دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

پیوندها

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خلاقیت تصویر و ترکیب رنگ می تواند پلی برای موفقیت باشد! بنابراین ، امکان بررسی سایر گرافیک ها در سایت اجتماعی موبایل در حد امکان وجود دارد. به یاد داشته باشید که همه چیز را تحت کنترل خود نگه دارید. برای به دست آوردن بهترین طبیعت برای آزمایش و مراقبت زمان لازم نیست. از بین بردن رنگ می تواند با تمرکز روی ویژگی های جسم ، اثر شکل را بهبود بخشد.

اما نگران نباشید نکات کوچکی برای عکسبرداری از طبیعت و منظره وجود دارد ، بنابراین انجام سالهای عملی آسان تر و نیاز نیست. خوب است که از دانش و مهارت های فعلی خود استفاده کنید. مانند عکاسی حرفه ای دوربین ، انیمیشن می تواند به خوبی سازماندهی شود.

این عکس ها را می توان در مانیتور بهتر مشاهده کرد. شما می توانید یک تصویر مبهم را ببینید. 6 سپس می توانید یک کلاژ از تمام عکس های خود ایجاد کنید تا مجموعه ای از عکس ها با همان رنگ را به نمایش بگذارید.

افراد و اشیاء را جابجا می کند. دایره خود را با لذت سازماندهی کنید. در این ساعت طلایی می توانید یک عکس منحصر به فرد تهیه کنید ، زیرا کمتر نور خورشید و سایه ها به زیبایی عکس کمک می کند.

اما استفاده از بیش از 800 در دوربین برش سنسور توصیه نمی شود. این امر به این دلیل است که تصویری کاملاً آرام و کیفیت پایین می بخشد. مقدمه: مسابقه عکاسی طبیعت با هدف ارائه عکسهای متحرک با موضوعات محیطی و ترغیب آنها به ادغام با طبیعت است. به مناسبت بیستمین سالگرد حمرا آوال ، 20 اثر برای بخش نفیسی انتخاب می شود. برای بزرگداشت بیستمین سالگرد شرکت ، تحقق مسئولیت های اجتماعی خود و ادامه کار با طبیعت ، هدف از اولین مسابقه موبایل تشویق همه میهن پرستان برای شرکت در این مسابقه و پرداختن به مزایای جوایز در روشی دقیق تر و حساس تر. به محیط زیست فکر کنید. عکس های مسابقه عکس "با طبیعت" به دو روش موجود است. عکس های گرفته شده در طول مسابقه ابتدا منتشر می شود و پس از پایان مهلت ، داوران نت ها را ارزیابی می کنند. بنابراین ، علاوه بر 10 نفر منتخب هیئت داوران ، لنسور اعلام می کند 10 برنده انتقاد عمومی که بهترین آرا را از بازدید کنندگان در شبکه اجتماعی دریافت کرده اند.

برداشت شده از :

* پی جو

* ویکی پدیا

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

تعمیر لپ تاپ سونی

در این مطلب همراه شما هستیم تا شما را به دنیای سونی ببریم ، شرکت سونی همانطور که اطلاع دارید از شرکت هاییست که در زمینه تولید وسایل الکترونیکی فعالیت دارد و کمتر خانه ایرانی پیدا میشود که محصولی از این شرکت در خانه اش نباشد یا حداقل یکی از محصولات این شرکت را استفاده نکرده باشد ، از وسایل الکترونیکی و ماشینی که شرکت سونی طراحی میکند لپ تاپ است و امروز میخواهیم در مورد ویژگی های لپ تاپ های سونی با یکدیگر صحبت کنیم ، البته خوب است که قبل از صحبت در این مورد تاریخچه ای از شرکت سونی داشته باشیم پس با ما همراه باشید

سونی شرکت خوشه‌ای ژاپنی و چندملیتی است، که در زمینه تولید لوازم الکترونیکی، صنعت بازی‌های ویدئویی و تجهیزات سرگرمی، صنعت موسیقی و فیلم، همچنین ارائه خدمات مالی فعالیت می‌کند

شرکت سونی در سال ۱۹۴۶ توسط ماسارو ایبوکا و آکیو موریتا تأسیس شد. این شرکت امروزه در کنار رقبایی چون سامسونگ، پاناسونیک، توشیبا، هیتاچی و ال‌جی، به‌عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان وسایل الکترونیکی در جهان شناخته می‌شود. شرکت سونی بزرگترین تولید کننده سنسور های دوربین و همچنین تلویزیون های رده بالا در جهان به شمار میرود. همچنین در صنعت سرگرمی، سونی گرداننده بزرگترین تجارت موسیقی در جهان است. این شرکت همچنین به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه سرگرمی های کامپیوتری و یکی از رهبران صنعت فیلمسازی و تلویزیون در جهان شناخته میشود

با وجود اینکه برخی  از مدل های لپ تاپ سونی از جمله لپ تاپ های سونی وایو در چرخه ی تولیدات شرکت سونی وجود ندارند، اما هنوز هم می توان به دلیل کیفیت بالا، این محصولات را جز لپ تاپ های محبوب کاربران دانست.

البته گاهی اوقات پیش می آید که لپ تاپ خریداری شده مشکل پیدا میکند و نیاز به یک تعمیر کار متخصص است ، تعمیر لپ تاپ سونی کار آسانی نیست و متخصصان با تجربه ای که سالها در تعمیر اینگونه لپ تاپ ها کار کرده اند میتوانند لپ تاپ شما را تعمیر کنند

شرکت سونی در ابداع فناوری‌های استاندارد خانگی در ضبط و نگهداری محصولات صوتی و تصویری به جای تقلید از فناوری‌های به‌وجود آمده توسط سایر کارخانه‌ها جزء یکی از شرکت‌های سرشناس بوده‌است. یکی از بدنام‌ترین آن‌ها جنگ فرمت نوارهای ویدئویی در اواخر دهه ۱۹۸۰ بود. در آن زمان شرکت سونی با سیستم بتامکس دستگاه ضبط ویدئو با شرکت جی‌وی‌سی که قالب سیستم ویدئو خانگی را به بازار عرضه کرده بود در حال رقابت یود رقابت می‌کرد اما در نهایت سیستم وی اچ اس گوی سبقت را ربوده و استاندارد جهانی دستگاه وی سی آر گردید و شرکت سونی بالاجبار از قالب فناوری رقیب خود تقلید نمود.

سونی شرکت پیشتاز در ساخت دیسک‌های بلو-ری در عین حال دستگاه‌های پخش، ضبط و کپی بلو-ری فعال است. در سال ۲۰۰۱ سونی با شرکت سوئدی اریکسون برای تولید گوشی‌های تلفن همراه تحت نام سونی اریکسون قرارداد همکاری مشترک بست.

در ژوئیه سال ۲۰۰۶ شرکت دل امکان جایگزین کردن رایگان باتری‌های لپ‌تاپ‌های این شرکت را که در فاصله اکتبر ۲۰۰۳ تا آوریل ۲۰۰۶ از سوی سونی تهیه شده بودند و به دلیل مشکلات موجود در الکترولیته باتری‌های لیتیوم منفجر می‌شدند، برای مصرف‌کنندگان این لپ‌تاپ‌ها میسر ساخت. چند هفته بعد، شرکت اپل و سپس توشیبا و آی‌بی‌ام سرویس جایگزینی مشابهی را فراهم کردند و تعداد قطعات جمع‌آوری شده به ۷ میلیون نمونه رسید.

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

تعمیرات گوشی آیفون

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران گوشی های هوشمند آیفون با آن مواجه هستند ، خراب شدن این گوشی هاست ،طبیعتا در ایران تعمیر گوشی آیفون کار ساده ای نیست و انجام آن نیاز به تخصص و مهارت های لازم دارد که توسط کارشناسان نمایندگی آیفون قابل انجام است ، در این مطلب با شما هستیم تا کمی درباره آیفون با یکدیگر صحبت کنیم و بهترین نمایندگی آیفون در ایران را به شما معرفی کنیم ، با ما همراه باشید

آیفون یک گوشی تلفن هوشمند همراه است که در روز ۲۹ ژوئن ۲۰۰۷ (۸ تیر ۱۳۸۶) توسط استیو جابز، مدیر عامل وقت شرکت اپل معرفی شد.

آیفون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید خانه برخوردار است که با فشردن آن کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل می‌شود. از صفحه حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل آی‌اواس، را اجرا کرد.

آیفون دارای یک صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی است (البته آیفون ۵، دارای صفحه نمایش ۴ اینچی است)، ارتفاع آن ۴٫۵ اینچ، عرض آن ۳٫۴ اینچ و ضخامتش ۰٫۵اینچ است.

 

سیستم‌عامل این گوشی بر مبنای مک اواس است و آی‌اواس نام دارد. آی‌فون از مرورگر وب سافاری (همچنین مرورگر مک آواس) بهره می‌گیرد

نخستین بار شرکت اپل در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی آیفون را روانه بازارهای آمریکا کرد. در این روز بسیاری از علاقه‌مندان با تشکیل صف‌های طولانی در برابر فروشگاه‌های اپل و شرکت ای‌تی اند تی در صف ایستادند تا جزو اولین کسانی باشند که این گوشی را می‌خرند. همچنین این گوشی از سال ۲۰۰۸، در بازارهای جهانی نیز عرضه شد. هدف‌گذاری اپل، فروش ۱۰ میلیون واحد از این دستگاه بود.

آیفون ۶ نسل هشتم گوشی‌های هوشمند اپل است که در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ عرضه شد. اپل در ۲۴ ساعت نخست عرضه این گوشی توانست ۴ میلیون دستگاه از این دو مدل را به فروش برساند. ضخامت این گوشی ۶٫۹ میلی‌متر است که باریک‌ترین آیفون ساخته شده تاکنون است. همچنین صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی (تراکم ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ) از نوع لمسی خازنی با ۱۶ میلیون رنگ از دیگر مشخصات آن است. آیفون ۶ در سه مدل ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده و به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی مجهز است ضمن اینکه قادر به فیلمبرداری اسلوموشن با سرعت ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم برثانیه و همچنین مجهز به امکان تایم‌لپس است. نسبت به مدل قبلی این گوشی از پردازنده دو هسته‌ای A8 و حافظه اجرایی ۱ گیگابایت سرعت عملکرد سریع‌تری برخوردار است. همچنین امکان پرداخت موبایلی Apple Pay نیز به امکانات این گوشی اضافه شده‌است. این گوشی با سیستم عامل آی‌اواس هشت عرضه شده‌است.

آیفون ۶ پلاس هم‌زمان با آیفون ۶ در ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۴ معرفی شد و با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی به نوعی نخستین فبلت اپل به حساب می‌آید. بخش عمده مشخصات این گوشی با آیفون ۶ یکسان است اما با افزایش اندازه صفحه نمایش وزن آن به ۱۷۲ گرم رسیده‌است. دوربین پشتی این دستگاه ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی ان ۲٫۱ مگاپیکسل است. آیفون ۶ پلاس مانند نسل‌های پیشین از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند و در سه نسخه ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده‌است. پردازنده این دستگاه از نوع ۶۴ بیتی A8 است و از سیستم عامل آی‌اواس ۸ پشتیبانی می‌کند. آیفون ۶ پلاس به جز اندازه صفحه نمایش و وزن یک تفاوت با آیفون ۶ دارد و آن ثابت‌کننده تصویر در هنگام تصویربرداری است

تعمیرات گوشی آیفون از جمله کارهاییست که باید توسط یک متخصص آیفون انجام شود و اگر به کسانی داده شود که هیچ سررشته ای از این کار ندارند قطعا مشکلات و آسیب هایی برای شما خواهد داشت ، از این رو همیشه سعی کنید که یک تعمیرکار حرفه ای برای گوشی آیفون خود داشته باشید

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

در زندگی های امروزی کامپیوترهای شخصی و اسمارت فون ها نقش بسیار تاثیرگذاری دارند به طوری که بدون استفاده از آنها نمی توان کارها و فعالیت های روزمره خود را انجام داد . در این جهت شرکت ها و کمپانی های بزرگی هستند که در زمینه ساخت کالاهای الکترونیک و دیجیتال مثل کامپیوتر های شخصی فعالیت می کنند . یکی از این برندهای محبوب برند مایکروسافت هست . بله مایکروسافت اسمی که هر فردی در این دوره زمونه حداقل یکبار به گوشش خورده . در این مقاله  ما قصد داریم درباره شرکت مایکروسافت و نمایندگی مایکروسافت در ایران صحبت کنیم . پس در این مقاله با ما باشید.

مایکروسافت : خدای کامپیوتر های شخصی

برند مایکروسافت به جرات میتوان گفت محبوب ترین برند کامپیوتری حال حاضر دنیا است . مایکروسافت یک شرکت چندملیتی است که دفتر اصلی آن در واشنگتن قرار دارد . این شرکت در 4 آوریل سال 1975 توسط بیل گیتس پل آلن تاسیس شد . مایکروسافت در زمینه های ساخت نرم افزار های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز و فروش آنها ، ساخت و تولید قطعات کامپیوتری ، لپتاپ ها ، کامپیوترهای شخصی ،کنسول بازی ، گجت و….. فعالیت میکند . این برند شهرت اصلی خود را مدیون سیستم عامل های ویندوز و نرم افزار هایش هست .

مایکروسافت که در ابتدا کار خود را توسط دو دوست دوران کودکی به نامهای بیل گیتس و پُل جی. آلن با ساخت و فروش مفسر زبان برنامه‌نویسی بیسیک (Basic interpreters) برای «آلتایر» Altair شروع کرد، در اواسط دههٔ ۸۰ میلادی با طراحی سیستم‌عامل داس بر بازار سیستم‌های عامل رایانه‌های خانگی مسلط شد. شرکت، سهام خود را وارد بورس کرد که با افزایش ارزش سهام، چهار نفر، میلیاردر و حدود ۱۲٬۰۰۰ نفر از کارکنان مایکروسافت، میلیونر شدند.

محصولات مایکروسافت

مایکروسافت محصولات متنوعی در حوزه های مختلف دارد و الحق که تمام محصولات مایکروسافت چه محصولات نرم افزاری مانند آفیس چه سیستم عامل ویندوز10 که محبوب ترین سیستم عامل جهان هست چه  تبلت های سرفیس چه کنسول بازی ایکس باکس و………. همشون جزو بهترین ها هستند .

سرفیس انقلابی نوین در صنعت تبلت

سرفیس سری تبلت های برند مایکروسافت هست که کمی متفاوت با تبلت های موجود هست . سرفیس در واقع تنها یک تبلت نیس بلکه یک همه کاره به تمام معنا هست  به طوری که سرفیس تنه به تنه لپتاپ های امروزی می‌زند .

سرفیس پس از عرضه شدن توانست با اقتدار نه تنها تبلت های برند های دیگر را شکست دهد بلکه لپتاپ ها را هم شکست داد .

نمایندگی سرفیس مایکروسافت

سرفیس پس از شکست رقیب های خود به سرعت در سرتاسر ایران و جهان محبوب شد.

همچنین سرفیس بدلیل طراحی و دیزاین خاصی که دارد هر شخصی توانای عیب یابی و تعمیر آن را ندارد چرا که برای عیب یابی آن باید ادراک کامل از طراحی و سخت افزار سرفیس داشت .

نمایندگی سرفیس مایکروسافت با افتخار پس از سالها موفقیت در کسب رضایت کاربران سرفیس در کنار شما عزیزان است تا در زمینه فروش محصولات سرفیس و تعمیر و عیب یابی سرفیس شما را یاری کند.

 

 

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

بهترین سمعک

برندها و مدل های مختلف سمعک همراه با ویژگی ها و تکنولوژی های متنوع وجود دارند به گونه ای که بسیاری از کاربران در انتخاب و خرید سمعک مناسب دچار مشکل می شوند. ما در کلینیک شنوایی سنجی نوین سمعک با ثبت بازخورد بیماران از سمعک و همچنین کسب اطلاعات از متخصصین در زمینه سمعک تلاش میکنیم در انتخاب مناسبترین سمعک به مراجعین خود کمک کنیم.

 

بهترین سمعک های سال 2020

 

سوال های متعددی که در زمینه اتخاب سمعک مناسب از ما پرسیده می شود:

 

بهترین سمعک RIC 2020 چه سمعکی می باشد؟

 

چگونه بهترین سمعک را انتخاب کنم؟

 

قیمت سمعک چقدر می باشد؟

 

متخصصین شنوایی بیشتر چه سمعکی را توصیه می کنند؟

 

بهترین سمعک RIC 2020 چه سمعکی می باشد؟

 

در قسمت زیر به بررسی بهترین سمعک های RIC از برندهای زیر همراه با مشخصات و ویژگی های آنها آورده شده است.

 

سمعک زیمنس Signia Pure Charge&Go

 

در سمعک جدید Signia Pure Charge&Go از پلتفرم جدید X یا Xperience استفاده شده است. در این پلتفرم سمعک های Signia Pure Charge&Go مجهز به حسگرهای حرکتی صوتی می باشند و این سنسورها به جهت دهی مناسب میکروفون های سمعک برای دریافت صدا کمک می کنند. طبق ادعای شرکت سیگنیا این تکنولوژی به بهبود شنوایی در محیط هایی نویزی به هنگام حالت ساکن یا در حال حرکت منجر می شود.

 

طبق نظر کارشناسان سمعک و متخصصین شنوایی دلایل انتخاب سمعک Signia Pure Charge&Go موارد زیر می باشد:

 

  قابلیت تنظیم از راه دور سمعک توسط متخصص شنوایی از طریق نرم افزار TeleCare

 

سنسورهای حرکتی صوتی برای شنیدن بهتر به هنگام حرکت و راه رفتن

 

20٪ عمر باتری بهتر از نسل قبلی

 

جعبه شارژ القایی جدید (همراه با درب و دریچه)

 

سوئیچRocker جدید برای تغییر برنامه و تغییر آسان تر حجم صدای سمعک

 

اتصال و دسترسی مستقیم به محصولات کمپانی اپل

 

اندازه سمعک نسبت به مدل قبلی 16 درصد کوچکتر شده اند.

 

بهبود نرم افزار موبایل سمعک

 

سمعک اتیکن OPN S

 

سمعک OPN S عملکرد خوبی در محیط های نویزی دارد و به شنوایی و درک گفتار بهتر در محیط های شلوغ و نویزی منجر می شود. در زیر ویژگی های اصلی این سمعک آورده شده است:

 

تراشه Velox نسل جدید منجر به 15٪ درک بهترگفتار، 10٪ کاهش تلاش و تقلا جهت شنیدن و 10٪ باعث بهبودحافظه شده است.

 

بهینه‌ساز OpenSound حذف فیدبک (صدای سوت سمعک) را بهبود بخشیده است.

 

سازگار با گوشی های آیفون اما برای حالت هندزفری نیازمند اکسسوری mic می باشد.

 

برنامه های موبایل مورد استفاده برای تنظیمات سمعک اکنون کاربر پسندتر شده است.

 

گزینه های Telecoil و قابلیت شارژ، با این وجود ممکن است تداخلاتی ایجاد شود.

 

سمعک EVOKE ویدکس

 

سمعک EVOKE ویدکس ویژگی های منحصر به فردی دارد و از جدیدترین تکنولوژی های سمعک بهره می برد. در زیر ویژگی ها و مشخصات اصلی این سمعک آورده شده است:

 

طبقه بندی خودکار صدا که صدا را برای 11 محیط شنوایی بهینه میکند.

 

برنامه وزوز Zen که با تولید اصواتی منجر به کاهش درک صدای وزوز و بهبود آن در گذر زمان می شود.

 

با یادگیری ماشین سمعک قادر میشود ترجیحات شنوایی کاربر را بیاموزد و سمعک را بر اساس آن تنظیم کند تا توانایی شنوایی و رضایت شما را به حداکثربرساند.

 

برای استفاده در اماکن عمومی Telecoil در دسترس است

 

محدوده ورودی خطی 113 dB باعث شده است که هنگام گوش دادن به موسیقی یا هنگام حضور درمحیط با سرو صدای زیاد و نویزی از شنوایی بهتری برخوردار شوید.

 

سمعک Audeo Marvel فوناک

 

سمعک Audeo Marvel فوناک اولین سمعکی است که قادر هست به تمام مدل های گوشی های بلوتوث دار به طور مستقیم وصل شود.

ویژگی های اصلی این سمعک:

 

مدلهای با قابلیت telecoil امکان پخش صوتی را از حلقه های شنوایی در فضاهای عمومی مانند مساجد وسالن های تئاتر فراهم میکنند.

قایل ارائه در در نسخه های قابل شارژ و غیر قابل شارژ

 

اعمال خصوصیاتی مثل پردازنده EQ وتنظیمات جهت میکروفون دایرکشنال در برنامه myPhonak

 

از طریق برنامه myPhonak از راه دور میتوانید با متخصص شنوایی خود در ارتبا باشید..

 

بهینه سازی صدا به صورت خودکار برای محیطهای شنوایی گوناگون

 

با فشار دادن دکمه روی سمعک امکان پاسخ دادن به تماس های تلفنی وجود دارد

 

امکان برقراری تماس هندزفری بدون نیاز به لوازم جانبی میکروفون

 

سمعک Moxi Jump R یونیترون

 

چون شرکت یونیترون همچنین شرکت فوناک جز زیرمجموعه شرکت Sonova می باشند، سمعک Moxi Jump R دارای ویژگی هایی مشابه ویژگی های سمعک Audeo Marvel فوناک است. این سمعک کمی ضخیم تر از مدل Marvel می باشد و عمر باتری آن نسبت به مدل marvel کمتر میباشد.

 

سمعک Linx Quattro ریساند

 

سمعک Linx Quattro ریساند اولین سمعکی می باشد که دارای قابلیت استریم مستقیم به گوشی های اندروید میباشد.

در زیر به بررسی برخی از ویژگی های سمعک Linx Quattro ریساند پرداخته ایم:

 

استریم مستقیم صوتی از Google Pixel 3 وiPhone

 

گزینه های Android بیشتردرمسیر Android 10 وBluetooth 5.0 +

 

دارای قابلیت شارژ و شارژر قابل حمل

 

محدوده یپویایی 116dB، که گفته میشود بالاترین محدوده درمیان سمعک ها را دارا می باشد.

 

برنامه هوشمند 3D. به شما امکان میدهد از راه دور با متخصص شنوایی خود در ارتباط باشید.

 

در دسترس بودن لوازم جانبی: با اکسسوری Multi Mic کاربران می توانند با سمعک LiNX قابل شارژ حتی به telecoil دسترسی داشته باشند.

 

متخصصین شنوایی چه سمعک هایی را پیشنهاد می کنند؟

 

کلینیک شنوایی سنجی نوین سمعک، با تمامی برندهای معتبر دنیا همکاری میکند و بر حسب نیاز بیمار و بهترین سمعک ها تجویز میشود. به طور قطع نمی توان گفت این برند بهتر از برندهای دیگرر هست کارشناسان ما بر حسب نیازهای شنوایی و تکنولوژی همراه با در نظر گرفتن بودجه بیمار، نوع سمعک را تعیین می کنند.

 

یکی دیگر از نکات مهمی که سنجی نوین سمعک به آن توجه می شود و در تجویز سمعک مدنطر قرار داده میشود، موضوع خدمات شرکت های سمعک می باشد. خدمات پس از فروش سمعک موضوعی بسیار مهم می باشد و در مرکز ما بر حسب تجربه تلاش میکنیم که همکاری را با شرکت هایی که خدمات مناسبی ارائه می دهند، داشته باشیم. پس بهترین مشاور در امر خرید سمعک ادیولوژیست می باشد و حتما قبل از خرید سمعک با ادیولوژیست مشورت کنید.

 

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

از دیرباز وقتی کالایی یا  دستگاهی ساخته می شد بعد از مدتی استفاده  بر اثر حوادث و….. نقصی پیدا میکرد و نیاز به متخصص و کاردانی بود که بتواند نقص پیش آمده را  رفع کند . امروز گوشی ها و کالا های دیجیتال هم اینگونه هستند به خصوص این روزا که استفاده از اسمارت فون ها شدیدا زیاد شده نیاز به بودن مجموعه هایی که تخصص عیبی یابی گوشی ها را داشته باشند به یکی از نیاز های اصلی کاربران تبدیل شده استدر ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

شیائومی

شیائومی یکی از کمپانی های  پیشرو در تولید  کالاهای دیجیتال مخصوصا موبایل  در دنیا است که در حوزه های تولید گوشی های هوشمند وتلویزیون و گجت ها و دیگر کالا های الکترونیک فعالیت میکند.

کمپانی  شیائومی در سال 2010 توسط لی جون(یکی از مدیران سابق گوگل) و با 8 شریک تجاری دیگر با استراتژی کیفیت بالا اما قیمت ارزان  تاسیس گردید . دفتر مرکزی این شرکت در پکن قرار دارد و دفتر های دیگر در شهرهای دیگرچین و و کشورهای هند، تایوان، اندونزی و هنگ‌کنگ مستقر هستند.

برند شیائومی چند ماه پس از تاسیس اش  از رابط کاربری MUI مبتنی بر اندروید رونمایی کرد

این رابط کاربری یک قدم بزرگ برای شرکت تازه تاسیس محسوب میشد چرا که در پایان سال ۲۰۱۳ بیش از ۳۰ میلیون کاربر از MIUI استفاده می‌کردند

استراتژی فروش محصولات شیائومی متفاوت با برندهای دیگر است . مدیر عامل و مؤسس برند شیائومی، آقای لی جون، معتقد است که قیمت‌هایی که شرکت‌های اپل و سامسونگ بر روی محصولات خود می‌گذارند، هیچ تناسبی با کیفیت محصولات و خدمات آن‌ها ندارد. در واقع شرکت‌های مطرح سامسونگ و اپل از مشتریان خود، پول تب و تاب تبلیغاتی‌شان را می‌گیرند.

استراتژی فروش محصولات شیائومی مبتنی بر فروشگاه های آنلاین هست .

جالب است بدانید که شیائومی را با لقب اپل چین هم میشناسند به دلیل ظرافت و سادگی در طراحی اما این شرکت دوست دارد خودش را با آمازون مقایسه شود وبیشترین بخش درآمدش از طریق محتوا و خدماتی که ارایه می‌دهد، باشد.

در سال 2015 بود که این برند موفق شد، رکورد بیشترین فروش گوشی های هوشمند در طول 24 ساعت را در یک پلتفروم ثابت به خود اختصاص دهد.

گوشی های شیائومی

شیائومی یکی از برند های محبوب و خوش نام در زمینه تولید موبایل هست که گوشی های شیائومی به قسمت ارزان اما کیفیت بالا معروف اند . موبایل های شیائومی بدلیل کیفیت ساخت بالا و طراحی ظریف و قیمت بصرفه از ارزش خرید شدیدا بالایی برخوردارند . از دلایلی  که سبب شده برند شیائومی تا این حد موفق باشد، نوآوری در تولید و عرضه اسمارت فون ها هست. این شرکت با نوآوری و طرح ایده‌های جذاب، در بسیاری از راه‌ها پیشتاز بوده است. به عنوان نمونه، Mi Mix از اولین  گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بسیار کم‌حاشیه بود؛ به طوری که که بعد از معرفی این اسمارت فون، بسیاری از شرکت‌ها به معرفی و عرضه محصولاتی با این طراحی روی آوردند. این روند در سال 2019 نیز ادامه پیدا کرد و گوشی های شیائومی که طی چند ماه اخیر شاهد معرفی آنها بودیم، باز هم از بهترین‌ها بودند.

تعمیرات گوشی های شیائومی

گوشی های شیائومی به دلیل ظرافت و متفاوت بودن طراحی عیبی یابی و تعمیرات گوشی شیائومی راحت نیس و کمتر افرادی هستند که توانایی عیب یابی آن هارا داشته باشند یا اگر توانسته اند تعمیر کنند مشاهده شده که کاربران از کیفیت تعمیرات ناراضی بودند . در این راستا ما تیم تعمیرات گوشی های شیائومی را تاسیس کردیم تا حلال مشکلات شما عزیزان باشد .

در این مجموعه ابتدا گوشی هایی که نیاز به تعمیرات دارند توسط کارشناسان حرفه ای ما به طور دقیق عیب یابی شده سپس تحویل تیم فنی و تعمیرات داده میشود تا با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی گوشی را به بهترین صورت تعمیر کنند

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

تعمیرات لپ تاپ ایسوس

با گذشت زمان و پیشرفت فناوری نیاز و تقاضا به استفاده از کامپیوترهای شخصی و کالای دیجیتال روز به روز افزایش یافته است. این امر بدیهی است که هیچ یک از قطعات دیجیتال و کامپیوترهای شخصی ایده آل نبوده و امکان خرابی و ایجاد مشکلاتی  وجود دارد. همین امر باعث یه وجود آمدن نیاز و تقاضا از طرف استفاده کنندگان کالاهای دیجیتال به شرکت ها و تیم هایی که بتوانند این نیاز را یرطرف کنند شده است در ادامه با بلاگتن همراه باشید.

شرکت ایسوس

شرکت ایسوس (AsusTek Computer Inc) یک شرکت چندملیتی تایوانی هست که در زمینه ساخت محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات فعالیت میکند

ناگفته نماند که شرکت ایسوس سومین تولیدکننده برتر لپ‌تاپ در جهان و با اختصاص چهل درصد از سهم بازار مادربورد به خود بزرگ ترین تولید کننده مادر بورد هست.

شرکت ایسوستک که معمولاً با نام اختصاری ایسوس (یا آسوس) شناخته می‌شود، در تاریخ ۲ آوریل ۱۹۹۰ توسط چهار مهندس کامپیوتر در تایوان تأسیس شد. ایده تاسیس ایسوس توسط مهندسان اسبق شرکت ایسر شکل گرفته و در نهایت افرادی مانند TH Tung ،Ted Hsu ،Wayne Hsieh و MT Liao به عنوان اولین هیئت مدیره و بنیانگذاران ایسوس معرفی شدند. نام کمپانی ایسوس از ۴ حرف آخر کلمه پگاسوس (اسب بالدار افسانه‌های یونان باستان) گرفته شده‌است.

این کمپانی در سال 198 میلادی تاسیس گردیده است ایسوس با هدف ایجاد محصولاتی برای زندگی هوشمندانه امروز و فردا،با نام تجاری ایسوس پای به عرصه دنیای انفورماتیک گذاشت. مادربرد  ایسوس یکی از اولین تولیدات این کمپانی محسوب میگردد. این کمپانی در ادامه روند رو به رشد خود تا اواخر سال 2018 میلادی تولیدات کم نظیر و قابل توجهی از جمله نوت بوک های عامه پسند گوشی های هوشمند زنفون و در ادامه در ساخت ربات خانگی هوشمند زنبو به موفقیتهای چشم گیری دست پیدا کرده است.

در سال 2015 و 2016 مجله فورچون کمپانی ایسوس را به عنوان یکی از تحسین برانگیزترین کمپانی های جهان معرفی نمود و در ادامه روند رو به رشد خود در چهار سال گذشته رتبه با ارزش ترین کمپانی بین المللی کشور تایوان را به خود اختصاص داده است.

کسب بیش از 4300 جایزه و عنوان و درآمد تقریبی 13.3 میلیون دلار در سال 2016 تایید کننده این موضوع میباشد.

لپ تاپ های ایسوس

لپ تاپ ایسوس طرفداران زیادی در بازاردنیا و ایران پیدا کرده و خیلی ها فکر میکنند که لپ تاپ ایسوس از بسیاری از مارک های دیگر لپ تاپ بهتره و ایسوس رو در اولویت قرار میدن. چون  شرکت ایسوس خودش تولید کننده سخت افزار و بخصوص مادربورد های حرفه ای و قابل اعتماد در دنیاست.همچنین لپ تاپ ایسوس از نظر امکانات سخت افزاری و تکنولوژی هایی که داخلش استفاده میشه ، همیشه یه سر و گردن از مارک های هم قیمتش بالاتر بوده دسته بندی انواع لپ تاپ ایسوس Asus

لپ تاپ ایسوس خانواده (Thin & Light) باریک و سبک یا سری U یا S

لپ تاپ ایسوس خانواده ( Multimedia ) چند رسانه ای یا سری N

لپ تاپ ایسوس خانواده (Gaming ) مخصوص بازی یا سری G

لپ تاپ ایسوس خانواده (Everyday Computing ) کارهای کامپیوتری روزمره یا معمولی یا سری X و سری K

سری N ، سری K  ، سری X و … همگی زیر مجموعه ای از دسته بندی بالا هستند .

تعمیرات لپ تاپ های ایسوس

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم هیچ یک از کالاهای دیجیتال ایده آل نبوده و

احتمال بروز مشکل وجود دارد حتی برای  لپ تاپ های ایسوس . در همین راستا برای حل مشکلات ایجاد شده برای شما کاربران لپتاپ های ایسوس شرکت تعمیرات لپ تاپ ایسوس تاسیس گردیده است .

این شرکت مجموعه ای از تیم فنی و حرفه ای و کارشناسانی مجرب است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات در حداقل زمان مشکلات شما عزیزان را میتواند برطرف کند.

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

سقف کشسان نوعی از سقف  کاذب است که با فاصله از سقف اصلی قابل نصب می باشد که به دلیل داشتن مزایای متنوع و کاربردی از محبوبیت بالایی برخوردار است وامروزه بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است،  این سقف ها تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی دارند و داشتن طول عمر بالا یکی دیگر از دلایل محبوبیت این سقف هاست و از سقف کشسان به عنوان یکی از متریال های مدرن در بین انواع مختلف سقف های کاذب یاد می شود. از مهم ترین دلایل برتری سقف های کشسان نسبت به سایر سقف ها می توان به سرعت نصب بسیار بالا بدون نیاز به جابجایی وسایل و اجرای بدون ایجاد هرگونه تخریب ساختمانی و عدم تولید گرد و غبار اشاره نمود. یکی دیگراز ویژگی سقف کشسان انعطاف پذیری فوق العاده بالای آن است که باعث می شود هر شکل و فرم هندسی پیچیده ای در آن قابل اجرا باشد، متریال سقف کشسان به صورت رولی در انواع مختلف مدل و طیف رنگی بوده و یکی دیگراز ویژگی های سقف کششی قابلیت باز شدن و نصب مجدد آن می باشد و درواقع بدون ایجاد هیچ گونه گرد و غبار و تخریبی امکان تعویض و یا تعمیر نورپردازی و تاسیسات پشت این نوع از سقف کاذب امکان پذیر است.

علت نام گذاری سقف کشسان چیست؟

از آنجایی که پارچه این سقف از پی وی سی و مواد ارتجاعی ساخته می شود، می توان با گرمادهی، اندازه سقف را به میزان دلخواه در آورد. به این ویژگی، خاصیت کشسانی می گویند که در مواد ساخته شده از پی وی سی و پلاستی سایزر می توان آن را یافت.

نصب سقف کشسان

برای نصب سقف کشسان نیاز به ابزار ویژه نصب است. باتوجه به زیاد شدن  ابتدا پروفیل های ویژه به دور تا دور محل نصب، پیچ می شوند سپس با استفاده از گیره نگهدارنده چهار طرف سقف به صورت معلق نگاه داشته می شود ،  در این مرحله، گرمادهی با استفاده از هیتر ویژه نصب سقف کشسان آغاز می شود. هیتر سقف کشسان با استفاده از زاویه و پرتاب درجه هوای مناسب می تواند گرمای مورد نیاز سقف را تامین کند. هیتر ویژه سقف کشسان با هیتر های صنعتی دیگر از نظر زاویه پرتاب هوا متفاوت است. هیتر توسط یک نفر با فاصله معینی از سقف، به طوریکه گرما موجب سوختن سقف نشود، نگاه داشته می شود و شخصی دیگر با استفاده از کاردک های ویژه نصب سقف کشسان شروع به جا انداختن لبه های سقف به درون پروفیل ها می کند. این کار از گوشه ها شروع می شود. پس از نصب گوشه های سقف گیره ها برداشته شده و قسمت های دیگر سقف نیز نصب می شود.  در نهایت سقفی کاملا یکپارچه و بدون چروک نصب میشود که تمام درزهای بین سقف و دیوار با استفاده ازنوار درز گیر بسته می شود تا از ورود حشرات و گرد و غبار به پشت سقف جلوگیری شود.

ویژگی های سقف کشسان

  1. کیفیت و طول عمر بالا وهمچنین مقاومت عالی در برابر ضربه
  2. قابلیت تحمل وزن بالا معادل 200 کیلو گرم در هر متر مربع
  3. تنوع طرح : طرح های منحنی، گنبدی و طاق ها  متناسب با انتخاب و سلیقه مشتری
  4. قابلیت اجرا در ابعاد مختلف و موقعیت ها و اشکال مختلف
  5. نصب آسان و بدون نیاز به تخلیه وسایل و بدون ایجاد هیچگونه به هم ریختگی وهمچنین قابلیت جابجایی وتغییر مکان سقف به مکان دیگری برای نصب
  6. بهره مندی از خاصیت اکوستیکی : مناسب برای نصب درمکان های اکوستیک، مانند استدیو ضبط صدا
  7. امکان نصب در تمام قسمت های داخلی ساختمان ازجمله : حمام و سرویس بهداشتی . چرا که کاملا عایق رطوبت بوده و قابل شستشو هستند. در مناطقی که آب و هوای مرطوب دارند نیز کاملا کاربردی هستند.
  8. خاصیت ضد باکتریال : گرد و غبار و چربی به آن جذب نمی شود به همین دلیل در محیط های استریل کاربرد دارد. همچنین مناسب نصب در آشپز خانه
  9. مقاوم در برابر سرما و گرما وهمچنین جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایی و سرمایی
  10. استفاده از مواد اولیه غیر سمی و قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست
  11. ایمنی بالا: در زمان زلزله یا انفجارو آتش سوزی  آسیبی به سقف یا ساکنین وارد نمی شود. همچنین خاصیت ضد اشعه ایکس

بنابراین شما می توانید از سقف کشسان برای هر جا و مکانی که مد نظرتان باشد به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای استفاده کنید  و از همه مهمتر با توجه به قابلیت های گفته شده در مورد سقف کشسان شما می توانید با خیالی راحت ازاین سقف ها در طراحی دکوراسیون اتاق خواب نوزاد و کودک بهره ببرید. همچنین اگر از تغییر کاغذ دیواری و کفپوش منزل تان خسته شده اید و می خواهید به شکل متفاوت تری دکوراسیون منزل تان را تغییر دهید می توانید با نصب سقف کشسان با انتخاب یک طرح مناسب  تغییرات خوب و چشم گیری را در منزل تان ایجادکنید، همچنین شما می توانید برای مخفی کردن یکسری از عیوب ایجاد شده در هر قسمتی از سقف منزل با نصب سقف کشسان آن را مخفی کنید.

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

سایت سئوسل

کلمات کلیدی به دو قالب مختلف تقسیم می شوند. کلمات کلیدی که رقابت با آنها کوتاهتر و سخت تر است ، و اگر به صفحه اول Google با چنین کلمات بروید ، باید بیشتر تلاش کنید تا کلماتی مانند "خرید آنلاین" پیدا کنید.

برچسب های عنوان برای SEO و بهینه سازی سایت در Google بسیار مهم هستند و آنها مهمترین عنصر در استفاده از کلمات کلیدی شما هستند.

به عنوان مثال سایتی را در نظر بگیرید که ربات های چند منظوره اینستاگرام را به فروش می رساند. بدیهی است که بسیاری از افراد به دنبال کلمه "ربات اینستاگرام" هستند ، و اگر فقط بر روی آن کلمه تمرکز کنید ، از دست می دهید زیرا بسیاری از افراد مانند کلمات دیگر مانند خرید ربات اینستاگرام ، مانند یک ربات ، مانند یک ربات اینستاگرام ، مانند گرفتن اینستاگرام ، دنبال کننده می شوند. ربات ، یک جانشین اینستاگرام از Robot Search Instagram و بسیاری از کلمات دیگر در گوگل بدست آورید ، و فقط باید روی یک کلمه تمرکز کنید.

برای اطمینان از نمایش کامل عنوان شما در Google ، لطفاً حداکثر 65 کاراکتر را در نظر بگیرید.

این بدان معناست که به جای خرید شش پیراهن ارزان قیمت 40 هزار تومانی از فروشگاه ارزان قیمت ، باید دو پیراهن 120 هزار تومانی را از یک فروشگاه بهتر خریداری کنید.

سرعت سایت بسیار مهم است ، بنابراین هنگام انتخاب الگو دقت کنید. ما مدل ها را در سرویس 97 صفحه ای با سرعت بسیار عالی برای شما آماده کرده ایم و این بسیار مهم است.

همچنین این را بخوانید: آیا تبلیغات Google بر وب سایت شما تأثیر می گذارد؟

انواع دیگری از کلمات طولانی تر که رقابت کمتری دارند ، مانند "خرید یک بسته دیواری به صورت آنلاین" وجود دارد و این دقیقاً مانند مورد قبلی است که گزارش دادیم که رسیدن به صفحه اول کلمات بسیار آسان تر است ، اما البته امکان پذیر است. مشتری کمتری وجود دارد.

اصطلاحات Google مانند "رژیم غذایی آتش" ، "دستورالعمل رژیم غذایی آتش" و "رژیم آتش چیست؟" و

همه در زندگی روزمره خود اشتباه می کنند. اما برخی از خطاها نمی توان متوجه شد.

در  سایت سئوسل در این مورد به طور کامل توضیح داده شده است. در این پست می خواهیم برخی از کارهایی که می توانید انجام دهید را برای رسیدن به صفحه اول گوگل مرور کنیم. این موارد در سایت وبسیما نیز  توضیح داده شده اند. بدیهی است قبل از اینکه می خواهید سایت سئو خود را راه اندازی کنید ، ایده خوبی است که کلمات کلیدی خود را مرور کنید. شما رابطه مستقیمی دارید. در صورت ارائه عنوان و محتوای خوب ، برخی از کلمات در صفحه اول قرار دارند و برخی از کلمات به تلاش زیادی نیاز دارند.

در اینجا شش نکته SEO برای خارج کردن شما از صفحه اصلی Google آورده شده است.

یک استراتژی SEO که کار می کند. گرافیک به یک دلیل می تواند بسیار مؤثر باشد: این باعث می شود که اشتراک محتوا بسیار ساده تر شود.

  • محمد سلحشوری