دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

آلن (بیل نگی)

آلن (بیل نگی) با وسواس ناخوش آراسته (بیل نگی) همچنان به جستجوی پسر بزرگ خود که سالها قبل از دور داغ بازی معروف تابلو از خانه حمله کرده بود ،  دانلود فیلم ایرانی  ادامه داد و هرگز برنگشت. در عین حال ، او سعی می کند تا رابطه تنگ و سخت خود را با پسرش دیگر پیتر (سام رایلی) ترمیم کند.

قرض گرفتن زیاد از زیبایی شناسی فیلم های وس ​​اندرسون ، اولین فیلم کارل هانتر ، گاهی اوقات همیشه ، تقوایی مشابه فیلمساز آمریکایی برای فرهنگ و قیچی دهه های 60 - در صورت مشخص نبودن ، در فیلم دارد. لحظه های آغازین آلن از گروه تعریف می کند که "Quadrophenia بسیار" به نظر می رسد. این فیلم با رنگ دلپذیر و طراحی متناسب مطابق با اجراها ، به ویژه با بیل نگی جذاب است ، اما جذاب و با یک غم و اندوه و متمایل ، آرزوی برقراری ارتباط خانوادگی.

وسواس با سبک قدیمی باعث می شود کل فیلم ، با ضربات سرگرم کننده مانند زمینه های بسیار عمدی منسوخ شده که برای سکانس های رانندگی استفاده می شود ، نفوذ کند. اما متأسفانه به نظر می رسد که به روش هایی که چندان عمدی هم نیستند ، براق کننده ظاهر می شود. در بسیاری از صحنه ها ، طراحی مجموعه ای یکپارچهسازی با سیستمعامل عجیب ، یکپارچهسازی با سیستمعامل با ظاهر خشن و صحنه ای ، کوتاه ظاهر می شود.

به نظر می رسد ظاهر طراحی فیلم جدا از گفت و گو ایستاده است ، که در مقایسه واقع بینانه است. گرچه دلخوشیهای بی نظیری را می توان در طراحی پر جنب و جوش تولید ، فراوانی فریم بندی متقارن و استفاده مکرر از کارتهای عنوان به زبان در گونه یافت ، اما این نگاه فقط برای منحرف کردن آن و نه تقویت هرگونه قدرت احساسی فیلم ممکن است. بسیاری از تصاویر تقریباً در حال انزوا هستند اما علیه فیلمنامه Frank Cottrell Boyce کار می کنند که حیرت انگیز و خنده دار است و ملودرام فرضیه خود را با یک حس بسیار ترسناک ، بسیار انگلیسی و واضح و طاقت فرسا کار می کند. به عنوان شیرین مریض

مصنوعی بودن آن همه شخصیت ها را از بین می برد و تمرکز آن بر روی اجراهای نسبتاً کم کلید دشوار است. وقتی هانتر از این سبک سفت و سخت منحرف شود ، فیلم بسیار ارگانیک تر احساس می کند.

  • ۹۸/۰۸/۱۴
  • محمد سلحشوری

آلن (بیل نگی)

دانلود فیلم ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی