دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

پیوندها

۶ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال بهترین اسکنر های خانگی در سال ۲۰۲۱ هستید ادامه مطلب در دانوتک را دنبال کنید. یکی از ورودی‌های رایج در کامپیوتر اسکنر است. این ابزار توانایی تبدیل کردن تصاویر و اطلاعات آنالوگ به دیجیتال را دارد.

از این سخت افزار بیشتر برای تبدیل تصاویر و اسناد متنی استفاده می‌شود. طراحی اسکنر ها امروزه تغییرات زیادی پیدا کرده است و اکثر آنها حال به یک ابزار جانبی در پرینترها تبدیل شده‌اند. این ابزار ورودی حال می‌تواند در ابعاد بسیار کوچکتر، در خانه یا محیط کار استفاده شود و نیازهای شما را برای اسکن تصاویر کاملا برطرف سازد.

برای خرید بهترین اسکنر های خانگی بهتر است به نوع اتصال آن با رایانه توجه کنید. بسیاری از اسکنر های امروزی از پورت USB برای انتقال داده‌ها استفاده می‌کنند، اما در مدل‌‌های جدید، اتصال از طریق وای فای نیز ممکن شده است. دانوتک در این مقاله سعی کرده است تا بهترین اسکنر های خانگی در سال ۲۰۲۱ را برای شما جمع آوری کند و با یک مقایسه مناسب، مزایا و معایب هرکدام را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

بهترین اسکنر های خانگی در سال ۲۰۲۱

شرکت‌های تولیدکننده بسیاری در حال کار بر روی تولید انواع اسکنر ها هستند. این شرکت‌‌ها اغلب، تولیدکنندگان قدیمی ‌چاپگر هستند و حال با ترکیب، اسکنر ها و چاپگر ها، ابزارهای خانگی بسیار قدرتمندی را طراحی کرده‌اند. امروزه خیلی کم پیش می‌آید که یک اسکنر مستقل را در بازار ببینید، زیرا داشتن یک اسکنر در کنار یک پرینتر خوب، می‌تواند نیازهای بیشتری از کاربران را رفع کند.

1) اسکنر حرفه‌ای Epson WorkForce ES-500

اگر اغلب گزارش‌های طولانی دارید، اسکن کردن تک به تک برگه‌ها می‌تواند بسیار سخت باشد، به همین دلیل بهتر است از یک اسکنر با منبع تغذیه ADF (منبع تغذیه خودکار اسکنر) تهیه کنید. این نوع اسکنر ها، توانایی اسکن بسیار سریع تری نسبت به مدل‌‌های معمولی را دارند و در عرض یک دقیقه می‌توانند بیش از 35 صفحه را ثبت کنند. اپسون با طراحی این اسکنر نشان داد که می‌توان بسیاری از کارهای خارج از خانه را نیز برای مدیریت بهتر به خانه آورد. از قابلیت‌‌های دیگر این اسکنر به، توانایی اسکن کردن پشت و رو همچنین وضوح 1200dpi آن اشاره کرد.

دلیل محبوبیت این مدل نیز، نسبت به اسکنر های دیگر بازار، قیمت مناسب و کیفیت بالای آن است و اگر به دنبال یک اسکنر معمولی با قابلیت اتصال یواس‌بی هستید، از این مدل می‌توان به عنوان یکی از بهترین اسکنر خانگی در سال ۲۰۲۱ نام برد.

2) اسکنر حرفه‌ای عکس Epson FastFoto FF-680W

اگر تعداد زیادی تصاویر قدیمی‌دارید و می‌خواهید به سرعت آنها را اسکن کنید، باید از اسکنر Epson FastFoto FF-680W استفاده کنید. این محصول با داشتن ظرفیت 36 تایی، امکان اسکن سریع تصاویر را به شما می‌دهد. کیفیت اسکن در این محصول متغیر و بین 300 تا 1200dpi قابل تنظیم است. هرچه کیفیت پایین تر باشد، سرعت اسکن نیز بیشتر است، پس قبل از اسکن تمامی‌ عکس‌ها بهتر است تنظیمات مناسب خود را بر روی آن اعمال کنید.

البته این موضوع را فراموش نکنید، این اسکنر توانایی اسکن اسناد و برگه‌‌ها را نیز دارد و از‌ اندازه‌های کوچکی مانند کارت ویزیت، تا برگه‌های A4 را به آسانی می‌تواند اسکن کند. حتی با وجود فناوری خاص در مدل‌‌های اپسون، اسکنر ها می‌توانند بخش‌‌های خرابه شده یا خم شده کاغذ یا تصاویر را نیز شناسایی کنند و عملیات اسکن را بهتر از قبل انجام دهند و این اسکنر دارای ظرفیت 100 تایی برای اسکن راحت‌تر اسناد است.

3) اسکنر کوچک و کاربردی Plustek ePhoto Z300

اگر به صورت حرفه‌ای نیازمند اسکنر نیستید و به دنبال بهترین اسکنر های خانگی هستید و همینطور به دکور میز کار خود نیز اهمیت می‌دهد، اسکنر Plustek ePhoto Z300 می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد. این اسکنر دارای ظرف قرارگیری اسناد و تصاویر نیست و باید برای اسکن کردن، آنها را به صورت دستی وارد دستگاه کنید. کار با این اسکنر بسیار ساده است و حتی نرم‌افزار ترمیم عکس‌‌های قدیمی‌آن نیز به خوبی کار می‌کند و اگر بخشی از یک عکس از دست رفته باشد، می‌تواند آن را تغییر دهد. متاسفانه حداکثر رزولوشن 600dpi برای کارها و عکاس‌های حرفه‌ای بسیار کم است، اما برای کارهای خانگی می‌تواند بسیار مناسب باشد.

طراحی خاص این اسکنر باعث شده است که امکان اسکن راحت تصاویر یا اسناد وجود داشته باشد، اما قابلیت‌‌های آن برای اسکن دسته جمعی و پشت و رو متاسفانه محدود است.

4) اسکنر فیلم Epson Perfection V600

فیلم‌ های قدیمی‌ و برخی از فیلم‌های آپاراتی متوسط نیازمند تجهیزات بسیار گران قیمتی برای اسکن و تبدیل هستند، اما شرکت اپسون این مشکل را نیز با معرفی یکی از محصولات جدید خود رفع کرده است. این اسکنر که از وضوح 6400dpi بهره می‌برد، می‌تواند تقریبا قالب‌‌ها و‌ اندازه‌ های متوسط فیلم را اسکن کند. از انواع نوارهای فیلم 35 میلیمتری گرفته تا اسلایدهای نصب شده، فرمت متوسط پانوراما و… را می‌تواند اسکن و تبدیل به فایل‌‌های دیجیتال نماید. با وجود فناوری ICE که درون این اسکنر قرار گرفته است، می‌توان گرد و غبار و خراشیدگی تصاویر را از روی نوارهای ویدیویی حذف کرد.

5) اسکنر حرفه‌ای Canon DR-F120

شرکت کانن یکی از تولیدکنندگان بزرگ اسکنر در جهان شناخته می‌شود که بهترین اسکنر های خانگی را تولید می‌کند. اسکنر Canon DR-F120 توانایی اسکن تصاویر و کتاب‌‌ها را با دو روش مختلف دارد. در بسیاری از موارد اسکن کتاب‌‌ها و همچنین برگه و هدایت آنها درون دستگاه می‌تواند بسیار سخت باشد، به همین دلیل داشتن یک اسکنر مناسب و حرفه‌ای امکان افزایش سرعت اسکن را به شما می‌دهد. این اسکنر دارای ظرفیت 50 برگه‌ای است و می‌تواند با داشتن وضوح 600dpi و چاپ دوبلکس (اسکن و چاپ همزمان)، 20 برگه در هر دقیقه را اسکن کند. این محصول برای کارهای نیمه حرفه‌ای بسیار مناسب است. متاسفانه این اسکنر درایور مخصوص سیستم عامل Mac را ندارد و تنها با سیستم عامل ویندوز سازگار است.

6) اسکنر Xerox XD-COMBO

اگر از کاربران سیستم عامل مک هستید و به بهترین اسکنر های خانگی نیاز دارید، Xerox XD-COMBO می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌‌های شما باشد. این اسکنر نیز مانند مدل‌‌های موجود در بازار دارای ظرفیت اسکن قابل قبولی است. توانایی اسکن 20 برگه در دقیقه و همچنین چاپ دو طرفه و حداکثر وضوح 600pi تنها برخی از ویژگی‌‌های این اسکنر است.

فناوری Visioneer Acuity باعث بهبود وضوح تصاویر خواهد شد و با وجود کنترل پنل آسان، امکان ایجاد پروفایل و تنظیمات اختصاصی در آن بسیار ساده است. همچنین اگر از سرویس‌های ابری مانند Dropbox، گوگل درایو یا مایکروسافت وان درایو استفاده می‌کنید، این اسکنر با داشتن قابلیت اتصال خودکار، توانایی آرشیو و ذخیره سازی داده‌های شما را بر روی سرویس‌‌های ابری دارد.

7) اسکنر کوچک و حرفه‌ای Canon DR-C225W II

اگر در محیط کار خود، فضای زیادی ندارید و از طرفی نیز، به بهترین اسکنر های خانگی نیاز دارید، محصول جدید شرکت کانن به شما این امکان را می‌دهد در یک محیط با فضای کم یک اسکنر بی سیم با قابلیت اسکن ۲۵ برگه در دقیقه را در اختیار داشته باشید. طراحی خاص و بسیار جذاب این اسکنر و همچنین نبود سیم باعث شده است که در محیط‌های خانگی این اسکنر از محبوبیت خاصی برخوردار باشد.

 

8) اسکنر حرفه‌ای Canon P-208II

اگر زیاد سفر میکنید و به اسکنر نیز احتیاج دارید، شرکت کانن این مشکل را نیز رفع کرده است. اسکنر Canon P-208II با داشتن طراحی بسیار خاص خود و همچنین ابعاد کم و فناوری اتصال وای فای می‌تواند در مسافرت نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این اسکنر به همین دلیل در لیست بهترین اسکنر های خانگی سال 2021 قرار گرفته است. این اسکنر دارای ظرفیت 10 برگی است و می‌توانید برای اسکن بهتر فایل‌های خود آن را برای کاربران دیگر نیز از طریق وای فای به اشتراک بگذارید. این اسکنر کوچک بوده و نباید انتظار اسکن تصاویر فوق العاده را از آن داشت، همچنین با وجود قابلیت‌‌های جدیدی که بر روی این اسکنر وجود دارد امکان کنترل اسکن تصاویر از طریق گوشی نیز فراهم شده است.

9) اسکنر حرفه‌ای Epson WorkForce ES-50

اگر به دنبال اسکن سریع و دقیق فایل‌‌های خود هستید و وزن و قابلیت جابه‌جایی اسکنر نیز برای شما اهمیت دارد می‌توانید از محصول ویژه شرکت اپسون استفاده کنید. این اسکنر با داشتن وزن بسیار کم خود و یو اس بی ، امکان استفاده از آن در هر جایی وجود دارد. متاسفانه این اسکنر دارای مخزن نیست و باید اسناد خود را دستی اسکن کنید. با وجود رزولوشن 600dpi این اسکنر برای کارهای روزمره بسیار مناسب است.

در هنگام خرید اسکنر به چه مواردی باید توجه کرد؟

اگر به دنبال خرید بهترین اسکنر خانگی برای خانه یا کسب و کار خود هستید یا به هر دلیلی در حال دورکاری هستید، استفاده از اسکنر ها می‌تواند بر اساس فاکتورهای مورد نظر شما کاملا متفاوت باشد. در این بخش از مقاله بهترین اسکنر های خانگی در سال ۲۰۲۱ و ویژگی‌‌هایی که باید در هنگام خرید یک اسکنر به آنها توجه کنید بررسی خواهیم کرد.

ظرفیت و مخزن اسکنر

اسکنر های بزرگ، دارای یک مخزن برای اسکن سریعتر، تصاویر یا اسناد هستند و اگر یک محیط کاری وسیع یا میز کار بزرگی دارید، می‌توانید از این نوع اسکنر ها استفاده کنید. ابعاد این اسکنر ها بر اساس ظرفیت آنها متفاوت است و نسبت به مدل‌‌های دیگر دارای وزن بیشتری هستند. همچنین اگر یک اسکنر با ظرفیت بالا را خریداری کرده‌اید حتما در نظر داشته باشید که این نوع اسکنر ها نیاز به یک منبع تغذیه مجزا با استفاده از برق شهری دارند.

کیفیت اسکن

 

کیفیت اسکن رابطه مستقیمی‌ بر قیمت اسکنر دارد. در مدل‌‌های حرفه‌ای رزولوشن اسکن بسیار زیاد است و به همان‌ اندازه نیز سرعت اسکن پایین خواهد بود. اگر به دنبال اسکن مدارک و اسناد هستید، میتوانید اسکنر هایی با دقت وضوح 600dpi را تهیه کنید، اما اگر به دنبال اسکن حرفه‌ای هستید، باید از محصولات حرفه‌ای تر و گران تر استفاده کنید.

نوع اتصال اسکنر

اسکنر ها با دو فناوری بی سیم و با سیم به انواع رایانه‌ها متصل می‌شوند. معمولا اسکنر های بی سیم دارای باتری داخلی هستند و اسکنر های با سیم، برق خود را از طریق کابل یو اس بی تامین می‌کنند. اگر از یک اسکنر به صورت گروه‌ای در یک محیط  استفاده می‌کنید، مدل‌‌های وای فای مشکلات شبکه کردن اسکنر ها را به صورت کامل از بین میبرد.

سخن پایانی

 

انتخاب یک اسکنر تنها به نوع کاربری شما مرتبط است و تمام فاکتورهای آن قابل تغییر است. خوشبختانه به دلیل وجود تنوع محصولات در این حوزه، می‌توانید بر اساس بودجه خود، بهترین اسکنر را خریداری کنید. قابلیت اتصال، کیفیت اسکن، توانایی چاپ و.. تنها برخی از ویژگی‌‌هایی است که باید در هنگام خرید بهترین اسکنر های خانگی به آنها دقت کنید.

 

 

اگر از کاربران سیستم عامل مک هستید و به بهترین اسکنر های خانگی نیاز دارید، Xerox XD-COMBO می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌‌های شما باشد. این اسکنر نیز مانند مدل‌‌های موجود در بازار دارای ظرفیت اسکن قابل قبولی است. توانایی اسکن 20 برگه در دقیقه و همچنین چاپ دو طرفه و حداکثر وضوح 600pi تنها برخی از ویژگی‌‌های این اسکنر است.

فناوری Visioneer Acuity باعث بهبود وضوح تصاویر خواهد شد و با وجود کنترل پنل آسان، امکان ایجاد پروفایل و تنظیمات اختصاصی در آن بسیار ساده است. همچنین اگر از سرویس‌های ابری مانند Dropbox، گوگل درایو یا مایکروسافت وان درایو استفاده می‌کنید، این اسکنر با داشتن قابلیت اتصال خودکار، توانایی آرشیو و ذخیره سازی داده‌های شما را بر روی سرویس‌‌های ابری دارد.

7) اسکنر کوچک و حرفه‌ای Canon DR-C225W II

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

در دنیای مدرن امروزی با پیشرفت تکنولوژی و ورود لوازم‌خانگی هوشمند، رفاه بیشتری برای افراد فراهم شده است. هرچقدر که ما به دنبال زندگی راحت‌تری باشیم، نقش وسایل منزل در تعیین سبک زندگی‌مان بیشتر خودنمایی می‌کند، در این میان تأثیر لوازم‌خانگی برقی بر زندگی امروز نیز به‌عنوان ضروری‌ترین وسایل در منزل ما قابل‌چشم‌پوشی نیست که البته بروز کوچک‌ترین خرابی و اختلال در عملکردشان می‌تواند روتین معمول زندگی ما را تحت تأثیر قرار دهد، در واقع عدم دسترسی به لوازم پرکاربرد خانگی می‌تواند دردسرهای بسیاری برای ما به بار آورد. بیایید کمی با هم صادق باشیم، در چنین شرایطی باتوجه‌به اوضاع اقتصادی موجود و رشد روزافزون قیمت‌ها، منطقی ترین و بهترین راهکار برای رفع خرابی، تعمیر لوازم‌خانگی برقی هست نه جایگزین کردن آن.

در نتیجه وجود تعمیرگاه معتبر در زمینه تعمیرات لوازم‌خانگی یکی از نیازهای امروز ماست و بهترین راه برای تعمیر اساسی و تخصصی این‌گونه دستگاه‌ها، استفاده از خدمات تعمیرگاه‌های مجاز و معتبر می‌باشد تا تکنسین و سرویس‌کار در منزل یا محل موردنظر شما حضور یافته و دیگر نیازی به انتقال دستگاه‌ها نباشد. حال اینکه، چطور باید یک تعمیرکار مجرب و قابل‌اطمینان پیدا کنیم؟

شرکت تک لند، به‌عنوان یکی از مجموعه‌های پیشرو و متخصص، از آغاز فعالیت خود تاکنون همواره در تلاش بوده است خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس لوازم‌خانگی را در بالاترین سطح کیفی به شما دوستان عزیز ارائه دهد.

در این مطلب با ما همراه باشید تا راجع به خدمات و ویژگی‌های شرکت تک لند صحبت کنیم. اگر شما هم به دنبال یافتن یک تعمیرگاه معتبر هستید این مطلب را از دست ندهید.

چرا تک لند؟؟
بهره‌مندی از خدمات بهینه تک لند با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات تعمیر و سرویس لوازم‌خانگی با حضور متخصصین و تعمیرکاران مجرب، یک تجربه لذت‌بخش برای شما خواهد بود. تنها با یک‌بار تجربه و مشاهده تفاوت در نوع خدمات‌رسانی و سرویس‌دهی، سرعت عمل و دقت تکنسین‌های تک لند با سایر مراکز، بدون شک شما هم در صورت نیاز به تعمیرکار اولین موردی که به ذهنتان خواهد آمد، تماس با شرکت تک لند است. کارشناسان ما با درنظرگرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و موقعیت مکانی شما، بهترین تعمیرکار واجد شرایط را برای شما اعزام خواهند نمود.

مزایای خدمات بهینه تک لند عبارتست از:
ارائه خدمات 24 ساعته و به‌صورت شبانه‌روزی
بهره‌مندی از کارشناسان و متخصصین حرفه‌ای و آموزش‌دیده
به‌کارگیری مدرن‌ترین تجهیزات و ابزارهای موردنیاز
شفاف‌سازی هزینه‌ها و ارائه خدمات با قیمت مناسب و ارزان
ارائه ضمانت‌نامه کتبی (180روزه) خدمات پس از اتمام کار
تعمیر انواع لوازم‌خانگی برقی اعم از ایرانی و خارجی از برندهای مطرح
استفاده از قطعات اورجینال و اصل برند دستگاه شما در هنگام تعویض قطعات
دسترسی به تعمیرکاران متخصص و حرفه‌ای در محل و منزل شما در حداقل زمان ممکن
شرکت تک لند هنگام ارائه خدمات با هدف صرفه‌جویی در هزینه‌های مشتریان خود ابتدا نسبت به تعمیر قطعات خراب اقدام نموده و تنها در صورت ضرورت، قطعات جدید را جایگزین می‌نمایند.
خدمات ویژه تک لند در محل
تک لند به‌عنوان اولین و تنها مرکز تخصصی تعمیرات لوازم‌خانگی در غرب، شمال و جنوب غرب شهر تهران به شمار می‌رود.

تعمیرات لوازم‌خانگی در شرکت تک لند به‌صورت تخصصی در منزل یا محل موردنظر شما بدون نیاز به جابه‌جایی دستگاه صورت می‌پذیرد، این امر نه‌تنها موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌گردد، بلکه دستگاه شما را از خطرات ناشی از جابه‌جایی حفظ می‌نماید.

برای ما فرقی ندارد برند محصول شما چیست، دارای گارانتی می‌باشد یا خیر، ما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات آن را در تک لند با ارزان‌ترین قیمت برای شما به انجام می‌رسانیم. سرویس و تعمیر کلیه لوازم‌خانگی برقی از برندهای نظیر سامسونگ، ال جی، هیمالیا، امرسان، توشیبا، بوش و ... همراه با قطعات اورجینال و ارائه ضمانت‌نامه در تک لند توسط متخصصین مجرب به‌راحتی امکان‌پذیر است.

تکنسین‌های مجرب تک لند با سال‌ها تجربه برای تعمیر لوازم‌خانگی برقی شما در محل، ابتدا تمامی جوانب را با دقت بسیار بررسی نموده تا با اطمینان کامل مشکل را شناسایی و با استفاده از قطعات اصل و اورجینال به تعمیر آن اقدام نمایند.

خدمات ما در تک لند شامل موارد زیر است:
تعمیر یخچال فریزر
تعمیر یخچال فریزر ساید
تعمیر ماشین لباس‌شویی ( برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی به آدرس https://techlandservice.com/washing-machine-repair مراجعه کننید.)
تعمیر ماشین ظرفشویی
تعمیر کولرگازی
تعمیر اجاق‌گاز
تعمیر هود و هواکش
تعمیر ماکروویو
تعمیر جاروبرقی
و خدمات دیگری نظیر تعمیر آبمیوه‌گیری، چرخ گوشت، اسپرسوساز، بخارشو و ...
ثبت سفارش در تک لند
درخواست تعمیر آنلاین از سایت تک لند به نشانی اینترنتی www.techlandservice.com بدون دردسر و بسیار راحت است؛ مشخصات خود را شامل نام و نام خانوادگی، آدرس و تلفن را وارد نموده، نوع دستگاه و خدمت موردنیاز را مشخص کنید. پس از ثبت درخواست شما کارشناسان ما دراسرع‌وقت رسیدگی خواهند کرد.

همچنین می‌توانید از طریق شماره تماس 44732548-021، جهت تعمیرات لوازم‌خانگی خود اقدام نمایید.

در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر جای تهران بزرگ که هستید، در صورت نیاز، تعمیرکاران ما دراسرع‌وقت به محل موردنظر شما حاضر می‌شوند.

پشتیبانی آنلاین تک لند راهیست که می‌توانید به‌وسیله آن، از راهکارهای کارشناسان ما استفاده کنید و حتی‌الامکان مشکلات دستگاهتان را خودتان برطرف کنید. پشتیبانی 24 ساعته تک لند هم، به شما این امکان را می‌دهد که اگر در هر ساعتی از شبانه‌روز، با مشکلی مواجه شدید، تیم تک لند شما را راهنمایی کند.

شما عزیزان می‌توانید جهت دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان در زمینه تعمیرات لوازم‌خانگی خود از طریق شماره‌تلفن 46055183-021 با کارشناسان حرفه‌ای ما در تک لند تماس حاصل نموده و از راهکارهای ایده‌آل آنها بهره‌مند شوید.

منبع: http://www.akharinnews.com/akharinkhabar/item/154845-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AA%DA%A9-%D9%84%D9%86%D8%AF-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86.html

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید هدفون و هدست یک ویجت کاربردی بسیار پرطرفداری که اخیرا مورد توجه کاربران قرار گرفته و همین امر سبب گشته تنوع تولیدات این دسته از محصولات بسیار قوت گیرد و شرکت های تولیدی این محصولات تونع بسیاری را در محصولات خود اعمال نمایند ما در این مقاله قصد داریم در مورد این کالا و قیمت و انواع موجود آن در بازارهای اینترنتی با شما صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

انواع هدفون‌ بی سیم

قبل از این که بخواهید با نکات مهم خرید هدفون بی سیم آشنا شوید، بهتر است انواع آن را به خوبی بشناسید تا بتوانید مدلی متناسب با نوع نیاز خود را انتخاب کنید. هدفون‌ها را می‌توان از نظر نوع نیاز کاربر، نوع‌ قرارگیری بر روی گوش، تولید کننده صدا، رنج فرکانس، امپدانس و موارد دیگر در دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی کرد. تمامی این موارد می‌توانند نقش مهمی در خرید هدفون وایرلس داشته باشند.

هدفون‌ها از نظر نوع اتصال در دو نوع بیسیم و با سیم تقسیم‌بندی می شوند. هر دو آن‌ها برای اتصال به انواع دستگاه‌ها کاربردی هستند اما در صورتی که با وجود سیم‌ها و گره خوردن مدام آن‌ها مشکل دارید، خرید هدفون بیسیم می‌تواند انتخاب بهتری برای شما باشد. هدفون‌های بیسیم معمولا از فناوری وایرلس بلوتوث استفاده می‌کنند.

نکات مهم برای خرید هدفون بی سیم

امروزه برندها بسیار زیادی در سراسر دنیا، انواع مدل‌های هدفون‌های بی سیم را تولید می‌کنند. اما تمامی محصولاتی که در بازار یافت می شوند، اورجینال نیستند و یا در زمان تولید آن‌ها، از مواد اولیه مناسبی استفاده نشده است.

به همین دلیل، در زمان خرید هدفون بی سیم نباید بگذارید زیبایی هدفون‌ها شما را گول بزنند و باید موارد مختلفی را بررسی کنید تا بتوانید مدلی را خریداری کنید که بتواند تا سال‌ها با بهترین کیفیت ممکن کار کند. در ادامه مواردی را که در زمان خرید این نوع از هدفون‌ها باید بررسی کنید را بررسی می‌کنیم.

نوع اتصال هدفون وایرلس به سیستم

هدفون‌های بیسیم می‌توانند با استفاده از بلوتوث، NFC و وایرلس به هر سیستم که کاربر بخواهد وصل شود. مطمئنا در میان این روش‌های اتصال، بلوتوث آسان‌ترین است، زیرا امروزه علاوه بر گوشی‌های هوشمند، تقریبا تمامی گجت‌های دیجیتالی مانند اسپیکرها، ساعت‌های هوشمند و … می‌توانند به خوبی از بلوتوث پشتیبانی کنند به طوری که در دستگاه‌های جدید، کمتر از 3 ثانیه طول می‌کشد تا هدفون با دستگاه مورد نظر شما هماهنگ شود. همچنین در صورتی که فاصله‌ای در میان فرستنده و گیرنده نباشد، هدفون‌های بلوتوثی می‌توانند تا 12 متر و یا بیشتر نیز کار کنند. (چون 99 درصد هدفون های وایرلس بازار از نوع هدفون بلوتوثی هستند از این به بعد از هدفون بلوتوثی به جای هدفون بی سیم استفاده می کنیم)

کیفیت صدا

یکی دیگر از موارد بسیار مهم که در زمان خرید هدفون بی سیم باید آن را بررسی کنید، کیفیت صدای هدفون است. کیفیت صدایی که در هدفون‌های بیسیم تجربه می‌کنید، به Audio codec هدفون بستگی دارد. کدک در واقع یک ساختار نرم افزاری است که صدا را روی یک دستگاه، رمزگذاری می‌کند و روی دستگاه دیگر، رمزگشایی می‌شود. به همین دلیل، هم سیستم پخش کننده موسیقی و هم هدفون بلوتوث، باید بتواند به خوبی از این کدک‌ها پشتیبانی کند تا کیفیت اصلی و خالص موزیک را ارسال و دریافت کنند. برخی از کدک‌های مشهور و پر استفاده هدفون‌ها، به شرح زیر هستند.

SBC

aptX

aptX HD

AAC

عمر باتری

نکته بعدی که در زمان خرید هدفون بلوتوث باید به آن توجه داشته باشید، عمر باتری هدفون است. تمامی هدفون‌های بی سیم دارای یک باتری قابل شارژ هستند. مطمئنا هر چقدر که این نوع از هدفون‌ها، بزرگ‌تر و حجیم‌تر باشند، فضای بیشتری برای باتری دارند.

عمر باتری‌ در انواع هدفون‌ها، می‌تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، هدفون‌های دور گوشی و یا گیمینگ، می‌توانند تا 30 ساعت هم دوام بیاورند و صدا را با بالاترین کیفیت پخش کنند. البته این نکته را هم باید در نظر داشته باشید میزان عمر باتری که شرکت‌های سازنده برای آن درج می‌کنند، در شرایط بهینه و خاص می‌باشد و در دنیای واقعی، معمولا کارایی کمتری دارند.

اندازه و فریم هدفون بلوتوثی

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند در زمان خرید هدفون بلوتوثی تاثیرگذار باشد، اندازه و فریم هدفون بلوتوث است. هدفون‌ها از این نظر، در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند کاربرد متفاوتی داشته باشند. به همین دلیل به اندازه آن نیز باید دقت داشته باشید تا اندازه آن‌ها به قدری باشد که گوش شما را اذیت نکند و یا در زمان ورزش کردن، از روی گوش شما نیافتد.

در این زمینه باید ارگونومی هدفون بی سیم را در نظر داشته باشید زیرا اگر هدفون راحت نباشد، حتی موزیک هم لذت زیادی برای شما نخواهد داشت. بسیاری از برندهای معتبر تولید کننده هدفون‌های بیسیم، روی ارگونومی و راحتی هدفون بسیار کار می‌کنند و آن‌ها را مطابق با فرم گوش‌ها طراحی می‌کنند. از بهترین برندهای تولید کنند هدفون‌های بلوتوث، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

سونی

سامسونگ

JBL

Bose

Sennheiser

البته قیمت محصولات برند با توجه به شرایط دلاری فعلی شاید برای اکثر افراد جامعه بالاتر از سقف بودجه در نظر گرفته شده برای خرید هدفون بلوتوث باشد و در این موارد از برندهای میان رده و معتبر مدل مدنظر را انتخاب کرد.

تکنوسان، بهترین گزینه برای خرید هدفون بی سیم

هدفون‌های بی سیم از گذشته هواداران خاص خود را داشته است و این روزها نیز با توجه به حذف جک‌های 3.5 میلی‌متری از گوشی‌های روز دنیا، محبوبیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده‌اند. با استفاده از این هدفون‌ها، دیگر نگران گره خوردن و یا پاره شدن سیم‌ها نباشید و به راحتی‌ با روشن کردن آن، در کمترین زمان ممکن هدفون بلوتوث را با گوشی و یا دیگر گجت‌های دیجیتال همگام کنید و موزیک یا محتوای صوتی مورد علاقه خود را گوش کنید.

اگر قصد خرید انواع هدفون‌های وایرلس را دارید، در همین صفحه می توانید مدل مورد نظر خود را به سبد خرید افزوده و سفارش دهید. تمامی محصولات موجود در مجموعه تکنوسان از برندهای معتبر یا با توجه به قیمت کالا ارزنده هستند، به همین دلیل، ارزش خرید آن‌ها را تضمین می‌کنیم تا مشتریان بتوانند تجربه‌ای بی نظیر از خرید آنلاین داشته باشند.‌

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

همانطور که میدانید استان اصفهان یکی از قطب های حال حاضر سنگبری در کشور می باشد. در شهرک صنعتی محمود آباد که بزرگترین شهرک صنعتی این استان می باشد حدوداً ۷۵۰ واحد سنگبری وجود دارد. اما این سنگ بری ها احتیاج به لوازم جهت فراوری و تهیه انواع تایل و اسلب دارند.ما در کارخانه سایش سنگ به صورت کامل از کلیه لوازم و دستگاه های سنگ بری در اختیار شما قرار می دهیم. این لوازم عبارتند از:

  • آمین
  • رزین و اپوکسی
  • لقمه سنگ ساب ها در انواع مختلف
  • آروزیل

و دیگر محصولات لازم در صنایع سنگبری که در مقالات قبلی به آن ها اشاره کردیم. با توجه به تراکم سنگبریها در این شهرک، ما و همکاران ما در کارخانه سایش سنگ می توانیم کلیه این سنگ بری ها و علاوه بر آن ها دیگر سنگ بری ها در سراسر کشور را تامین کنیم. تا در جهت توسعه صنعت سنگ بری سریع تر گام برداریم.ما در ادامه می خواهیم به یک سری از سوالات شما درباره کارخانه و فروشگاه سایش سنگ پاسخ دهیم.این سوالات عبارت اند از:

  • هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟
  • چه محصولاتی در این فروشگاه وجود دارند؟

هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟

قبل از آن که جواب سوال شما را بدهیم، به تاریخچه کارخانه خواهیم پرداخت. کارخانه سایش سنگ از سال 1392 کار خود را شروع کرده است. در زمینه ارائه لوازم مصرفی سنگ بری ها نیز جزء با سابقه ترین ها و با تجربه ترین هاست. هدف از ایجاد این کارخانه ارائه قطعات و لوازم مورد استفاده در سنگ بری ها برای فراوری سنگ ها در انواع مختلف می باشد.  

چه محصولاتی در کارخانه سایش سنگ وجود دارند؟

کارخانه ما با نام سایش سنگ در زمینه ارائه محصولات با کیفیت به مشتری سابقه درخشانی دارد.اکنون میخواهیم این محصولات را با هم بررسی کنیم.

  • لقمه سنگ ساب ها

اصلی ترین محصول کارخانه سایش سنگ لقمه سنگ ها می باشند. در زمینه لقمه سنگ ساب ها ، فروشگاه سایش سنگ خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. تنوع لقمه سنگ ساب ها در این کارخانه بسیار زیاد می باشد. به طوری که با هر قیمت و هر درجه کیفیتی که بخواهید به شما این محصولات را ارائه میکنیم.ما در حال حاضر 3 برند لقمه سنگ ساب را در این کارخانه در اختیار داریم.این سه برند عبارت اند از:

البته لازم به ذکر است که یک نوع لقمه سنگ ساب گرانیتی نیز در ماه آینده پس از انجام آزمایشات لازم بر روی آن به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ماستیک ها:

پس از سنگ ساب ها به سراغ ماستیک ها می رویم که دومین محصول محبوب کارخانه سایش سنگ پس از سنگ ساب ها می باشند. در زمینه ماستیک ها نیز کارخانه ما فعال می باشد. ماستیک های تولیدی کارخانه ما بسیار با کیفت و با دوام می باشند. به گونه ای که :

  • تغییر رنگ نمی دهند
  • چسبندگی بسیار بالایی دارند
  • دوام و عمر طولانی دارند

برند های ماستیک موجود را در طی چند روز آینده به شما معرفی خواهیم کرد.  

  • اروزیل ها:

در کارخانه سایش سنگ اروزیل های بسیار با کیفیت موجود هستند. اروزیل ها در انواع و برند های مختلفی به مشتریان گرامی ارائه می گردد.

سایر محصولات

در کارخانه ما محصولات دیگری مانند:

  • کربنات
  • استایرن
  • آمین ها

نیز به شما ارائه می گردد.در مورد هر یک در بخش مقالات توضیحات بسیاری را به شما ارائه کردیم.  

نحوه ارائه خدمات:

در کارخانه سایش سنگ مهم ترین بخش نحوه ارائه خدمات به مشتری های ما می باشد. ما به دو صورت نقدی و اقساطی با مشتریان گرامی توافق می کنیم. اما در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش با توجه به محصول خریداری شده مدتی برای آن تایین می شود. اگر طی این مدت برای محصول خریداری شده اتفاقی بیافتد مشاورین کارخانه ما شما را راهنمایی می کند.

چگونه می توانید محصولات موجود را از کارخانه سایش سنگ تهیه کنید؟

شما می توانید با استفاده از دو روش زیر اقدام به خرید محصولات ما از سایت سایش سنگ کنید:

  1. شما می توانید با افزودن این محصول به سبد خرید و تعیین مقدار مورد نیاز خود محصول را به صورت کاملا الکترونیکی و غیر حضوری فقط با چند کلیک، خریداری کنید.
  2. روش دوم این است که شما می توانید با شماره های تلفن داده شده در بخش بالایی سایت تماس بگیرید و این محصول را تهیه نمایید.

 

سخن پایانی:

در این مقاله سعی کردیم شما را با محصولات و نحوه خرید از فروشگاه و وبسایت خودمان آشنا کنیم. در مقالات بعدی به صورت تخصصی تر به هر کدام می پردازیم. تا شما با ابزار آلات سنگ بری آشنا شوید. برای راهنمایی و مشاوره با مشاورین و متخصصین ما در کارخانه تماس بگیرید. همچنین ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا از آخرین اخبار سایت مطلع شوید.

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

فروش ضایعات

خرید و فروش ضایعات امروزه به صنعت بزرگی با سودهای چندصد میلیونی بدل شده است که افراد زیادی را به سمت و سوی خود کشانده است. ضایعات آنلاین با ایجاد بستری برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات، این ضایعات را با قیمتی منصفانه و از سرتاسر ایران در اختیارتان قرار می دهد. به دلیل ارزش بالای این ضایعات فلزی و غیرفلزی و بازار رقابتی این صنعت می بایست قبل از ورود به آن از پیچ و خم و البته سودی که این راه برای تان به همراه دارد آگاه شوید. بنابراین اگر قصد خرید و فروش ضایعات را دارید در این مقاله همراه ماه باشید.   ضایعات آنلاین بورس خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی در این مطلب درباره‌ی
  1. ضایعات فلزی
  2. ضایعات غیرفلزی
  3. بازیافت ضایعات فلزی
  4. بازیافت ضایعات غیرفلزی
  5. خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر
  6. ضایعات آنلاین

می خوانیم.

ضایعات فلزی

ضایعات این دسته همگی محصولات فلزی هستند که عمر مفیدشان تمام شده و یا محصولات فلزی غیراستانداری هستند که در کارخانه ها این قطعات را کنار می گذارند. ضایعات فلزی ارزشمندی که در بازار معامله ی آن ها مرسوم است شامل:

  • خرید ضایعات آهن
  • ضایعات چدن
  • ضایعات مس
  • ضایعات آلومینیوم
  • ضایعات روی
  • ضایعات فولاد
  • ضایعات قطعات موبایل
  • ضایعات تنگستن
  • ضایعات سرب

ضایعات غیرفلزی

خرید و فروش ضایعات غیرفلزی که به طور معمول صورت می گیرد را می توان محدود به قطعات زیر کرد:

  • ضایعات پلاستیکی
  • ضایعات لاستیک
  • ضایعات پلی استر
  • نان خشک
  • خرده شیشه
  • کاغذ و کارتن
  • و...

ضایعات غیرفلزی

بازیافت ضایعات فلزی

پس از جمع‌آوری ضایعات از مکان های معتبر خرید و فروش ضایعات، این محصولات را به کارخانه های بازیافت فرستاده و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مخصوص بازیافت می شود. به طور معمول ضایعات فلزی را پس از تفکیک، خرد کرده و در کوره ی مخصوص به همان فلز ریخته و ذوب می کنند. از این پس مراحل تصفیه ی این فلزات را بسته به نوع آن فلز انجام می دهند. بازیافت فلزات در بسیاری از کشورهای دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که می توان با صرف هزینه و انرژی کمتری به نسبت استخراج، فلزی با خواص فلز استخراج شده به دست آورد. بازیافت ضایعات فلزی در کشورمان، ایران نیز از توجه بالایی برخوردار است و با توجه به سود چندصد میلیونی که این کار دارد، چشم انداز روشنی برای آن تصور می شود.

بازیافت ضایعات غیرفلزی

بر خلاف ضایعات غیرفلزی، این بخش آن گونه که باید به آن توجه نمی شود. با این وجود بازیافت و خرید و فروش ضایعات غیرفلزی علاوه بر حفظ محیط زیست، پاک سازی محیط شهری از زباله و اشتغال زایی از سود خوبی برخوردار است. قیمت اکثر این قطعات بر اساس وزن محاسبه می شوند و با توجه به ساخت، تولید و مصرف روزافزون محصولات غیرفلزی، می توان ضایعات غیرفلزی با وزن بالا یافت و از این راه سود زیادی به دست آورد.

خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر

می توان گفت که بهتر است قبل از ورود به بازار بازیافت، خرید و فروش ضایعات را انجام دهید، تا توانایی خود را در این کار محک بزنید. اغلب افراد در شروع کار در ضایعات با مشکل خرید ضایعات روبرو هستند. این ضایعات را باید بتوان از جایی مطمئن و البته با سود خوب خریداری کرد. بد نیست که با مراجعه به کارخانه ها و یا ضایعاتی هایی که خرید ضایعات انجام می دهند از بازار هر محصول و نیاز هر کدام مطلع شوید. پس از آن که از قیمت، نیاز و توانایی خرید و فروش ضایعات مورد نظرتان آگاه شدید زمان خرید تجهیزات و ماشین آلات مربوط به ضایعات تان است. مثلاً دستگاه پرس یکی از نیازهای اولیه ی این شغل است که می بایست آن را تهیه کنید. انبار کردن این قطعات نیز مشکلی است که باید آن را در نظر بگیرید. مکان انبار باید خارج از شهر باشد. پس از آن باید به فکر فروش ضایعات به کارخانه های مربوطه باشید.   ضایعات آنلاین خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی

ضایعات آنلاین

یکی از بهترین راه ها برای تبادل ضایعات استفاده از سایت هایی است که با ثبت آگهی و اعلام قیمت های استثنایی، بازار رقابتی داغی را در این عرصه ایجاد کرده اند. با این روش علاوه بر آن که کارتان با سرعت بیشتری انجام می شود، می توانید محصولی با قیمت مناسب تهیه کنید. حمل و نقل ضایعات نیز راحت تر صورت می گیرد و همچنین از قیمت های ضایعات نیز مطلع می شوید. ضایعات آنلاین با ایجاد چنین فضایی و با درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات پلی است میان بهترین خریدار و فروشنده ی این ضایعات. خرید و فروش ضایعات شغلی است با بازار رقابتی تنگاتنگ اما اگر بتوانید در این حیطه خود را نشان دهید سود بسیار خوبی کسب می کنید. بسیاری از کارخانه داران و غول های مربوط به صنعت بازیافت کار خود را با خرید ضایعات نان خشک و پلاستیک شروع کرده اند اما امروز سودهای چندصد میلیونی در ماه بخش کمی از درآمد این افراد است. برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش خود به ضایعات آنلاین مراجعه نمایید. ضمناً صفحه ی اینستاگرام ضایعات آنلاین با بروزترین اخبار حوزه ی ضایعات فلزی و غیرفلزی در خدمت شما عزیزان است.

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

زبان دوم به زبانی غیر از زبان مادری اطلاق می‌شود. زبانی که فرد پس از فراگیری زبان اول و در مراحل بعدی زندگی در جوامعی مانند مدرسه، محیط کار و یا در نتیجه سکونت در محیطی که به آن زبان سخن می‌گویند می‌آموزد. این‌‌که یک فرد در زبان دوم به چه مهارتی دست یابد به عوامل متعددی بستگی دارد. در مورد کودکانی که از ابتدای کودکی به کشور دیگری مهاجرت کرده‌اند گاهی تسلط به زبان دوم بسیار نزدیک به زبان اول می‌شود و حتی در موارد نادری دیده شده است که زبان مادری این کودکان دستخوش فراموشی گردیده و زبان دوم غالب شده است.

روش های یادگیری سریع زبان انگلیسی

برای آشنا شدن با بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی حتما این مطلب را مطالعه کنید.

  1. استفاده از تکنیک‌های سرگرم کننده: مانند خواندن مطالب کمدی، کتاب‌هایی را که قبلاً خوانده اید دوباره بخوانید،  روزنامه بخوانید، فیلم تماشا کنید، بازی‌های MMO را انجام دهید، عضویت در شبکه‌های آنلاین pen-pal، دوستی برای تمرین زبان انگلیسی پیدا کنید یا با موزیک‌های زبان اصلی بخوانید.
  2. مطالعه جدی: یک دوره زبان انگلیسی شرکت کنید مانند دوره آنلاین که برخی از این دوره‌ها هزینه و بعضی دیگر رایگان هستند. آن‌هایی که هزینه دارند ممکن است از نمونه‌های رایگان بهتر باشند، اما نه در تمام موارد یا دوره‌ای را در یک موسسه بگذرانید.

فواید یادگیری زبان انگلیسی

  1. افزایش اعتماد به نفس: اعتماد به نفس همیشه مهارت های جدیدی را در افراد افزایش می دهد. یادگیری زبان خارجی هم از این قاعده مستثنا نیست و علاوه بر این که اعتماد به نفس را بالا می برد و باعث می شود احساس درونی بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.
  2. احتمال قبولی در دانشگاه: مطالعات در سال 2011 نشان می دهد دانش آموزانی که زبان می خوانند ، معمولاً احتمال بیشتری برای قبول شدن در دانشگاه دارند و می توانند به تست های مربوط به زبان خارجی پاسخ بهتری بدهند، حتی در دانشگاه های خارج از کشور. برای ادامه تحصیل در خارج بهتر است از طریق موسسات مهاجرتی اقدام نمایید.

روش های یادگیری سریع زبان آلمانی

به چند روش میتوانید زبان آلمانی را سریعتر یاد بگیرید‌:

  1. استفاده ازویدئوهای آموزشی زبان آلمانی: عزیزانی که تازه شروع به یادگیری زبان آلمانی کرده‌اند می توانم با دیدن این فیلم های آموزشی با استادانnative و با تجربه از زبان آلمانی لذت ببرند.
  2. شرکت در کلاس های آنلاین آلمانی: بسیاری از افرادهستندکه با شرکت در کلاس و انجام تکالیف و پرسش و پاسخ می توانند یاد بگیرند.کلاس های آنلاین هم به صورت خصوصی و هم به صورت گروهی تشکیل می شود و شما عزیزان میتوانید با ثبت نام در کلاسها این زبان را به آسانی یاد بگیرید. شما می توانید با شرکت در این نوع کلاس ها سطح و کیفیت خودتان را افزایش دهید.
  3. یکی دیگر از راه حل های یادگیری سریع و بهتر زبان آلمانی گوش دادن به موسیقی های مختلف است که کمک بسیاری به شما میکند. خاصیت موسیقی در ذهن ماندن آن می باشد.آهنگ ها و ترانه ها در افکار آدمی نفوذ میکند و بارها در ذهن دوره میشود و با لهجه های مختلف و عبارت ها و واژگان زیادی آشنا میشوید!

فواید یادگیری زبان آلمانی

  1. یک اینترنت تماماً جدید خواهید یافت: وبلاگ شخصی دارید که مخاطب ندارد؟ شاید باید به علاوه‌ی زبان خود، نوشتن به زبان آلمانی را هم در نظر بگیرید. آلمانی‌ها حضوری غالب در اینترنت دارند. قبلاً دامنه‌ی کشوری درجه اول آلمان یعنی.de پس از .com رتبه‌ی دوم را داشت.
  2. می‌توانید در آلمان به ازای ۰٫۰۰ دلار به دانشگاه بروید: در آلمان، شهریه‌ی تحصیل در اغلب دانشگاه‌ها رایگان است. برخی از مؤسسات ترمی حدود ۵۰۰ یورو هزینه دریافت می‌کنند و هیچ قربانی هم در کیفیتی که همراهش می‌آید وجود ندارد. خیلی از دانشگاه‌های آلمان در رده‌ی ۱۰۰ دانشگاه برتر دنیا هستند.

یادگیری سریع زبان ترکی استانبولی

به چند روش میتوانید زبان ترکی را سریعتر یاد بگیرید‌:

  1. ذهن خود را برای یادگیری زبان ترکی آماده کنید: اولین قدمی که برای یادگیری زبان باید بدانید این است که شرایط ذهنی خود را برای یادگیری زبان ترکی استانبولی اماده کنید. اما این کار را باید به چه صورت انجام دهید. باید هنگام یادگیری زبان ترکی ذهن خود را از هر کار و مشغله دیگری که دارید خلاص کنید و فقط به این فکر کنید که چطور می توانید این زبان را یاد بگیرید.
  2. دایره لغات ترکی خود را گسترش دهید: قدم دومی که در روش های یادگیری سریع زبان ترکی استانبولی باید از آن استفاده کنید این است که دایره لغات ترکی خود را گسترش دهید و تلفظ آنها را به درستی بیان کنید. این کار باعث می شود که در هنگام جمله سازی و یا صحبت کردن با دیگران جملات را راحت تر بیان کنید که برای طرف مقابل قابل فهم باشد.

فواید یادگیری زبان ترکی استانبولی

  1. ایجاد فرصت های شغلی: فرصت های شغلی بینظیری در زمینه هایی از قبیل، انرژی، امنیت سایبری، فناوری اطلاعات، هتلداری، امورمالی و حسابداری، قانون تجارت و دولت وجود دارد. با پیگیری آموزش زبان ترکی و یادگیری آن می توانید فرصت های شغلی بی نظیری برای خود خلق کنید.
  2. امکان تحصیل در کشور ترکیه و بهره مندی از بورسیه های مختلف دانشگاهی و دولتی.

 

  • محمد سلحشوری