دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

بسیاری از ساکنان پایتخت برای داشتن روزی خاطره انگیز، به مقاصدی در خارج از شهر فکر می کنند؛ در حالی که بسیاری از فرصت های خوشگذرانی در همین شهر هستند. با ما باشید و درادامه پیشنهادهای جذاب برای تفریح در تهران را بخوانید.

به خوشگذرانی در مراکز خرید فکر کنید

برای خیلی ها خرید یک تفریح است اما تا چند دهه گذشته مراکز خرید به عنوان گزینه ای برای خوشگذرانی مطرح نبودند. امروزه مراکز خرید تنها به داشتن فروشگاه ها اکتفا نمی کنند و به گونه ای طراحی می شوند که بتوانند اوقات فراغت شما را به خوبی پر کنند. تعداد زیادی از این مراکز در پایتخت هستند که با ورود به آنها گزینه های خوشگذرانی همچون تماشای فیلم در سالن های مجهز، شکم گردی جانانه در فودکورت ها، داشتن لحظاتی شاد در شهربازی، شرکت در جنگ ها و ... پیش روی تان قرار می گیرد. حالا می توانید بر روی مرکز خریدهای تهران به عنوان محلی برای تفریح با دوستان و خانواده تان حساب کنید.

 

 

اماکن تفریحی را فراموش نکنید

در سال های اخیر تفریحات تازه ای در پایتخت به وجود آمده اند که می توانید آنها را در برنامه تهرانگردی خود بگنجانید. برای فراموش کردن روزمرگی و داشتن لحظاتی هیجانی، خاطره انگیز و متفاوت سری به جاهای تفریحی تهران بزنید. پارک ها، اتاق های فرار، سورتمه ها، مجموعه ها و ... همه  و همه به عنوان مکان های تفریحی پایتخت شناخته می شوند. این مکان ها می توانند فرصت چشیدن طعم هیجان را به شما بدهند یا فضایی آرامش بخش را برای تان ایجاد کنند و یا ترکیبی از هر دو را برای تان داشته باشند. تصور کنید در حالی که شما از بام تهران به تماشای پایتخت نشسته اید، همراهان تان می توانند تجربه ای هیجان انگیز در اتاق فرار یا سورتمه این مجموعه داشته باشند و این گونه به همه خوش می گذرد. برای شب گردی سری به پل طبیعت بزنید و علاوه بر دیدن این سازه که شهرت بین المللی دارد، از دیدن چشم اندازی از تهران لذت ببرید. در این پل فودکورتی هم وجود دارد که می توانید لحظاتی خوشمزه در آن داشته باشید و یا از امکانات تفریحی پارک آب و آتش که در کنار پل است، استفاده کنید.

بازدید از موزه ها را در فهرست تفریحات تهران بگنجانید

اگر با شنیدن نام موزه مکانی با چند شی تاریخی به ذهن تان می آید و یا اصلا به موزه گردی به عنوان یک تفریح نگاه نمی کنید، بهتر است هر چه سریعتر این فکر را کنار بگذارید. کافیست نگاهی به فهرست موزه های تهران بیندازید تا متوجه تنوع آنها بشوید و یا در لیست این موزه ها دروبسایت های بین المللی همچون تریپ ادوایزر محبوبیت این موزه ها را میان گردشگران بررسی کنید. امروزه در کنار موزه ملی ایران که شما را با اشیای تاریخی آشنا می کند، موزه حیات وحش دارآباد آشنایی با حیوانات را برای تان ممکن می سازد و حتی فضاهای تفریحی متفاوتی هم در اختیارتان می گذارد یا جاهایی مانند باغ موزه نگارستان و مجموعه سعدآباد از شلوغی های تهران دورتان می کنند و یا موزه عبرت، مقصدی برای تجربه گردشگری سیاه است. می بینید با کنار گذاشتن موزه ها چه گزینه های جذابی را از دست داده اید؟

 

این ها تنها بخشی از پیشنهادات کارناوال برای خوشگذرانی در شهر تهران بودند و گزینه های جذاب دیگری هم در این شهر وجود دارند که می توانید با انتخاب تهران در سایت کارناوال با همه آنها آشنا شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی