دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

پیوندها

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تهران رسانه | تیم گلخانه سازی «سپید الوند» فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ در عرصه ساخت گلخانه و نصب تجهیزات و راه‌اندازی گلخانه آغاز نموده است.

تیم گلخانه سازی سپید الوند فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ در عرصه ساخت گلخانه و نصب تجهیزات و راه‌اندازی گلخانه آغاز نموده است. از جمله فعالیت‌های این شرکت می‌توان به طراحی و اجرای گلخانه از صفر تا صد، نصب گلخانه و نصب تجهیزات گلخانه‌ای اشاره نمود که در ادامه به طور کامل آن‌ها را شرح می‌دهیم.

این شرکت تاکنون توانسته مجری طراحی و ساخت گلخانه‌های بسیاری در نقاط مختلف کشور عزیزمان باشد. با توجه به بکار گیری تیم متخصص و کارشناسان خبره در این تیم و استفاده از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته، این شرکت همواره توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

صفر تا صد گلخانه سازی با سپید الوند

همان‌طور که در بالا اشاره نمودیم تیم متخصص سپید الوند توانایی اجرای تمامی امور مربوط به گلخانه سازی را دارد و شما می‌توانید با خیالی آسوده صفر تا صد امور مربوط به نصب و راه‌اندازی گلخانه خود را به این شرکت بسپارید. این تیم گلخانه شما را در ۶ مرحله آسان و با سرعت بالا برایتان پیاده‌سازی می‌کند بطوریکه که بتوانید در تمام طول سال از آن استفاده نمایید.

لازم به ذکر است سپید الوند گلخانهٔ شما را با توجه به شرایط، بودجه و نیازهایتان برای شما طراحی و اجرامی نماید تا ضمن کاهش هزینه‌ها شما بتوانید بهترین استفاده و بهره‌وری از گلخانه را داشته باشید.

جهت طراحی و ساخت گلخانه، کارشناسان سپید الوند ابتدا مشاوره‌های لازم را به شما ارائه خواهند داد و شرایط و نیازهای شما را می‌سنجند تا بتوانید در انتخاب نوع و تجهیزات گلخانه خود بهترین تصمیم را گرفته و درنهایت گلخانه‌ای متناسب با نیازهایتان برای شما اجرا شود و همچنین تجهیزات موردنیاز برایتان بکار گرفته شود.

گلخانه اسپانیایی

همان‌طور که از نام این سازه پیداست طراحی آن متعلق به کشور اسپانی است. با توجه به مزیت‌های بسیار گلخانه اسپانیایی، این سازه در کشور ما نیز مورد استقبال بسیار مردم قرار گرفته است. شرکت گلخانه سازی سپید الوند نیز از سال ۱۳۸۹ وارد عرصه گلخانه اسپانیایی شد و در بالاترین کیفیت ممکن و با بهترین تجهیزات و وسایل آن را احداث می‌نماید.

یکی از ویژگی‌های این نوع گلخانه که موجب استقبال مردم از آن شده است بازدهی بالاتر آن نسبت به سایر مدل‌های گلخانه است.

در الگوی ساخت گلخانه اسپانیایی از متریالی همچون پلاستیک و پلی‌کربنات استفاده می‌شود که این متریال مقاومت آن را در برابر باد و باران بالا می‌برد به‌طوری‌که می‌توان گفت این مقاومت در این نوع گلخانه نسبت به سایر گلخانه‌ها بسیار بالاتر و بیشتر است.

همان گونه که بیان شد شرکت سپید الوند در حوزه ساخت گلخانه اسپانیایی فعال می‌باشد و کار ساخت و نصب این نوع گلخانه را با بهترین متریال و تجهیزات به‌روز و پیشرفته انجام می‌دهد و درعین‌حال شما می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت گلخانهٔ اسپانیایی مطابق میل و شرایط خود داشته باشید.

سپید الوند پیشرو در ساخت گلخانه‌های پیش‌ساخته

سپید الوند همچنین مجری ساخت گلخانه‌های پیش‌ساخته در ایران می‌باشد. گلخانه پیش‌ساخته در واقع کیتی است که شامل تمامی اجزای لازم گلخانه است و قابل‌حمل می‌باشد. گلخانه پیش ساخته در شش اندازه مختلف موجود است و شما با توجه به نیاز و موقعیت خود می‌توانید یکی از آنها را سفارش دهید.

جهت خرید گلخانه پیش ساخته گنبدی می‌توانید با شرکت سپید الوند در ارتباط باشید.

گلخانه تونلی

یکی دیگر از سازه‌های گلخانه‌ای مهم گلخانه تونلی است که ویژگی‌های منحصر به فرد بسیاری دارد. گلخانه‌های تونلی یا همان ساختمان‌های حلقه‌ای، مزایای بسیاری همچون: مقرون‌به‌صرفه بودن، سادگی، نورگیری بالا، امکان ورود ماشین‌آلات کشاورزی در آن، مقاومت بالا در برابر شرایط مختلف آب‌وهوایی، قابلیت تنظیم و سفارشی‌سازی و ... را دارد.

گلخانه تونلی استفاده و کاربردهای مختلف و بسیاری دارد که در صورت نیاز می‌توانید آن را به شرکت سپید الوند سفارش دهید. یکی دیگر از عرصه‌های فعالیت شرکت سپید الوند طراحی و ساخت گلخانه تونلی است که با توجه به شرایط شما برایتان طراحی و اجرا می‌نماید.

ساخت گلخانه پلی‌کربنات توسط تیم سپید الوند
یکی دیگر از انواع گلخانه‌هایی که امروزه در بین مردم محبوبیت بالایی دارد گلخانه پلی‌کربنات است. شرکت سپید الوند علاوه بر طراحی و ساخت و نصب گلخانه اسپانیایی، گلخانه تونلی و گلخانه‌های پیش‌ساخته؛ در طراحی و ساخت و پیاده‌سازی گلخانه پلی‌کربنات نیز فعال می‌باشد.

می‌توان گفت اجرای گلخانه پلی‌کربنات نسبت به سایر گلخانه‌ها هزینه بیشتری دارد اما باتوجه‌به بازدهی و کارایی بالایی که دارد بسیاری از باغبانان و کشاورزان به قیمت آن توجه ای نمی‌کنند و مزیت‌های آن، توجه آنها را بیشتر جلب می‌نماید.

از جمله مزیت‌های گلخانه پلی‌کربنات می‌توان: مقاومت بالای آن، عایق در برابر سرما - گرما و رطوبت، صرفه‌جویی در مصرف سوخت، وزن سبک ورقه‌های پلی‌کربنات نسبت به شیشه، نصب سریع‌تر و ... را نام برد.

گلخانه هیدورپونیک
شما می‌توانید ساخت هر نوع گلخانه‌ای که مدنظر دارید را به سپید الوند بسپارید و تجربه‌ای متفاوت و خاص از گلخانه را داشته باشید. علاوه بر انواع مختلف گلخانه‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم؛ شرکت سپید الوند مجری ساخت و اجرای گلخانه هیدورپونیک نیز می‌باشد. گلخانه هیدورپونیک نوعی از گلخانه است که در آن رشد و پرورش گیاهان درون خاک انجام نمی‌شود و گیاه درون آب رشد می‌کند. مواد مغذی نیز از طریق همین آب به گیاهان می‌رسد. گیاهان مختلفی همچون: گوجه‌فرنگی، فلفل، خیار، توت‌فرنگی و کاهو را می‌توان در این گلخانه‌ها پرورش داد.

گلخانه‌های هیدورپونیک نیز همچون سایر مدل‌های گلخانه مزیت‌های منحصربفرد خود را دارند. از جمله این مزیت‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

مصرف کمتر آب
مناسب برای محیط‌زیست
رشد بیشتر و سریع‌تر گیاهان
حل مشکلات ناشی از تخریب و فرسایش خاک
و ...
حوزه فعالیتی شرکت سپید الوند بسیار گسترده است و ذکر تمامی آن‌ها در این مقاله نمی‌گنجد شما می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با این شرکت گلخانه سازی به سایت آن‌ها مراجعه نمایید و با کارشناسان آن‌ها در ارتباط باشید.

منبع: https://www.tehranrasaneh.ir/news/4773/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%DA%AF%D9%84%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D9%BE%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%84%D9%88%D9%86%D8%AF

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

اینترنت یک شبکه عظیم اطلاع‌رسانی یک بانک بزرگ اطلاعاتی است، این شبکه از هزاران شبکه کوچک‌تر تشکیل شده و سراسر جهان را به هم مرتبط کرده است، در حال حاضر نیز اینترنت آن‌قدر قابل‌دسترس شده که هر کس می‌تواند در هر زمان و مکانی به آن دست یابد و بهره ببرد. اما گسترش فراوان این فناوری اطلاعات و سهولت دسترسی به آن موجب نگرانی‌هایی در بین کشورهای مختلف جهان شده است، این نگرانی‌ها عبارت‌اند از تخریب مبانی اخلاقی و اجتماعی ناشی از هجوم اطلاعات آلوده و مخرب، ربوده شدن اطلاعات، مخدوش شدن اطلاعات، انتشار تصاویر مستهجن، فعالیت هکرها و...

اهمیت امنیت در شبکه  
در این عصر اتصال الکترونیکی جهان عصر هکرها، ویروس‌ها، عصر استراق سمع‌های الکترونیکی و فریب‌های الکترونیک زمانی قابل‌تصور نمی‌باشد که درآن امنیت وجود نداشته باشد.هر جامعه‌ای چهارچوب‌های اطلاعاتی خاص خود را دارد؛ چنانچه امنیت شبکه‌های اطلاعاتی برقرار نگردد می‌تواند سلامت جامعه را به خطر بیندازد و دراین صورت پول، تجارت الکترونیک، خدمات به کاربران، اطلاعات شخصی، اطلاعات عمومی و نشریات الکترونیک همه در معرض دست‌کاری و سوءاستفاده‌های مادی و معنوی قرار می‌گیرد درنتیجه موجب اختلال ملی می‌گردد.

در کشور ایران نیز بسیاری از نرم‌افزارهای پایه از شرکت‌های خارجی تهیه می‌شود بنابراین ترس نفوذ عوامل مخرب وجود دارد. زیرا نفوذ این عوامل می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری به امنیت و اقتصاد مملکت وارد کند.

امنیت شبکهNetWork security))چیست؟
به مجموعه اقدامات پیشگیرانه و دفاعی به‌منظور جلوگیری از اختلالات و تهدیدات داخلی و خارجی و تأمین امنیت در شبکه گفته می‌شود. مدیران شبکه برای جلوگیری از دسترسی کاربران یا برنامه‌های غیرمجاز به شبکه و سوءاستفاده‌ها از ابزارهایی استفاده می‌کنند تا امنیت شبکه تأمین شود.

انواع حملات به شبکه برحسب نوع عملکرد
اختلال یا وقفه در شبکه کامپیوتری
شنود (استراق سمع ارتباطات شخصی یا مخفی)
دست‌کاری داده‌ها
جعل اطلاعات (ارسال داده توسط کاربران غیرمجاز با نام کاربران مجاز)
انواع حملات از نظر تأثیر در ارتباط
حملات غیرفعال
افشای پیام
تحلیل ترافیک
حملات فعال
جعل هویت
ارسال دوباره پیام
تغییر پیام
منع سرویس

راهکارهای افزایش امنیت در شبکه
کنترل سطوح دسترسی:
به‌منظور عدم دسترسی کاربران غیرمجاز به داده‌ها و جلوگیری از دست‌کاری دادها و اطمینان از سلامت اطلاعات به کار گرفته می‌شود. تعیین محدودیت برای اتصال اولیه به شبکه با موارد lP,Mac Address انجام شده و در شبکه با تعیین دسترسی‌ها قابل انجام است. از بهترین راهکارها غیرفعال‌کردن سرویس‌ها یا پورت‌هایی است که از آنها استفاده نمی‌کنیم . کنترل دسترسی را می‌توان از دیدگاه‌های مختلف تقسیم کرد انواع کنترل‌ها عبارت‌اند از: پیشگیرانه، شناسایی کننده، اصلاح‌کننده، بازیاب و بازدارنده
اما از دیدگاه اجرایی و عملیاتی کنترل‌ها ۳ دسته‌اند:

کنترل مدیریتی شامل سیاست‌ها، آموزش و کنترل سابقه کاری
کنترل منطقی - فنی مثل رمزگذاری، استفاده از لیست کنترل دسترسی ACL
کنترل‌های فیزیکی مثل درها، قفل‌ها
نرم‌افزارهای مقابله با بدافزارها و ویروس‌ها:
برای محافظت از داده در مقابل بدافزارها بهترین راهکار نصب آنتی‌ویروس‌ها و نرم‌افزارهای مقابله با ویروس مورد اعتماد و به‌روز نگه‌داشتن تمام این نرم‌افزارهاست.

تحلیل عملکرد و تعیین معیارها:
با مشخص‌شدن رفتارهای طبیعی و مجاز در شبکه می‌توان معیارهای متناسب برای کنترل عملکردهای غیرطبیعی و مشکوک را تدوین کرد. پس از این کار مانیتورینگ شبکه به‌صورت دائم ضروری است.

جلوگیری از انتشار و ازدست‌دادن داده اطلاعات:
مبحثی که باید در این بخش روی آن تمرکز کرد Data loss prevention است. این کار موجب توقف درز و نشت اطلاعاتی مانند داده‌های مالی، جزئیات مربوط به مشتری و ... به خارج از شبکه می‌شود بنابراین DLP شامل راهکارهایی می‌باشد که دسترسی غیرمجاز و نامعتبر به اطلاعات را شناسایی و مسدود کند.

امنیت ایمیل:
پروتکل امنیت ایمیل به عنوان یکی از راهکارهای حفاظت در برابر نفوذ خارجی می‌باشد؛ دلیل اینکه امکان حمله‌های فیشینگ یا تزریق بدافزار بروی شبکه با ایمیل وجود دارد؛ لذا بدیهی است که ایمیل‌ها پروتکل‌های امنیتی اضافه داشته باشند تا از بروز مشکلات امنیتی جلوگیری کنند.

فایروال‌ها:
فایروال‌ها ابزارهایی به‌منظور جلوگیری از نفوذ هکرها، دسترسی‌های غیرمجاز، حملات تکذیب سرویس و مانند آنها در سطح شبکه یا کامپیوتر شخص هستند. هدف اصلی فایروال‌ها جداسازی یک داده امن از ناحیهٔ ناامن و کنترل ارتباط بین این دو است. این ابزارها به‌صورت لوکال (سخت‌افزار، نرم افزار و یا ترکیب این دو) استفاده می‌شوند. فایروال‌ها به طور معمول توسط رول‌های تعریف شده عمل می‌کنند. با استفاده از فایروال می‌توان به‌وسیله شبکه‌های بیرونی منابع داخل یک سازمان مانند اتوماسیون اداری آن را مدیریت کرد، این ابزارها عملکرد متفاوتی دارند؛ عبارت‌اند از: مدیریت و فیلتر ترافیک‌های ورودی و خروجی، جابه‌جایی بسته‌ها بین شبکه‌ها، محافظت از منابع، ایجاد پیام برای مدیریت در صورت مشاهده موارد مشکوک، گزارش اتفاقات و...

فایروال‌ها را می‌توان از نظر ساختار و روش کار به چند نوع تقسیم کرد:

            فایروال‌های فیلترینگ بسته‌هاPacket-Filtering Firewalls
            فایروال‌های مداریCircuit-level gateways        
            فایروال‌های بررسی‌کنندهStateful inspection firewalls                  
            فایروال‌های پروکسیproxy firewalls            
            فایروال‌های نسل بعدیNext-gen firewalls       
            فایروال‌های نرم‌افزاریSoftware firewalls
            فایروال‌های سخت‌افزاریHardware firewalls     
            فایروال‌های ابریCloud firewalls
امنیت دستگاه تلفن همراه:
امروزه تلفن همراه در مقابله با رایانه توسط اقشار بیشتری از مردم سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد، تلفن‌های همراه دارای اطلاعات بسیار ارزشمندی هستند؛ بنابراین باید آن‌ها را از خطر حملات احتمالی محافظت کرد برای هکرها گوشی‌های تلفن همراه هوشمند طعمه‌های خوبی هستند؛ به همین دلیل افراد نگرانی فراوانی برای دسترسی دیگران به اطلاعات شخصی خود دارند. با رعایت مواردی می‌توان نفوذ هکرها را به تلفن همراه مسدود کرد از جمله: به‌روزرسانی برنامه‌ها و سیستم‌عامل‌ها، نصب نکردن برنامه‌های غیرمجاز مشکوک، باز نکردن لینک‌ها و ایمیل‌های ارسالی ناشناس، گذاشتن رمز عبور یا قفل‌های بیومتریک،‌وصل نشدن به Wi_Fi مشکوک و...

تقسیم‌بندی شبکه:
با تقسیم‌بندی‌های شبکه در صورت مشکل یا اختلال امنیتی در یک شبکه کل شبکه تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد.

 

منبع: https://dideban-cctv.com/products/item/49-busines-news/217-anti-hack-ways

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

با به وجود آمدن فروشگاه های هنری زیاد به صورت آنلاین و غیر آنلاین خرید ابزار هنری سخت شده است. توی این مقاله امروز می خوام راجب یک فروشگاه هنری قوی در زمینه ی فروش لوازم هنری و آموزش های مجازی رایگان با شما صحبت کنم.

فعالیت فروشگاه هنری لوکس آرا

فروشگاه هنری لوکس آرا یک مجموعه ی جامع و قوی در زمینه ی فروش لوازم هنری و آموزش های هنری رایگان می باشد.باید بگوییم که هدف اصلی این مجموعه,حمایت از هنر و صنایع دستی نفیس ساخته شده با دستان هنرمندان ایرانی است. لوکس‌آرا در این راستا تلاش‌های فراوانی را به کار بسته تا از هنر دست هنرمندان ایرانی حمایت کند.این فروشگاه جهت حمایت از هنرمندان به صورت تعاملی هم فروشنده ی آثار است و هم یک مرجع کامل جهت خرید ابزار تولید صنایع دستی می باشد.

فروش ابزار هنری

در این فروشگاه شما می توانید مواد اولیه ی هنرهای روز همچون رزین اپوکسی, ورق طلا,پتینه کاری,نقاشی روی شیشه و...با قیمت مناسب تهیه کنید.
وبلاگ آموزشی لوکس آرا(ورود به وبلاگ لوکس آرا)
از نقاط قوت این سایت می توان به وبلاگ آن اشاره کرد.جالب است بدانید که انواع هنر های روز همانند عروسک روسی,تریکوبافی,کچه دوزی به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد. اگر در زمینه تولید صنایع دستی فعالیت می‌‌کنید، می‌توانید آثار خود را از طریق لوکس آرا عرضه کنید و از محتوای آموزشی و همچنین مواد اولیه عرضه شده در این سامانه استفاده کنید. کلیه محصولات هنری ارائه شده در این سامانه از آثار هنرمندان ایرانی است.همچنین اگر مربی هنری هستین و علاقه به آموزش های مجازی دارین می توانید به عنوان مربی لوکس آرا فعالیت کنید.
هدف اصلی از راه اندازی لوکس آرا
هدف از عرضه ی این بستر تسهیل مسیر تولید صنایع دستی داخلی و رونق بازار کار هنرمندان است. بر اساس این که در چه حوزه‌ای مشغول به فعالیت هستید، می‌توانید از این بستر هم در زمینه ی خرید,فروش و آموزش استفاده کنید

چرا از لوکس آرا خرید کنم؟

لوکس آرا کامل ترین ست لوازم را خدمت مشتریان خود رائه می دهد، تنوع بالای محصولات ، قیمت مناسب و پشتیبانی مطلوب سه اصلی هست که لوکس آرا از روز تاسیس به آنها پایبند بوده است . ارتباط مستمر با مشتریان و مشاوره قبل از خرید از طریق پیامک ، شماره تماس ، تلگرام ، واتساپ و اینستاگرام این اطمینان را به شما خواهد داد که لوازم هنری خود را از با اطمینان کامل از لوکس آار با کمترین قیمت و بدون هیچ نگرانی از کیفیت محصول ، با چند کلیک ساده خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.
"خدمات ما بر سه پایه کیفیت * تنوع و ارزانی می باشد که امید است بتوانیم رضایت شما هنرمندان را جلب نماییم."

ثبت سفارش در لوکس آرا

ثبت سفارش در فروشگاه هنری لوکس آرا به صورت بسیار آسان و کاربر پسند طراحی شده است.به طوریکه شما می توانید حتی بدون ثبت نام در سایت, سفارش خود را به راحتی ثبت کنید.البته توصیه ی ما به شما این است که در روال ثبت سفارش ثبت نام کنید,تا سفارش شما توسط همکاران به صورت بهتری پیگیری شود.

نحوه ی ارسال در لوکس آرا

1- پس از ثبت سفارش و تایید آن از سوی مرکز سفارشات فروشگاه مجازی لوکس آرا،از طریق متصدیان تحویل کالای لوکس آرا ارسال می‌گردد.
2- تمامی سفارشات روز در صورتی که قبل از ساعت 11 ثبت شوند در همان روز ارسال می شوند.
3- ارسال کالا با توجه به سفارش و کالای مورد نظر بین 1 تا نهایت 4 روز طول می کشد.
4- نحوه ی ارسال کالا در مجموعه لوکس آرا به صورت پست پیشتاز است.
5- در صورتی که قصد ارسال با باربری یا اتوبوس ها را دارید,در خواست خود را با پشتیبانی 09173457881 ارسال کنید.

منبع: https://www.beytoote.com/news/selective-news/buy1-art-supplies.html

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

یادگیری زبان جدید

بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳، دو زبان شناس به نام های جین مارک دوال و آنتا پاولنکو در پژوهش خود، از هزار فرد دوزبانه  این سوال را پرسیدند که «هنگام حرف زدن به زبان دوم آیا شخصیت متفاوتی را در خود احساس می کنند یا خیر». پاسخ حدود دو سوم این افراد مثبت بود. دانشمندان ابراز می دارندکه صحبت کردن به زبان دوم در واقع باعث می شود که دنیا را به شکل متفاوتی ببینید؛ در حقیقت، فراگیری زبانی جدید دریچه  ای به سوی دنیایی نوین بر شما باز می گشاید که علّت این امر آشنایی شما با تاریخ، فرهنگ، سنن، تمدن، نگرش و دیدگاه ملت یا مللی است که به آن زبان سخن می گویند.

یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی قطعا یک فرایند شخصی است. اهداف فرد برای یادگرفتن و انتخاب روش های یادگیری زبان نیزممکن است از شخصی به شخص دیگر متفاوت باشد، هر کسی ممکن است اهداف خاصی در ذهن داشته باشد. با این وجود، هنوز استراتژی هایی وجود دارد که  تقریبا تمام زبان آموزان می توانند به کمک آنها یادگیری زبان انگلیسی را سریع تر تجربه کنند. بستگی به این دارد که آیا شما کلاس های درس گروهی را انتخاب می کنید یا ترجیح می دهید یک کلاس آموزش خصوصی داشته باشید، با استفاده از استراتژی های زیر در یادگیری زبان می توانید به اهداف خود سریعتر و با تلاش کمتری دست یابید.

  1. اولویت بندی کنید: مغز انسان یک حفره بدون انتهاست که قادر به باز تولید و نگه داشتن حجم قابل توجهی از اطلاعات در خود می باشد. به این معنی که هیچ محدودیتی برای استفاده از مغز وجود ندارد، فقط آنچه مهم است این است که شما باید یادگیری زبان انگلیسی خود را اولویت بندی کنید.
  2. در مکالمات مشارکت کنید: مطمئنا شما ممکن است بتوانید قوانین گرامر را صحیح بیاموزید و بتوانید متن را درک کنید اما شادی واقعی وقتی شروع می شود که شما قادر به بیان منظور خود به زبان خارجی هستید و مانند زبان مادری صحبت می کنید. به همین دلیل، شما نیاز دارید که به طور فعال در فرآیند یادگیری زبان انگلیسی خود مشارکت کنید و ابزار مورد نظر خود را در اختیار بگیرید.
  3. یادداشت برداری کنید: یکی دیگر از جنبه های مهم یادگیری زبان انگلیسی یادداشت برداری است. حتی اگر شما کلاس های آنلاین داشته باشید، یک نوت بوک همراه خود داشته باشید تا مهمترین بخش های درس را یادداشت کنید. این به مغز شما کمک می کند که اطلاعات را چندین بار مرور کنید.
  4. حدس بزنید: اکثر اوقات، ممکن است زبان آموزان به یک متن جدید نگاه کنند یا با چیزی روبرو شوند که قبل از آن هرگز آن را نشنیده اید و بخاطر روبرو شدن با حجم زیاد واژگان جدید دلسرد شوند. آنها می ترسند که  قادر به تفسیر معنا یا منظور فرد نشوند. دانش آموزان هوشمند، هنگام روبرو شدن با چنین وضعیتی شروع به حدس زدن می کنند.
  5. اشتباه کنید: اگر یک چیز وجود داشته باشد که تمام زبان آموزان از آن می ترسند، آن اشتباه کردن است. همچنین اصلی ترین چیزی است که شما را به عقب برمی گرداند. اگر اشتباهات زیادتری انجام دهید، مطمئنا سریع تر به نتیجه می رسید به شرطی که از اشتباه کردن نترسید.

یادگیری زبان آلمانی

  • صحبت کردن به زبان آلمانی سخت است؟ خیر، سخت بودن یادگیری زبان آلمانی تنها یک افسانه است. یادگیری هر زبانی به زمان و مسئولیت‌پذیری نیاز دارد. در مورد زبان آلمانی نیز همینطور است. تمام چیزی که نیاز دارید داشتن انگیزه‌ی کافی و سختکوشی برای رسیدن به اهداف است. اگر در مورد این که از کجا باید شروع کنید سردرگم هستید، ما در این مقاله، چند راهنمایی ارائه کرده‌ایم که به شما کمک می‌کنند تا صحبت کردن به زمان آلمانی را در زمان کوتاهی یاد بگیرید. بیایید واقع‌بین باشیم. یاد گرفتن زبان آلمانی، برای چینی‌ها سخت‌تر از انگلیسی‌زبانان است. این موضوع به این دلیل است که زبان آلمانی بخشی از زبان‌های ژرمنی، گروهی از زبان‌های هندواروپایی، است که شباهت‌های بسیاری به دیگر زبان‌های ژرمنی مانند انگلیسی یا هلندی دارد.
  • چگونه زبان آلمانی را یاد بگیریم؟ چند روش سریع و آسان برای یادگیری زبان آلمانی وجود دارد:
  1. یک دلیل محکم پیدا کنید که شما را باانگیزه نگه دارد.
  2. تمام اصول زبان آلمانی را یاد بگیرید.
  3. روند آموزش را با یادگیری زبان عامیانه، کلمات جالب و اصطلاحات جذاب کنید.
  4. هر روز تمرین کنید. اگر برایتان ممکن است با آلمانی زبان‌ها صحبت کنید.

 

گفته می‌شود تمام مسئله‌ی یادگیری مربوط به تسلط کامل به اصول زبان است. بنابراین، اگر می‌خواهید بدانید چگونه زبان آلمانی را یاد بگیرید و اگر کاملا مبتدی هستید، پیشنهاد ما این است که از حروف الفبا شروع کنید.

زبان آلمانی، درست مانند زبان انگلیسی، ۲۶ حرف دارد. چند حرف و آوا وجود دارد که در زبان فارسی یا انگلیسی وجود ندارند، مانند ä، ö، ü و ß. با این حال این حروف در میان حروف الفبای آلمانی قرار ندارند.

یادگیری زبان عربی

یادگیری زبان عربی برای ما از سایر زبان هایی که در دنیا وجود دارد راحت تر است. این زبان به فارسی نزدیک تر بود و لغات و کلمه های بیشتری را می توان در فارسی یافت که در واقع منشا و منبع آن زبان عربی است. به همین دلیل یادگیری زبان عربی برای کسانی که به فارسی صحبت می کنند کار بسیار راحتی بوده و این دسته از افراد برای یادگیری زبان عربی با مشکلات و دغدغه های کمتری رو به رو هستند.

  • زمان موردنیاز برای یادگیری زبان عربی: برای آنکه بتوانید یک زبان جدید و یا هر موضوع متفاوت دیگری را فرا بگیرید، لازم است زمان صرف کنید و به خوبی تمرین کنید.  اما اینکه یادگیری یک زبان چه مدتی می کشد، به فردی بستگی دارد که در حال فراگیری آن زبان است. اینکه هوش شما در چه حد است، چه قدر زمان برای یادگیری صرف می کنید، از چه منابعی استفاده می کنید، از چه روشی برای یادگیری بهره می برید و بر روی یادگیری و زمانی که از شما خواهد گرفت تاثیر خواهد گذاشت.
  • مشخص کردن هدف از یادگیری زبان عربی: قبل از اینکه شما یادگیری را آغاز کنید، سعی کنید هدف خود را از آموزش این زبان شروع کنید. فرضا اگر هدف شما این است که تنها بتوانید با مردم مکالمه و گفت گو داشته باشید، بهتر است این مساله را از قبل مشخص کنید و تنها روی هدفتان متمرکز شوید.
  • نگرش تان در مورد یادگیری زبان عربی چیست؟ نگرش شما نقش مهمی در سرعت یادگیری زبان عربی بازی می کند. اگر با یادگیری مثبت به یادگیری زبان نزدیک شوید و آن را فرصتی جالب و جذاب برای گسترش افق های خود بدانید برای یادگیری فرصت کمتری صرف خواهید کرد. شما برای تحصیل و یادگیری هرچه بیشتر، انگیزه بیشتری خواهید داشت و کل روند آموزش شما لذت بخش تر و در نتیجه سریع تر خواهد بود.  
  • محمد سلحشوری