دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

زبان دوم به زبانی غیر از زبان مادری اطلاق می‌شود. زبانی که فرد پس از فراگیری زبان اول و در مراحل بعدی زندگی در جوامعی مانند مدرسه، محیط کار و یا در نتیجه سکونت در محیطی که به آن زبان سخن می‌گویند می‌آموزد. این‌‌که یک فرد در زبان دوم به چه مهارتی دست یابد به عوامل متعددی بستگی دارد. در مورد کودکانی که از ابتدای کودکی به کشور دیگری مهاجرت کرده‌اند گاهی تسلط به زبان دوم بسیار نزدیک به زبان اول می‌شود و حتی در موارد نادری دیده شده است که زبان مادری این کودکان دستخوش فراموشی گردیده و زبان دوم غالب شده است.

روش های یادگیری سریع زبان انگلیسی

برای آشنا شدن با بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی حتما این مطلب را مطالعه کنید.

  1. استفاده از تکنیک‌های سرگرم کننده: مانند خواندن مطالب کمدی، کتاب‌هایی را که قبلاً خوانده اید دوباره بخوانید،  روزنامه بخوانید، فیلم تماشا کنید، بازی‌های MMO را انجام دهید، عضویت در شبکه‌های آنلاین pen-pal، دوستی برای تمرین زبان انگلیسی پیدا کنید یا با موزیک‌های زبان اصلی بخوانید.
  2. مطالعه جدی: یک دوره زبان انگلیسی شرکت کنید مانند دوره آنلاین که برخی از این دوره‌ها هزینه و بعضی دیگر رایگان هستند. آن‌هایی که هزینه دارند ممکن است از نمونه‌های رایگان بهتر باشند، اما نه در تمام موارد یا دوره‌ای را در یک موسسه بگذرانید.

فواید یادگیری زبان انگلیسی

  1. افزایش اعتماد به نفس: اعتماد به نفس همیشه مهارت های جدیدی را در افراد افزایش می دهد. یادگیری زبان خارجی هم از این قاعده مستثنا نیست و علاوه بر این که اعتماد به نفس را بالا می برد و باعث می شود احساس درونی بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.
  2. احتمال قبولی در دانشگاه: مطالعات در سال 2011 نشان می دهد دانش آموزانی که زبان می خوانند ، معمولاً احتمال بیشتری برای قبول شدن در دانشگاه دارند و می توانند به تست های مربوط به زبان خارجی پاسخ بهتری بدهند، حتی در دانشگاه های خارج از کشور. برای ادامه تحصیل در خارج بهتر است از طریق موسسات مهاجرتی اقدام نمایید.

روش های یادگیری سریع زبان آلمانی

به چند روش میتوانید زبان آلمانی را سریعتر یاد بگیرید‌:

  1. استفاده ازویدئوهای آموزشی زبان آلمانی: عزیزانی که تازه شروع به یادگیری زبان آلمانی کرده‌اند می توانم با دیدن این فیلم های آموزشی با استادانnative و با تجربه از زبان آلمانی لذت ببرند.
  2. شرکت در کلاس های آنلاین آلمانی: بسیاری از افرادهستندکه با شرکت در کلاس و انجام تکالیف و پرسش و پاسخ می توانند یاد بگیرند.کلاس های آنلاین هم به صورت خصوصی و هم به صورت گروهی تشکیل می شود و شما عزیزان میتوانید با ثبت نام در کلاسها این زبان را به آسانی یاد بگیرید. شما می توانید با شرکت در این نوع کلاس ها سطح و کیفیت خودتان را افزایش دهید.
  3. یکی دیگر از راه حل های یادگیری سریع و بهتر زبان آلمانی گوش دادن به موسیقی های مختلف است که کمک بسیاری به شما میکند. خاصیت موسیقی در ذهن ماندن آن می باشد.آهنگ ها و ترانه ها در افکار آدمی نفوذ میکند و بارها در ذهن دوره میشود و با لهجه های مختلف و عبارت ها و واژگان زیادی آشنا میشوید!

فواید یادگیری زبان آلمانی

  1. یک اینترنت تماماً جدید خواهید یافت: وبلاگ شخصی دارید که مخاطب ندارد؟ شاید باید به علاوه‌ی زبان خود، نوشتن به زبان آلمانی را هم در نظر بگیرید. آلمانی‌ها حضوری غالب در اینترنت دارند. قبلاً دامنه‌ی کشوری درجه اول آلمان یعنی.de پس از .com رتبه‌ی دوم را داشت.
  2. می‌توانید در آلمان به ازای ۰٫۰۰ دلار به دانشگاه بروید: در آلمان، شهریه‌ی تحصیل در اغلب دانشگاه‌ها رایگان است. برخی از مؤسسات ترمی حدود ۵۰۰ یورو هزینه دریافت می‌کنند و هیچ قربانی هم در کیفیتی که همراهش می‌آید وجود ندارد. خیلی از دانشگاه‌های آلمان در رده‌ی ۱۰۰ دانشگاه برتر دنیا هستند.

یادگیری سریع زبان ترکی استانبولی

به چند روش میتوانید زبان ترکی را سریعتر یاد بگیرید‌:

  1. ذهن خود را برای یادگیری زبان ترکی آماده کنید: اولین قدمی که برای یادگیری زبان باید بدانید این است که شرایط ذهنی خود را برای یادگیری زبان ترکی استانبولی اماده کنید. اما این کار را باید به چه صورت انجام دهید. باید هنگام یادگیری زبان ترکی ذهن خود را از هر کار و مشغله دیگری که دارید خلاص کنید و فقط به این فکر کنید که چطور می توانید این زبان را یاد بگیرید.
  2. دایره لغات ترکی خود را گسترش دهید: قدم دومی که در روش های یادگیری سریع زبان ترکی استانبولی باید از آن استفاده کنید این است که دایره لغات ترکی خود را گسترش دهید و تلفظ آنها را به درستی بیان کنید. این کار باعث می شود که در هنگام جمله سازی و یا صحبت کردن با دیگران جملات را راحت تر بیان کنید که برای طرف مقابل قابل فهم باشد.

فواید یادگیری زبان ترکی استانبولی

  1. ایجاد فرصت های شغلی: فرصت های شغلی بینظیری در زمینه هایی از قبیل، انرژی، امنیت سایبری، فناوری اطلاعات، هتلداری، امورمالی و حسابداری، قانون تجارت و دولت وجود دارد. با پیگیری آموزش زبان ترکی و یادگیری آن می توانید فرصت های شغلی بی نظیری برای خود خلق کنید.
  2. امکان تحصیل در کشور ترکیه و بهره مندی از بورسیه های مختلف دانشگاهی و دولتی.

 

  • ۰۰/۰۳/۰۱
  • محمد سلحشوری

فراگیری زبان دوم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی