دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

تهران رسانه | تیم گلخانه سازی «سپید الوند» فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ در عرصه ساخت گلخانه و نصب تجهیزات و راه‌اندازی گلخانه آغاز نموده است.

تیم گلخانه سازی سپید الوند فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ در عرصه ساخت گلخانه و نصب تجهیزات و راه‌اندازی گلخانه آغاز نموده است. از جمله فعالیت‌های این شرکت می‌توان به طراحی و اجرای گلخانه از صفر تا صد، نصب گلخانه و نصب تجهیزات گلخانه‌ای اشاره نمود که در ادامه به طور کامل آن‌ها را شرح می‌دهیم.

این شرکت تاکنون توانسته مجری طراحی و ساخت گلخانه‌های بسیاری در نقاط مختلف کشور عزیزمان باشد. با توجه به بکار گیری تیم متخصص و کارشناسان خبره در این تیم و استفاده از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته، این شرکت همواره توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

صفر تا صد گلخانه سازی با سپید الوند

همان‌طور که در بالا اشاره نمودیم تیم متخصص سپید الوند توانایی اجرای تمامی امور مربوط به گلخانه سازی را دارد و شما می‌توانید با خیالی آسوده صفر تا صد امور مربوط به نصب و راه‌اندازی گلخانه خود را به این شرکت بسپارید. این تیم گلخانه شما را در ۶ مرحله آسان و با سرعت بالا برایتان پیاده‌سازی می‌کند بطوریکه که بتوانید در تمام طول سال از آن استفاده نمایید.

لازم به ذکر است سپید الوند گلخانهٔ شما را با توجه به شرایط، بودجه و نیازهایتان برای شما طراحی و اجرامی نماید تا ضمن کاهش هزینه‌ها شما بتوانید بهترین استفاده و بهره‌وری از گلخانه را داشته باشید.

جهت طراحی و ساخت گلخانه، کارشناسان سپید الوند ابتدا مشاوره‌های لازم را به شما ارائه خواهند داد و شرایط و نیازهای شما را می‌سنجند تا بتوانید در انتخاب نوع و تجهیزات گلخانه خود بهترین تصمیم را گرفته و درنهایت گلخانه‌ای متناسب با نیازهایتان برای شما اجرا شود و همچنین تجهیزات موردنیاز برایتان بکار گرفته شود.

گلخانه اسپانیایی

همان‌طور که از نام این سازه پیداست طراحی آن متعلق به کشور اسپانی است. با توجه به مزیت‌های بسیار گلخانه اسپانیایی، این سازه در کشور ما نیز مورد استقبال بسیار مردم قرار گرفته است. شرکت گلخانه سازی سپید الوند نیز از سال ۱۳۸۹ وارد عرصه گلخانه اسپانیایی شد و در بالاترین کیفیت ممکن و با بهترین تجهیزات و وسایل آن را احداث می‌نماید.

یکی از ویژگی‌های این نوع گلخانه که موجب استقبال مردم از آن شده است بازدهی بالاتر آن نسبت به سایر مدل‌های گلخانه است.

در الگوی ساخت گلخانه اسپانیایی از متریالی همچون پلاستیک و پلی‌کربنات استفاده می‌شود که این متریال مقاومت آن را در برابر باد و باران بالا می‌برد به‌طوری‌که می‌توان گفت این مقاومت در این نوع گلخانه نسبت به سایر گلخانه‌ها بسیار بالاتر و بیشتر است.

همان گونه که بیان شد شرکت سپید الوند در حوزه ساخت گلخانه اسپانیایی فعال می‌باشد و کار ساخت و نصب این نوع گلخانه را با بهترین متریال و تجهیزات به‌روز و پیشرفته انجام می‌دهد و درعین‌حال شما می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت گلخانهٔ اسپانیایی مطابق میل و شرایط خود داشته باشید.

سپید الوند پیشرو در ساخت گلخانه‌های پیش‌ساخته

سپید الوند همچنین مجری ساخت گلخانه‌های پیش‌ساخته در ایران می‌باشد. گلخانه پیش‌ساخته در واقع کیتی است که شامل تمامی اجزای لازم گلخانه است و قابل‌حمل می‌باشد. گلخانه پیش ساخته در شش اندازه مختلف موجود است و شما با توجه به نیاز و موقعیت خود می‌توانید یکی از آنها را سفارش دهید.

جهت خرید گلخانه پیش ساخته گنبدی می‌توانید با شرکت سپید الوند در ارتباط باشید.

گلخانه تونلی

یکی دیگر از سازه‌های گلخانه‌ای مهم گلخانه تونلی است که ویژگی‌های منحصر به فرد بسیاری دارد. گلخانه‌های تونلی یا همان ساختمان‌های حلقه‌ای، مزایای بسیاری همچون: مقرون‌به‌صرفه بودن، سادگی، نورگیری بالا، امکان ورود ماشین‌آلات کشاورزی در آن، مقاومت بالا در برابر شرایط مختلف آب‌وهوایی، قابلیت تنظیم و سفارشی‌سازی و ... را دارد.

گلخانه تونلی استفاده و کاربردهای مختلف و بسیاری دارد که در صورت نیاز می‌توانید آن را به شرکت سپید الوند سفارش دهید. یکی دیگر از عرصه‌های فعالیت شرکت سپید الوند طراحی و ساخت گلخانه تونلی است که با توجه به شرایط شما برایتان طراحی و اجرا می‌نماید.

ساخت گلخانه پلی‌کربنات توسط تیم سپید الوند
یکی دیگر از انواع گلخانه‌هایی که امروزه در بین مردم محبوبیت بالایی دارد گلخانه پلی‌کربنات است. شرکت سپید الوند علاوه بر طراحی و ساخت و نصب گلخانه اسپانیایی، گلخانه تونلی و گلخانه‌های پیش‌ساخته؛ در طراحی و ساخت و پیاده‌سازی گلخانه پلی‌کربنات نیز فعال می‌باشد.

می‌توان گفت اجرای گلخانه پلی‌کربنات نسبت به سایر گلخانه‌ها هزینه بیشتری دارد اما باتوجه‌به بازدهی و کارایی بالایی که دارد بسیاری از باغبانان و کشاورزان به قیمت آن توجه ای نمی‌کنند و مزیت‌های آن، توجه آنها را بیشتر جلب می‌نماید.

از جمله مزیت‌های گلخانه پلی‌کربنات می‌توان: مقاومت بالای آن، عایق در برابر سرما - گرما و رطوبت، صرفه‌جویی در مصرف سوخت، وزن سبک ورقه‌های پلی‌کربنات نسبت به شیشه، نصب سریع‌تر و ... را نام برد.

گلخانه هیدورپونیک
شما می‌توانید ساخت هر نوع گلخانه‌ای که مدنظر دارید را به سپید الوند بسپارید و تجربه‌ای متفاوت و خاص از گلخانه را داشته باشید. علاوه بر انواع مختلف گلخانه‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم؛ شرکت سپید الوند مجری ساخت و اجرای گلخانه هیدورپونیک نیز می‌باشد. گلخانه هیدورپونیک نوعی از گلخانه است که در آن رشد و پرورش گیاهان درون خاک انجام نمی‌شود و گیاه درون آب رشد می‌کند. مواد مغذی نیز از طریق همین آب به گیاهان می‌رسد. گیاهان مختلفی همچون: گوجه‌فرنگی، فلفل، خیار، توت‌فرنگی و کاهو را می‌توان در این گلخانه‌ها پرورش داد.

گلخانه‌های هیدورپونیک نیز همچون سایر مدل‌های گلخانه مزیت‌های منحصربفرد خود را دارند. از جمله این مزیت‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

مصرف کمتر آب
مناسب برای محیط‌زیست
رشد بیشتر و سریع‌تر گیاهان
حل مشکلات ناشی از تخریب و فرسایش خاک
و ...
حوزه فعالیتی شرکت سپید الوند بسیار گسترده است و ذکر تمامی آن‌ها در این مقاله نمی‌گنجد شما می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با این شرکت گلخانه سازی به سایت آن‌ها مراجعه نمایید و با کارشناسان آن‌ها در ارتباط باشید.

منبع: https://www.tehranrasaneh.ir/news/4773/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%DA%AF%D9%84%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D9%BE%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%84%D9%88%D9%86%D8%AF

  • ۰۰/۰۲/۲۳
  • محمد سلحشوری

معرفی گلخانه سازی سپید الوند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی