دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

سایت سئوسل

کلمات کلیدی به دو قالب مختلف تقسیم می شوند. کلمات کلیدی که رقابت با آنها کوتاهتر و سخت تر است ، و اگر به صفحه اول Google با چنین کلمات بروید ، باید بیشتر تلاش کنید تا کلماتی مانند "خرید آنلاین" پیدا کنید.

برچسب های عنوان برای SEO و بهینه سازی سایت در Google بسیار مهم هستند و آنها مهمترین عنصر در استفاده از کلمات کلیدی شما هستند.

به عنوان مثال سایتی را در نظر بگیرید که ربات های چند منظوره اینستاگرام را به فروش می رساند. بدیهی است که بسیاری از افراد به دنبال کلمه "ربات اینستاگرام" هستند ، و اگر فقط بر روی آن کلمه تمرکز کنید ، از دست می دهید زیرا بسیاری از افراد مانند کلمات دیگر مانند خرید ربات اینستاگرام ، مانند یک ربات ، مانند یک ربات اینستاگرام ، مانند گرفتن اینستاگرام ، دنبال کننده می شوند. ربات ، یک جانشین اینستاگرام از Robot Search Instagram و بسیاری از کلمات دیگر در گوگل بدست آورید ، و فقط باید روی یک کلمه تمرکز کنید.

برای اطمینان از نمایش کامل عنوان شما در Google ، لطفاً حداکثر 65 کاراکتر را در نظر بگیرید.

این بدان معناست که به جای خرید شش پیراهن ارزان قیمت 40 هزار تومانی از فروشگاه ارزان قیمت ، باید دو پیراهن 120 هزار تومانی را از یک فروشگاه بهتر خریداری کنید.

سرعت سایت بسیار مهم است ، بنابراین هنگام انتخاب الگو دقت کنید. ما مدل ها را در سرویس 97 صفحه ای با سرعت بسیار عالی برای شما آماده کرده ایم و این بسیار مهم است.

همچنین این را بخوانید: آیا تبلیغات Google بر وب سایت شما تأثیر می گذارد؟

انواع دیگری از کلمات طولانی تر که رقابت کمتری دارند ، مانند "خرید یک بسته دیواری به صورت آنلاین" وجود دارد و این دقیقاً مانند مورد قبلی است که گزارش دادیم که رسیدن به صفحه اول کلمات بسیار آسان تر است ، اما البته امکان پذیر است. مشتری کمتری وجود دارد.

اصطلاحات Google مانند "رژیم غذایی آتش" ، "دستورالعمل رژیم غذایی آتش" و "رژیم آتش چیست؟" و

همه در زندگی روزمره خود اشتباه می کنند. اما برخی از خطاها نمی توان متوجه شد.

در  سایت سئوسل در این مورد به طور کامل توضیح داده شده است. در این پست می خواهیم برخی از کارهایی که می توانید انجام دهید را برای رسیدن به صفحه اول گوگل مرور کنیم. این موارد در سایت وبسیما نیز  توضیح داده شده اند. بدیهی است قبل از اینکه می خواهید سایت سئو خود را راه اندازی کنید ، ایده خوبی است که کلمات کلیدی خود را مرور کنید. شما رابطه مستقیمی دارید. در صورت ارائه عنوان و محتوای خوب ، برخی از کلمات در صفحه اول قرار دارند و برخی از کلمات به تلاش زیادی نیاز دارند.

در اینجا شش نکته SEO برای خارج کردن شما از صفحه اصلی Google آورده شده است.

یک استراتژی SEO که کار می کند. گرافیک به یک دلیل می تواند بسیار مؤثر باشد: این باعث می شود که اشتراک محتوا بسیار ساده تر شود.

  • ۹۹/۰۲/۱۰
  • محمد سلحشوری

سایت سئوسل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی