شبکه شوید.

مهندسان شبکه بی سیم
مهندس شبکه بی سیم با سخت افزار، انواع پروتکل، WLAN و ... سر و کار دارد. برای وارد شدن به این شغل لازم است در زمینه طراحی شبکه بی سیم و پیاده سازی و ایرادیابی آن علم کافی داشته باشید. همچنین باید مهارت حل مسئله و تحلیل های شبکه ای شما بالا باشد. ورود به این کار نیازمند بهره مندی از آموزش صفر تا صد شبکه، داشتن مدرک کارشناسی و بیش از 5 سال تجربه داشتن در این زمینه است.

مهندسان امنیت شبکه
همانطور که گفتیم یکی از مهم ترین و ضروری ترین مسائل مرتبط با شبکه، حفظ امنیت شبکه و اطلاعات رد و بدل شده در آن است. این موضوع در شبکه های سازمانی بسیار مهم است. این سازمان ها، برای حفظ امنیت داده های شبکه خود، مهندس امنیت شبکه را استخدام می کنند. اگر به عنوان متخصص امنیت شبکه وارد یک سازمان شوید، باید در برابر راه اندازی، پیاده سازی، مدیریت و ایرادیابی شبکه و زیرساخت های آن چه در بخش نرم افزار چه سخت افزار مسئول باشید.

مدیران شبکه
متخصصان حوزه مدیریت شبکه لازم است از توانایی های مدیریت فردی و فنی شبکه برخوردار باشند. مدیر شبکه در یک سازمان، مسئولیت مدیریت، آموزش و هدایت اعضای تیم شبکه در جهت تحقق اهداف اجرایی شبکه را بر عهده دارد. برای استخدام شدن به عنوان مدیر شبکه سازمان باید داری گواهینامه و تجربه های مدیریتی در این حوزه باشید.

مسئولان امنیت شبکه
با بهره مند شدن از آموزش صفر تا صد شبکه و یادگیری تکنیک های مرتبط با امنیت شبکه می توانید مسئول امنیت شبکه در یک سازمان شوید. مسئول مربوطه، تیم امنیتی شبکه را اداره می کند و کار آن بررسی خطر، نظارت بر نفوذ و ورود به سیستم امنیتی سازمان، عیب یابی و آزمایش امن بودن آن و... است. برای اینکه بتوانید به عنوان مسئول امنیت شبکه در یک سازمان مشغول به کار شوید، مهارت ها و بهترین تکنیک های مرتبط با امنیت فناوری شبکه را فرا گیرید.

بازار کار شبکه در ایران
برای ورود به بازار کار شبکه در ایران و موفقیت در مسئولیت های مختلف این حرفه، لازم است بر مهارت های سیسکو، میکروتیک، مایکروسافت و فایروال ها مسلط باشید. مایکروسافت شاخه ها و گرایش های مختلفی دارد که بر اساس علاقه خود می توانید در آن تخصص کسب کنید.

آموزش صفر تا صد شبکه در موسسات خدمات شبکه
برای یادگیری سرویس های شبکه و ورود به بازار کار لازم است دوره های آموزشی شبکه را شرکت کرده و مهارت های مختلف آن را کسب کنید. یکی از موسساتی که صفر تا صد مهارت های شبکه را به علاقه مندان این زمینه آموزش می دهد، موسسه رایان پشتیبان(www.rayanposhtiban.com) است که توسط مهندسان و متخصصان باتجربه در حوزه شبکه صورت می گیرد.

کلام آخر
امروزه یادگیری شبکه، از کاربردی ترین مهارت هایی است که افراد علاقه مند به این حوزه می توانند کسب کنند. برای تسلط به تکنیک ها و مهارت های خدمات شبکه در بخش نرم افرار و سخت افرار می بایست توسط متخصصان حرفه ای و با تجربه آموزش ببینید و آماده ورود به بازار کار شبکه شوید.

منبع: ایلنا

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

اقامت ترکیه

مهاجرت به ترکیه و دریافت پاسپورت و اقامت ترکیه امروزه بین ایرانیان محبوب شده. ترکیه مقصد بسیاری از گردشگران در تمام دنیاست. اما تنها دلیل جذابیت آن بین ایرانیان فقط گردشگری نیست. پاسپورت ترکیه معتبر است و شما می‌توانید با هزینه کردن مبلغ کمی این پاسپورت را دریافت کنید. همچنین این کشور دارای شهرهای مدرن و دانشگاه‌های با سطح علمی بالاست و برای اقامت کل خانواده مناسب است. در ادامه به سه روش اخذ اقامت ترکیه می‌پردازیم با ما همراه باشید.

اقامت ترکیه از طریق خرید ملک

شما می‌توانید با خرید خانه به ارزش 250 هزار دلار در ترکیه پاسپورت این کشور را در زمان حدود چند ماه دریافت کنید. وقتی پاسپورت ترکیه را دریافت کنید تمام حقوق شهروندی یک فرد بومی آن‌جا را خواهید داشت. برای مثال می‌‌توانید حساب بانکی باز کنید و در ترکیه به کار و تحصیل بپردازید. اگر قصد شما اقامت در ترکیه باشد قیمت خانه خریداری شده توسط شما محدودیتی ندارد و مهم نیست. اما اگر می‌خواهد پاسپورت ترکیه را داشته باشید خانه خریداری شده توسط شما یا مجموع قیمت خانه‌های شما در ترکیه باید بیش از 250 هزار دلار باشد. توجه داشته باشید که برای انتقال وجه خانه مورد نظر فرد خریدار باید حساب بانکی داشته باشد. برای دریافت پاسپورت ترکیه با خرید خانه توسط موسسه تیدی پارس اقدام کنید.

باید بدانید که خرید خانه در ترکیه برای دریافت پاسپورت و اقامت ترکیه شرایط خاصی دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • خانه باید به صورت نقد خریداری شود.
  • ارزش خانه(ها)ی خریداری شده باید بیش از 250 هزار دلار باشد.
  • شما اجازه اجاره دادن خانه(ها)ی خود را دارید و می‌توانید با این کار به کسب درآمد بپردازید.
  • سه مالک قبلی خانه خریداری شده خانه نباید افراد خارجی بوده باشند.
  • شما نمی‌توانید تا 3 سال خانه‌ای را که به برای دریافت حق شهروندی خریده‌اید را بفروشید.

شما همچنین می‌توانید با خرید ملکی به مبلغ 60 هزار دلار اقامت سه ساله توریستی ترکیه را دریافت کنید. که این اقامت تا 10 سال قابل تمدید است. شما می‌توانید با اجاره خانه اقامت توریستی دریافت کنید اما برای تحصیل و کار با اقامت توریستی باید مجوز دریافت کنید یا نوع اقامت خود را تغییر دهید.

اقامت ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری

با سرمایه‌گذاری در ترکیه می‌توانید برای خود و خانواده تابعیت ترکیه را دریافت کنید. برای دریافت تابعیت از طریق سرمایه‌گذاری باید حداقل مبلغ اعلام شده را در زمینه‌هایی که دولت مشخص کرده است سرمایه‌گذاری کنید. شما برای اخذ تابعیت در ترکیه نیاز به سلب تابعیت فعلی خود ندارید. سرمایه‌گذاری در ترکیه به مبلغ چندان زیادی نسبت به دیگر کشورها نیاز ندارد و دریافت پاسپورت کشور ترکیه از این روش به حدود 6 ماه زمان نیاز دارد. روش‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری در ترکیه وجود دارد که از بهترین آن‌ها می‌توان به خرید ملک و ثبت شرکت اشاره کرد که در بخش‌های دیگر این مقاله به شکل مفصل به آنها پرداخته می‌شود. در ادامه روش‌های اخذ اقامت ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری را با هم بررسی می‌کنیم.

شما می‌توانید با خرید سهام به مبلغ حداقل 500 هزار دلار آمریکا سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید تابعیت و اقامت ترکیه را دریافت کنید. سرمایه‌گذاری شما باید توسط وزارت صنایع و فناوری ترکیه تایید شود و شما باید این سهام را 3 سال نگه دارید.

روش دیگر سرمایه 500 هزار دلاری به سپرده بانکی ترکیه است. سرمایه‌گذاری در ترکیه از طریق سپرده بانکی آسان است و شما باید پول خود را تا 3 سال در بانک نگه دارید.

تابعیت ترکیه با سرمایه‌گذاری در ترکیه از طریق خرید اوراق قرضه دولتی امکان پذیر است. که مانند روش‌های قبل شما باید اوراق قرضه به مبلغ 500 هزار دلار خریداری کنید و نباید تا حداقل 3 سال آن را بفروشید. سرمایه‌گذاری شما باید توسط وزارت خزانه‌داری و دارایی ترکیه تایید شود.

روش دیگر سرمایه‌گذاری در شرکت‌های سرمایه‌گذار در املاک است. با توجه به رونق بازار ملک شرکت‌های زیادی در این زمینه فعالیت دارند. شما باید حداقل 500 هزار دلار در این شرکت‌ها سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید اقدام به اخذ اقامت ترکیه کنید.

ثبت شرکت

اخذ اقامت ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری به روش ثبت شرکت در سال‌های اخیر جزو بهترین روش‌ها بوده. با توجه به افزایش نرخ بیکاری در ترکیه و وجود نیروی کار زیاد ثبت شرکت در ترکیه می‌تواند با موفقیت روبرو شود. همچنین با ثبت شرکت در ترکیه چون اقتصاد این کشور رو به رشد است و درصد مالیات بر درآمد نیز کم است این نوع سرمایه‌گذاری بسیار سودآور خواهد بود. با ثبت شرکت به افراد سهام‌گذار در شرکت اقامت کاری داده می‌شود.

سرمایه‌گذاران خارجی (بین‌المللی) در ترکیه حقوق و تعهداتی برابر با سرمایه‌گذاران بومی دارند و شرایط ثبت شرکت برای آن‌ها یکسان است. پس مانند شهروندان ترکیه سرمایه‎گذاران می‌توانند شرکت‌های مختلفی را به ثبت برسانند. در ادامه انواع شرکت‌های محبوب سرمایه‌گذاری جهت اخذ اقامت ترکیه را معرفی می‌کنیم:

  • شرکت سهامی (خاص، عام)

برای تاسیس این شرکت به حداقل 5 فرد حقیقی و حقوقی نیاز است. هر فرد با توجه به مقدار سهام در قبال شرکت مسئولیت دارد. تعداد سهامداران شرکت سهامی خاص کمتر از 250 نفر و این تعداد برای شرکت سهامی عام بیشتر از 250 نفر است.

  • شرکت با مسئولیت محدود

شرکت طبق قانون جدید با حداقل یک سهامدار (که قبلا 2 نفر بوده) و حداکثر 50 نفر شریک قابل ثبت است. هر فرد با توجه به مبلغی که سرمایهگذاری کرده در قبال شرکت مسئولیت دارد. حداقل سرمایه‌گذاری برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود 5 هزار لیره است.

  • شرکت تضامنی
  • شرکت مختلط

برای ثبت شرکت در ترکیه شما نیاز به یک بیزنس پلن دارید. بیزنس پلن شما باید شامل برنامه‌هایی باشد که برای اقتصاد ترکیه مفید باشد. شما باید این بیزنس پلن را به کنسولگری ترکیه ارائه دهید. اگر تاییدیه را از کنسولگری دریافت کردید شما باید آن را برای دریافت مجوز شروع به فعالیت برای تایید به وزارت کار ترکیه ارائه دهید.

شما برای ثبت شرکت در ترکیه باید بین 5 تا 7 هزار لیر هزینه کنید و علاوه بر آن هزینه‌های حسابدار (که داشتن آن در ترکیه برای شرکت‌ها الزامی است)، اجاره دفتر، قبض‌های شرکت، مالیات و ... را نیز در نظر بگیرید. در ابتدای کار به شما اقامت موقت داده می‌شود که پس از گذشت 5 سال با مشخص شدن موفقیت تجارتتان می‌توانید اقامت ترکیه را به شکل دائم دریافت کنید.

سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه مزایای زیادی دارد. پاسپورت ترکیه 10 سال اعتبار دارد و جزو 30 پاسپورت برتر دنیا است. و این پاسپورت به شکل دائم قابل تمدید است. شما با سرمایه‌گذاری در ترکیه می‌توانید خانواده خود را نیز به ترکیه ببرید. این پاسپورت امکان حفظ تابعیت قبلی، سفر بدون ویزا به بسیاری از کشورها، تحصیل رایگان در ترکیه، خدمات درمانی رایگان و... را فراهم می‌کند.

موسسه تیدی پارس، بهترین و معتبرترین موسسه مهاجرتی در تهران

مؤسسه‌ حقوقی بین المللی مهاجرتی تیدی پارس ، در زمینه‌ی انجام امور حقوق بین‌الملل در زمینه اخذ اقامت برای متقاضیان کشورهای عضو منطقه اقتصادی شینگن ( قاره اروپا )، کانادا و روسیه فعالیت دارد.‏

 

  • محمد سلحشوری