دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

یادگیری زبان جدید

بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳، دو زبان شناس به نام های جین مارک دوال و آنتا پاولنکو در پژوهش خود، از هزار فرد دوزبانه  این سوال را پرسیدند که «هنگام حرف زدن به زبان دوم آیا شخصیت متفاوتی را در خود احساس می کنند یا خیر». پاسخ حدود دو سوم این افراد مثبت بود. دانشمندان ابراز می دارندکه صحبت کردن به زبان دوم در واقع باعث می شود که دنیا را به شکل متفاوتی ببینید؛ در حقیقت، فراگیری زبانی جدید دریچه  ای به سوی دنیایی نوین بر شما باز می گشاید که علّت این امر آشنایی شما با تاریخ، فرهنگ، سنن، تمدن، نگرش و دیدگاه ملت یا مللی است که به آن زبان سخن می گویند.

یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی قطعا یک فرایند شخصی است. اهداف فرد برای یادگرفتن و انتخاب روش های یادگیری زبان نیزممکن است از شخصی به شخص دیگر متفاوت باشد، هر کسی ممکن است اهداف خاصی در ذهن داشته باشد. با این وجود، هنوز استراتژی هایی وجود دارد که  تقریبا تمام زبان آموزان می توانند به کمک آنها یادگیری زبان انگلیسی را سریع تر تجربه کنند. بستگی به این دارد که آیا شما کلاس های درس گروهی را انتخاب می کنید یا ترجیح می دهید یک کلاس آموزش خصوصی داشته باشید، با استفاده از استراتژی های زیر در یادگیری زبان می توانید به اهداف خود سریعتر و با تلاش کمتری دست یابید.

  1. اولویت بندی کنید: مغز انسان یک حفره بدون انتهاست که قادر به باز تولید و نگه داشتن حجم قابل توجهی از اطلاعات در خود می باشد. به این معنی که هیچ محدودیتی برای استفاده از مغز وجود ندارد، فقط آنچه مهم است این است که شما باید یادگیری زبان انگلیسی خود را اولویت بندی کنید.
  2. در مکالمات مشارکت کنید: مطمئنا شما ممکن است بتوانید قوانین گرامر را صحیح بیاموزید و بتوانید متن را درک کنید اما شادی واقعی وقتی شروع می شود که شما قادر به بیان منظور خود به زبان خارجی هستید و مانند زبان مادری صحبت می کنید. به همین دلیل، شما نیاز دارید که به طور فعال در فرآیند یادگیری زبان انگلیسی خود مشارکت کنید و ابزار مورد نظر خود را در اختیار بگیرید.
  3. یادداشت برداری کنید: یکی دیگر از جنبه های مهم یادگیری زبان انگلیسی یادداشت برداری است. حتی اگر شما کلاس های آنلاین داشته باشید، یک نوت بوک همراه خود داشته باشید تا مهمترین بخش های درس را یادداشت کنید. این به مغز شما کمک می کند که اطلاعات را چندین بار مرور کنید.
  4. حدس بزنید: اکثر اوقات، ممکن است زبان آموزان به یک متن جدید نگاه کنند یا با چیزی روبرو شوند که قبل از آن هرگز آن را نشنیده اید و بخاطر روبرو شدن با حجم زیاد واژگان جدید دلسرد شوند. آنها می ترسند که  قادر به تفسیر معنا یا منظور فرد نشوند. دانش آموزان هوشمند، هنگام روبرو شدن با چنین وضعیتی شروع به حدس زدن می کنند.
  5. اشتباه کنید: اگر یک چیز وجود داشته باشد که تمام زبان آموزان از آن می ترسند، آن اشتباه کردن است. همچنین اصلی ترین چیزی است که شما را به عقب برمی گرداند. اگر اشتباهات زیادتری انجام دهید، مطمئنا سریع تر به نتیجه می رسید به شرطی که از اشتباه کردن نترسید.

یادگیری زبان آلمانی

  • صحبت کردن به زبان آلمانی سخت است؟ خیر، سخت بودن یادگیری زبان آلمانی تنها یک افسانه است. یادگیری هر زبانی به زمان و مسئولیت‌پذیری نیاز دارد. در مورد زبان آلمانی نیز همینطور است. تمام چیزی که نیاز دارید داشتن انگیزه‌ی کافی و سختکوشی برای رسیدن به اهداف است. اگر در مورد این که از کجا باید شروع کنید سردرگم هستید، ما در این مقاله، چند راهنمایی ارائه کرده‌ایم که به شما کمک می‌کنند تا صحبت کردن به زمان آلمانی را در زمان کوتاهی یاد بگیرید. بیایید واقع‌بین باشیم. یاد گرفتن زبان آلمانی، برای چینی‌ها سخت‌تر از انگلیسی‌زبانان است. این موضوع به این دلیل است که زبان آلمانی بخشی از زبان‌های ژرمنی، گروهی از زبان‌های هندواروپایی، است که شباهت‌های بسیاری به دیگر زبان‌های ژرمنی مانند انگلیسی یا هلندی دارد.
  • چگونه زبان آلمانی را یاد بگیریم؟ چند روش سریع و آسان برای یادگیری زبان آلمانی وجود دارد:
  1. یک دلیل محکم پیدا کنید که شما را باانگیزه نگه دارد.
  2. تمام اصول زبان آلمانی را یاد بگیرید.
  3. روند آموزش را با یادگیری زبان عامیانه، کلمات جالب و اصطلاحات جذاب کنید.
  4. هر روز تمرین کنید. اگر برایتان ممکن است با آلمانی زبان‌ها صحبت کنید.

 

گفته می‌شود تمام مسئله‌ی یادگیری مربوط به تسلط کامل به اصول زبان است. بنابراین، اگر می‌خواهید بدانید چگونه زبان آلمانی را یاد بگیرید و اگر کاملا مبتدی هستید، پیشنهاد ما این است که از حروف الفبا شروع کنید.

زبان آلمانی، درست مانند زبان انگلیسی، ۲۶ حرف دارد. چند حرف و آوا وجود دارد که در زبان فارسی یا انگلیسی وجود ندارند، مانند ä، ö، ü و ß. با این حال این حروف در میان حروف الفبای آلمانی قرار ندارند.

یادگیری زبان عربی

یادگیری زبان عربی برای ما از سایر زبان هایی که در دنیا وجود دارد راحت تر است. این زبان به فارسی نزدیک تر بود و لغات و کلمه های بیشتری را می توان در فارسی یافت که در واقع منشا و منبع آن زبان عربی است. به همین دلیل یادگیری زبان عربی برای کسانی که به فارسی صحبت می کنند کار بسیار راحتی بوده و این دسته از افراد برای یادگیری زبان عربی با مشکلات و دغدغه های کمتری رو به رو هستند.

  • زمان موردنیاز برای یادگیری زبان عربی: برای آنکه بتوانید یک زبان جدید و یا هر موضوع متفاوت دیگری را فرا بگیرید، لازم است زمان صرف کنید و به خوبی تمرین کنید.  اما اینکه یادگیری یک زبان چه مدتی می کشد، به فردی بستگی دارد که در حال فراگیری آن زبان است. اینکه هوش شما در چه حد است، چه قدر زمان برای یادگیری صرف می کنید، از چه منابعی استفاده می کنید، از چه روشی برای یادگیری بهره می برید و بر روی یادگیری و زمانی که از شما خواهد گرفت تاثیر خواهد گذاشت.
  • مشخص کردن هدف از یادگیری زبان عربی: قبل از اینکه شما یادگیری را آغاز کنید، سعی کنید هدف خود را از آموزش این زبان شروع کنید. فرضا اگر هدف شما این است که تنها بتوانید با مردم مکالمه و گفت گو داشته باشید، بهتر است این مساله را از قبل مشخص کنید و تنها روی هدفتان متمرکز شوید.
  • نگرش تان در مورد یادگیری زبان عربی چیست؟ نگرش شما نقش مهمی در سرعت یادگیری زبان عربی بازی می کند. اگر با یادگیری مثبت به یادگیری زبان نزدیک شوید و آن را فرصتی جالب و جذاب برای گسترش افق های خود بدانید برای یادگیری فرصت کمتری صرف خواهید کرد. شما برای تحصیل و یادگیری هرچه بیشتر، انگیزه بیشتری خواهید داشت و کل روند آموزش شما لذت بخش تر و در نتیجه سریع تر خواهد بود.  
  • ۰۰/۰۲/۰۶
  • محمد سلحشوری

یادگیری زبان جدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی