دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

بخاری صنعتی

ما در سری وبلاگ های بلاگتن قصد داریم مقالاتی برای شما آماده کنیم که در زمینه های مختلف برای مخاطبان عزیز کاربرد دارد در این مقاله قصد داریم در مورد یک نوع سیستم گرمایشی با شما صحبت کنیم این نوع از سیستم گرمایشی در منازل و خانه ها کمی منسوخ شده است ولی در صنعت و سالن های بزرگ به دلیل صرفه اقتصادی و مصرف انرژی مناسب بسیار طرفدار دارد در ادامه با بلاگتن همراه باشید

گرمایش

سامانه‌ها و دستگاه‌های گوناگونی وجود دارد مانند بخاری‌ها، رادیاتورها، آبگرمکن‌ها، فن کویل‌ها، پکیج شوفاژ دیواری، موتورخانه و جز اینها که به وسیلهٔ آن‌ها فرایند گرمایش انجام می‌گیرد.

انواع مختلفی از سیستم‌های گرمایشی استاندارد وجود دارد. در مناطق با آب‌وهوای سرد برای خانه‌های شخصی و ساختمان‌های عمومی از گرمایش مرکزی (شوفاژ) برای گرم‌کردن استفاده می‌کنند. همچنین سیستم‌ها شامل یک دیگ بخار، کوره (مشعل) یا پمپ گرمایی برای گرم‌کردن آب، بخار یا هوا می ‌باشند که همه در یک مکان مرکزی مانند موتورخانه در یک خانه یا اتاق تأسیسات در ساختمان‌های بزرگ قرار می‌گیرند.

یکی دیگر از راه‌های گرم کردن فضا، سیستم حرارتی گرمایش از کف است که با انتقال حرارت به صورت تابشی سهم زیادی در فرایند گرمایشی دارد. این سیستم در مقایسه با سایر سیستم‌های حرارتی نه تنها باعث صرفه جویی و بهینه‌سازی مصرف انرژی می‌شود، بلکه در ایجاد رفاه و آسایش ساکنان نیز بسیار مؤثر است. یکی از جدیدترین روش‌های گرمایش ساختمان ها استفاده از قرنیز گرمایشی می‌باشد. سیستم گرمایش قرنیزی به علت توزیع حرارت در سراسر فضا باعث ایجاد گرمایش مطبوع و یکنواخت در کل فضا می‌شود. از مزایای دیگر این روش می‌توان به سرعت و بازده بالا در گرمایش اشاره نمود.

ولی روش های فوق به دلیل مصرف انرژی بسیار زیاد در صنعت قابل توجیه اقتصادی نیست به همین دلیل استفاده از بخاری های صنعتی در اماکن صنعتی و اماکن عمومی کاربرد فراوان دارد بخاری صنعتی با انتقال حرارت در حالت گسترده تر با مصرف کم انرژی برای صاحبان کارگاه های صنعتی و اماکن عمومی بسیار کاربرد دارد شما هم اگر قصد راه اندازی سیستم گرمایشی صنعتی را دارید در ادامه با همراه باشید تا مجموعه ایی را به شما معرفی کنیم که در این زمینه فعالیت حرفه ای و در خوری را دارا می باشد

گرماتاب

شرکت ایران مشعل فعالیت خود را از سال 1360 با هدف کار آفرینی و تولید در حوزه صنعت تاسیسات ایران، با حضور کارآفرینان ، جوانان و متخصصات تحصیل کرده و کارآزموده آغاز کرد.در سال های طی شده ، همواره پیشرفت و ارتقاء این صنعت و استفاده از جوانان و صنعت گران مستعد جهت پیشبرد اهداف عالی شرکت، که همانا رشد و توسعه بخش تولید در کشور عزیزمان ایران بوده است، سر لوحه تمامی برنامه ها و فعالیت های مدیران و همکارن قرار گرفته است.

در گذر از راه پر فراز و نشیب تولید که مشکلات و مسائل آن برکسی پوشیده نیست، گرماتاب با پایمردی و استقامت و تلاش شبانه روزی تمامی همکاران و عزیزانی که در این سال ها شانه به شانه هم قدم برداشتیم به پیشرفت ها و افتخارات بسیاری نائل آمدیم و به عنــوان یکی از بزرگ ترین مجریان پروژه های عظیم تاسیسات در بخش عمومی و صنعتی کشور شناخته شده و همزمان از جانب سازمان برنامه و بودجه در رشته تاسیسات و تجهیزات ابنیه تعیین صلاحیت شدیم.

با توجه به تجربه و سابقه درخشان شرکت و با استعانت از نگاه پرسش گر و جستجو طلب مدیران به یکی از بزرگ ترین خلاء های موجود در سیستم های گرمایشی برای مکان ها و فضای بزرگ اعم از صنعتی، ورزشی، حوزه دام و کشاورزی، فضاهای باز و…. در کشور پی بردیم که در راستای رفع این نقص با شرکت آمبیراد انگلستان (AMBIRA) آشنا شدیم.

یکی از نقاط عطف شرکت ایران مشعل همکاری با شرکت معظم و پیشرفته آمبیراد در سال 1378 بود که این شرکت اولین و پیشرفته ترین مجتمع صنعتی- تولیدی سیستم های گرمایش تابشی در سطح جهان است.

  • ۹۸/۱۱/۲۵
  • محمد سلحشوری

بخاری صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی