دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در یک دهه اخیر آرایشگاه و سالن های زیبایی زنانه یکی از پر رونق ترین انواع کسب و کارها بوده اند. علت این امر را می توان در افزایش تمایل بانوان نسبت به دریافت خدماتی فراتر از یک رنگ مو و آرایش ساده صورت دانست. خدمات زیبایی ناخن، انواع فیشال و پاکسازی پوست، کاشت و اکستنشن ابرو و مژه، تاتو صورت، گریم عروس و بسیاری دیگر از خدمات متنوع از جمله جدیدترین اقدامات صورت گرفته در آرایشگاه های زنانه می باشد که طرفداران بسیاری پیدا کرده است. آشنایی با انواع این خدمات متنوع و کیفیت هر یک از آن ها می تواند موجب انتخاب صحیح و دریافت خدمات بهتری از سوی متخصصان این حرفه گردد.

خدمات تاتو صورت در آرایشگاه زنانه

انجام خالکوبی یا همان تاتو بر روی اعضای بدن از گذشته در فرهنگ های مختلف رایج بوده است اما امروزه از تاتو بر روی صورت با هدف ترمیم و بازسازی قسمت آسیب دیده و یا افزایش زیبایی و جذابیت استفاده می شود. تاتو صورت می تواند جایگزینی مناسب و نسبتا دائمی برای آرایش موقت صورت باشد که موجب صرفه جویی در زمان و هزینه نیز می گردد. تاتو صورت شامل تاتو خط چشم، تاتو ابرو، تاتو خط لب و اسکالپ سر می باشد. تاتو ابرو با هدف ترمیم شکستگی ابرو، ایجاد رنگ و حالت دلخواه در ابرو و یا پرپشت نشان دادن انجام می شود. اسکالپ سر نیز برای افرادی مناسب است که به دلایل ارثی یا بیماری دچار ریزش مو شده و یا از کم پشتی مو رنج می برند. در این روش با ابزار مخصوص تاتو، موهای کوچک به صورت نقطه ای یا سایه در کف سر زده شده و سر شخص دارای موی پرپشت به نظر می رسد.

آموزش تاتو در آرایشگاه زنانه

تاتو صورت روشی دائم و نیمه دائم است که می تواند جایگزین مناسبی برای آرایش های موقت باشد از این رو کیفیت و زیبایی ان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تاتو انجام گرفته باید متناسب با ترکیب چهره فرد بوده و با کیفیتی دائمی انجام شود همچنین رعایت موارد بهداشتی جهت جلوگیری از ایجاد زخم و عفونت از مهم ترین و حساس ترین نکات در انجام انواع تاتو صورت است. بنابراین این عمل باید تنها توسط کسانی انجام شود که دوره های آموزش حرفه ای خالکوبی و تاتو را در مراکز معتبر آموزش تاتو صورت گذرانده و گواهی سلامت جسمی و بهداشتی را نیز دریافت کرده باشند.

آموزشگاه ها و سالن های زیبایی متعددی وجود دارند که ارائه دهنده خدمات آموزشی انواع تاتو صورت برای هنرجویان علاقه مند می باشند. در دوره های آموزش تاتو یا همان آرایش دائم و نیمه دائم، ابتدا مباحث تئوری و بهداشتی آموزش داده شده و پس از آن روند کامل طراحی تا اجرای انواع تاتو صورت تدریس می شود. این دوره ها شامل آموزش های تئوری و عملی کامل انواع تاتو صورت از جمله: آموزش هاشور و فیبروز ابرو، میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، میکروشیدینگ و همچنین نکات فنی مانند انتخاب رنگ و قلم مناسب و نحوه تنظیم فشار دست هنگام کار با قلم و سوزن تاتو می باشد.

پاکسازی پوست در آرایشگاه زنانه

داشتن پوستی سالم و زیبا یکی از عوامل اصلی زیبایی و شادابی چهره است که تقریبا تمام بانوان به دنبال آن هستند. امروزه انجام پاکسازی پوست در خانه و به روش های سنتی به دلیل مشغله زیاد برای اکثر بانوان مقدور نیست. به همین دلیل آرایشگاه های زنانه خدمات مربوط به فیشال و پاکسازی پوست را در پکیج های مختلف برای انواع پوست ارائه می دهند که طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

پاکسازی پوست عبارت است که مراحلی که در طی آن از روش ها و مواد پاک کننده مختلف برای پاک کردن پوست صورت از سلول های مرده و الودگی های بیرونی بهره می برند. پاکسازی پوست از سلول های مرده، آبرسانی و تنظیم چربی آن موجب ایجاد شادابی و طراوت در پوست شده و سلامت آن را به همراه دارد. همچنین فیشال یک روش درمانی عالی و بدون عوارض است برای بانوانی که پوستی چرب همراه با آکنه و جوش های ریز سرسفید یا سر سیاه دارند اما پاکسازی پوست تنها برای پوست های چرب نیست. کسانی که پوست نرمال یا خشک دارند نیز می توانند از پکیج های ویژه نوع پوست خشک و مختلط استفاده کرده و از داشتن پوستی شاداب لذت ببرند.

انواع پاکسازی پوست در آرایشگاه

پاکسازی پوست صورت برای انواع پوست مراحل متفاوتی داشته و شامل پکیج های مختلفی می باشد که هر یک از این پکیج ها وابسته به نوع پوست فرد شامل مواد پاک کننده و آبرسان مختلفی می باشد. پاکسازی پوست صورت در آرایشگاه های زنانه به دو نوع بدون دستگاه و با دستگاه تقسیم می شود که در ادامه به بررسی هر یک از این دو روش می پردازیم.

  • پاکسازی پوست بدون دستگاه

در این روش متخصص ابتدا نوع پوست شما (چرب، خشک یا مختلط) را از طریق لمس و با استفاده از لامپ مخصوص تشخیص داده سپس پکیج و مواد پاک کننده و آبرسان متناسب با نوع پوست را برای انجام پاکسازی انتخاب می نماید. در این روش ابتدا از انواع تونر و پد ویژه دور چشم برای تمیز کردن پوست استفاده می کنند. پوست صورت را با اسفنج خیس کاملا پاک کرده و سپس خشک می نمایند. در مرحله بعد از پیلینگ یا اسکراب متناسب با نوع پوست برای لایه برداری و آبرسانی استفاده می شود. در صورتی که فرد دارای پوستی چرب و آکنه دار باشد انواع بخور و ماسک ضد جوش برای پاکسازی جوش ها و تنظیم چربی پوست به کار برده می شود. در ادامه ماساژ صورت را انجام داده و پس از گذاشتن ماسک آرامش بخش و ضد التهاب ، استفاده از ضد آفتاب مناسب آخرین مرحله از پاکسازی پوست صورت بدون دستگاه است.

  • پاکسازی پوست با دستگاه

از این روش معمولا برای پاکسازی پوست های چرب اما بدون آکنه و جوش استفاده می شود. پاکسازی صورت با دستگاه روشی تقریبا عمیق بوده و می تواند چربی ها و آلودگی های موجود در منفذها و لایه های عمیق تر پوست را به خوبی انجام دهد. برای اجرای این روش معمولا از دستگاه گالوانیک استفاده می کنند. در این روش پس از اینکه پوست را از هرگونه مواد آرایش پاک کردند عمل پاکسازی با دستگاه را آغاز می کنند. پس از اتمام کار دستگاه، متخصص ماسک پاکسازی را بر روی پوست گذاشته و پس از برداشتن ماسک، پوست را به طور کامل ضدعفونی می نماید. با توجه به اینکه در برخی موارد استفاده از دستگاه می تواند موجب التهاب خفیف در پوست شود، از ماسک آرام بخش و ضد التهاب برای تسکین پوست صورت استفاده می کنند. در نهایت نیز عمل پاکسازی پوست صورت با دستگاه، با زدن کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب به اتمام می رسد.

  • ۰۰/۰۸/۲۵
  • محمد سلحشوری

خدمات آرایشگاه زنانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی